Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heitti kynällä naamaan, mitä mieltä?

Vierailija
24.07.2015 |

Olen vähän järkyttynyt, enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Riitelimme miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän heitti täysiä kuulakärkikynän minua päin, osui korvan viereen, hyvä ettei silmään!! On kyllä ollut jotain viitteitä väkivaltaisuudesta aiemminkin, vaikka ei ole minua mitenkään koskaan satuttanut. Suutuin tietysti asiasta, ja mies vaan puolustelee itseään, että kun meni hermot, ja hänen mielestään teen asiasta liian suuren numeron. Mielipiteitä?

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä jos olis ollut haarukka kädessä, olisi varmaan sekin lentänyt? Kynällä voi kuitenkin satuttaa, kun on terävä, ja saa varmasti silmänkin puhki. Jos heittäisi vaikka jollain tyynyllä/rätillä, niin ei ole niin paha.

Vierailija
2/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ja juuri noin pienestä se alkoi.Mutta tuossakin tietynlainen koskemattomuuden raja on ylitetty ja väkivalta pahenee kerta kerralta.Ole fiksumpi kuin minä ja lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:23"]

Olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ja juuri noin pienestä se alkoi.Mutta tuossakin tietynlainen koskemattomuuden raja on ylitetty ja väkivalta pahenee kerta kerralta.Ole fiksumpi kuin minä ja lähde.

[/quote]

Se on juurikin tämä koskemattomuuden rajan ylitys.. On jotenkin hyväkskäytetty olo. En osaa selittää. Olen vaan tosi pettynyt. Etenkin kun mies ei yhtään osaa olla pahoillaan asiasta, puolustelee vaan itseään. -ap-

Vierailija
4/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä lähtisin murtamaan henkisesti ja eroaisin. Oppii heittelemään tavaroita.

Vierailija
5/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:35"]

[/quote]

Se on juurikin tämä koskemattomuuden rajan ylitys.. On jotenkin hyväkskäytetty olo. En osaa selittää. Olen vaan tosi pettynyt. Etenkin kun mies ei yhtään osaa olla pahoillaan asiasta, puolustelee vaan itseään. -ap-

[/quote]

Niin, itse oli siis riitaan ihan syytön, ja olet vain viaton , kultainen uhri, ja miehesi on paha?

Kerropa mitä itse teit, että sait miehen heittämään kynällä?

Vierailija
6/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

Niin, itse oli siis riitaan ihan syytön, ja olet vain viaton , kultainen uhri, ja miehesi on paha?

Kerropa mitä itse teit, että sait miehen heittämään kynällä?
[/quote]Syyllistäminen? No joo.Ehkä sit kandee muuttua tossukaksi.Kävele villasukissa, hissuttele, älä ole eri mieltä, älä kritisoi.Ole hiljaa ja nöyrä.Ehkä sit kaikki menee hyvin.Tai sitten ei....Miestähän voi tämmönenkin alkaa siepata kun susta ei oo vastusta.

Vierailija
7/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin aluksi että mies heitti kyrvällä naamaan.

Vierailija
8/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:23"] Olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ja juuri noin pienestä se alkoi.Mutta tuossakin tietynlainen koskemattomuuden raja on ylitetty ja väkivalta pahenee kerta kerralta.Ole fiksumpi kuin minä ja lähde. [/quote] Se on juurikin tämä koskemattomuuden rajan ylitys.. On jotenkin hyväkskäytetty olo. En osaa selittää. Olen vaan tosi pettynyt. Etenkin kun mies ei yhtään osaa olla pahoillaan asiasta, puolustelee vaan itseään. -ap- [/quote]   Niin, itse oli siis riitaan ihan syytön, ja olet vain viaton , kultainen uhri, ja miehesi on paha? Kerropa mitä itse teit, että sait miehen heittämään kynällä? [/quote]Syyllistäminen? No joo.Ehkä sit kandee muuttua tossukaksi.Kävele villasukissa, hissuttele, älä ole eri mieltä, älä kritisoi.Ole hiljaa ja nöyrä.Ehkä sit kaikki menee hyvin.Tai sitten ei....Miestähän voi tämmönenkin alkaa siepata kun susta ei oo vastusta.

[/quote]

Hienoa uhriutumista.

Vierailija
9/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran laitoin kajaalia ja mies löi tyynyllä naamaan. Onneksi kerkesin vähän reagoimaan ja siirtämään pari senttiä kynää sivuun. Oli tahallinen teko koska oltiin riidoissa.

Vierailija
10/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:23"] Olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ja juuri noin pienestä se alkoi.Mutta tuossakin tietynlainen koskemattomuuden raja on ylitetty ja väkivalta pahenee kerta kerralta.Ole fiksumpi kuin minä ja lähde. [/quote] Se on juurikin tämä koskemattomuuden rajan ylitys.. On jotenkin hyväkskäytetty olo. En osaa selittää. Olen vaan tosi pettynyt. Etenkin kun mies ei yhtään osaa olla pahoillaan asiasta, puolustelee vaan itseään. -ap- [/quote]   Niin, itse oli siis riitaan ihan syytön, ja olet vain viaton , kultainen uhri, ja miehesi on paha? Kerropa mitä itse teit, että sait miehen heittämään kynällä? [/quote]Syyllistäminen? No joo.Ehkä sit kandee muuttua tossukaksi.Kävele villasukissa, hissuttele, älä ole eri mieltä, älä kritisoi.Ole hiljaa ja nöyrä.Ehkä sit kaikki menee hyvin.Tai sitten ei....Miestähän voi tämmönenkin alkaa siepata kun susta ei oo vastusta.

[/quote]

Hienoa uhriutumista.
[/quote]Päinvastoin.Uhriutuminen on juuri sitä että etsii itsestään syitä siihen miksi mies löi.Ihminen joka ei uhriudu lähtee pois.

Vierailija
11/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:59"]

Huvittavaa.

Taannoin täällä oli ketju, jossa mammojen mielestä oli ihan ok naisen lyödä moottoritiellä autoa ajavaaa miestä hanskoilla naamaan, vaarantaen useita ihmishenkiä. Tämä siis oli mammojen mielestä ihan ok.

Nyt kynä on hipaissut naisen korvaa, niin mies on väkivaltainen hullu, josta tulee välittömästi erota.

[/quote]

Jos riidellään noin pahasti, niin eikö olisi järkevääkin erota? Outo tuo näkemys, että pitäisi vaan pysyä yhdessä ja vaikka repiä silmät toiselta päästä. Se on raakaa ajattelua ja pilaa elämänlaatua. Jos on erehtynyt kumppanin valinnassa niin se on onneksi mahdollista perua.

[/quote]

Kynä hipaisee korvaa = syy erota?

Palstan kaksinaismoralismista viestissäni oli kyse.

Useiden ihmishenkien vaarantaminen = hyväksyttävää, koska tekijä oli nainen.

Kynä hipaisee korvaa = mies on väkivaltainen hullu.

[/quote]

"Palstan kaksinaismoralismi" jokainen kirjoittaa tänne yksilönä ja omana itsenään, omia mielipiteitään, ei tämä ole mikään kommuuni.

[/quote]

Mistä ihmeestä näitä raivopäitä sikiää? Onko ap:n vika, jos joku mies kohtaa parisuhteessaan väkivaltaa? Mikä pakko tässä nyt on vetää keskusteluun maljakoita heittelevät naiset?

Se olet juurikin sinä ja kaltaisesi, joka ei ymmärrä, että väkivalta on aina väärin, ja sen tuomitsevat kaikki, joilla on vähääkään järkeä päässään, oli tekijä sitten nainen tai mies. Mikä tässä yhtälössä on niin vaikea ymmärtää? Taidat olla niitä, jotak rupeavat kitisemään miesten ongelmista, kun joku itseään feministiksi kutsuva ottaa esille jonkin naisiin kohdistuvan epäkohdan.

