Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi tauon - Avauduin viime TI tänne

Vierailija
24.07.2015 |

Toivon, että jokunen teistä muistaaa aloitukseni, jossa äimistelin mieheni yhtäkkiä haluamaa taukoa neljän vuoden tiiviissä parisuhteessamme. Ilmoitti vielä tosi täkerösti asiasta ja pisti mut käytännössä pihalle.

Sain kasapäin vinkkejä siitä, että kyseessä on toinen nainen. Muitakin arvailuja toki oli.

Viimeksi päivitin ketjua tiistaina, kun mies lähti kalareissuun kavereidensa kera.

En tiedä onko kyseessä joku karman laki, mutta mies tuli kalareissusta takaisin huonossa kunnossa: oli kaatunut ihan mantereen puolella jyrkänteestä suoraan meren rantakivikkoon niin pahasti, että toinen jalka oli mennyt täysin toimintakyvyttömään kuntoon. Parantunee ajan kanssa kyllä, mutta useampia luuhun asti menneitä iskuja oli saanut.

Ja mikä oudointa: Heti reissusta kotiin selvittyään mies ilmoitti, ettei enää mitään taukoa tarvitsekaan. Haluaisi, että jalka olisi paremmassa kunnossa, että pääsisimme yhdessä merelle + tennistä pelaamaan, mutta ei silläkään ole nyt kuulemma niin väliä, kunhan vietämme laatuaikaa yhdessä.

Apuja??? Mitä tämä nyt sitten on???

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehkä täpinöissään lähdössä kalareissulle kun aatteli et vapaana pääsee pyydystää uusia tipuja. Hokas et ei menestynytkään markkinoilla ja yrittää nyt häntä koipien välissä tulla takas sun kainaloon ku uuttakaan ei saanut tai ainakaan parempaa kun sinä. Tässä tiivistys.
Toinen vaihtoehto et kuunteli muiden äijien juttuja ja ymmärsi sun arvos.
Mun miehellä oli kerran joku ihme kriisi meneillään ja oli niin eropuheita jo käytykin alustavasti. Lähti sit viikonloppureissulle kavereiden kanssa ja soitteli sieltä sit itkupuheluita kuinka tärkee ja rakas oon hänelle ja tajus sen vasta reissulla et mitä elämä ilman mua ois ja muiden ongelmia kuunnellessa tajus et omat ei olekaan niin isoja. Oli vaan päässään kuvitellut et ois niin hienoo ku vapaana pääsis poikien kanssa rällästää jatkuvasti. Todellisuus oli toista. Voisko tässä olla mitään itua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä