tupakkalakkolaisia tai hiljan lopettaneita... miten sujuu?
Mulla nyt 8 päivää ilman. Hyvin menee toistaiseksi.
Kommentit (6)
3,5 kk ilman. Lopetin kuin seinään, ilman mitään korvaustuotteita. Poltin vajaan viisitoista vuotta. Se lopettaminen lähtee itestään ja jos sitä haluaa niinkuin mä, niin kykenee myös olemaan kavereiden kanssa tupakalla vaikkei itse polta. T. Se kovaäänisin työpaikan tupakkapaikalla
Lopetin maaliskuussa, päätin että enn polta. En ole polttanut en edes baarissa. Ei haittaa vaikka muut polttavat vieressä. Kuukauden verran oli tiukkaa.
Hapenottokyky on parantunut nopeasti.
Sen sijaan rahaa ei jää yhtään enemmän säästöön.. tupakoonnin aloitin 20 v sitten.. välillä olen ollut vuosia polttamatta.
Haluaisin lopettaa! Motivaatio vaan on hukassa, tupakka on ollut turva ja ystävä jo yli 11v niin tahtoo lipsua. Nyt vinkkejä kehiin! Kaikki ystävätkin tupakoivat, joten hankala välttyä menemällä kavereille :/
Taidanpa tästä lähteä röökille. Aamupalan jälkeinen tupakka paras.
En edes muista koska lopetin, reilu kuukausi sitten kai. Ei tee tiukkaa, välillä hetkellisesti tekee tupakkaa mieli, mutta mieliteko menee ohi yhtä nopeasti kuin tuleekin. Pelottaa kyllä, että aloitan taas tämän vauvan synnyttyä...
Mulla helpotti vierotusoireet kolmessa viikossa. Kylläkin edelleen (lopetin helmikuussa) on hankalaa keksiä tekemistä siksi aikaa kun kaverit käyvät röökillä. Kylläkään rööki ei maistu, kerran kännissä kokeilin ja ei se vaan tuonut enän sitä samaa tyydytystä, ja maistui myös aivan kamalalta! Kyllä se siitä onnistuu jos vaan pysyt riittävän tiukkana alussa!