Ap, miehesi teko kuulostaa pahalta. Jos joku tekee noin, todennäköisesti tekee niin toistekin, varsinkin kun ei yhtään pahoittele tekoaan tai ole valmis siitä keskustelemaan rakentavasti.

Vierailija
12/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Vierailija
13/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritä hiirenloukkuja sen patjalle. Kun nukkuu, laita pikaliimalla munat kiinni persreikään.

Vierailija
14/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:23"]

Olen vähän järkyttynyt, enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Riitelimme miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän heitti täysiä kuulakärkikynän minua päin, osui korvan viereen, hyvä ettei silmään!! On kyllä ollut jotain viitteitä väkivaltaisuudesta aiemminkin, vaikka ei ole minua mitenkään koskaan satuttanut. Suutuin tietysti asiasta, ja mies vaan puolustelee itseään, että kun meni hermot, ja hänen mielestään teen asiasta liian suuren numeron. Mielipiteitä?

[/quote]

Ei hyvältä kuulosta,varsinkaan jos mies ei ole edes pahoillaan vaan puolustelee.Minua mies on kerran heittänyt pitsan palalla,eikä se ollut edes kuuma.Kynä olisi oikeasti voinut osua vaikka ap:n silmään,eikä aikuisen ihmisen pitäisi menettää malttiaan niin että turvautuu esineiden heittelyyn riidellessä.Et todellakaan tee asiasta liian suurta numeroa,harkitse vakavasti haluatko jatkaa noin arvaamattoman miehen kanssa.

Vierailija
15/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on rikosoikeudellisesti lievä pahoinpitely.

Vierailija
16/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä oliko väkivalta vakavaa vai ei.Kyse on miehen kyvystä hallita itsensä.Seuraavalla kerralla pitää lisätä panoksia kun mies ajattelee että no jos et viime kerrasta vielä oppinu niin.....

Vierailija
17/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"]

Kyse ei ole siitä oliko väkivalta vakavaa vai ei.Kyse on miehen kyvystä hallita itsensä.Seuraavalla kerralla pitää lisätä panoksia kun mies ajattelee että no jos et viime kerrasta vielä oppinu niin.....

[/quote]

Mieskö tässä yksin riiteli? Mitä aloittaja on mahtanut itse sanoa tai tehdä ennen kynänheittoa?

Ai niin, Nainen on aina UHRI!

Vierailija
18/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"]

[/quote]

Mieskö tässä yksin riiteli? Mitä aloittaja on mahtanut itse sanoa tai tehdä ennen kynänheittoa?

Ai niin, Nainen on aina UHRI!
[/quote]Mies ei yksin riidellyt mutta mies oli se joka käytti FYYSISTÄ väkivaltaa.Poliisi päättää kuka oli syyllinen:MIES! Hiiri mieheksi jolla ei sanat riitä.Säälittävä luuseri.

Vierailija
19/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se uhri on.Nainen sanoi jotain et miehelle tuli paha mieli, voi pientä.Sit tuli vielä paskaripulit housuun ja piti alkaa riehuu ja uhoilee ja heittää se kynä.Wau mikä alfauros!!!!

Vierailija
20/172 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"] Kyse ei ole siitä oliko väkivalta vakavaa vai ei.Kyse on miehen kyvystä hallita itsensä.Seuraavalla kerralla pitää lisätä panoksia kun mies ajattelee että no jos et viime kerrasta vielä oppinu niin..... [/quote]   Mieskö tässä yksin riiteli? Mitä aloittaja on mahtanut itse sanoa tai tehdä ennen kynänheittoa? Ai niin, Nainen on aina UHRI! [/quote]Mies ei yksin riidellyt mutta mies oli se joka käytti FYYSISTÄ väkivaltaa.Poliisi päättää kuka oli syyllinen:MIES! Hiiri mieheksi jolla ei sanat riitä.Säälittävä luuseri.

[/quote]

Soitatko tosiaan kynän hipaisusta korvaan poliisit paikalle?  =D=D

Taidat olla näitä palstan katkeroituneita miesvihaajavanhojapiikoja.