Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v nuorimies / kysy mitä haluat

Vierailija
23.07.2015 |

Yritän vastailla parhaani mukaan

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:45"]  [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:41"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:39"]  [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:36"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:23"]Ootko ikin nuollu ketään? Osaatko antaa naiselle orgasmin? Olitko ala-asteella ihastunut keneenkään? Oletko koskaan himoinnut kaverin tyttöystävää? Jos tuntematon tyttö istuisu syliisi kun odotat dösää, mitä tekisit? Nuori n ikävuosi kenen kanssa voisit seurustella? [/quote] Olen nuollut, mutta en ikinä pillua, mielestäni käytän sormia hyvin, tai ainakin siltä on vaikuttanut. Ala-aste ihastuksia on varmasti kaikilla, en ole ns himoinnut kaverin tyttöystävää mutta kyllähän sen huomaa jos tyttö on kaunis. En tiedä, luultavasti tyttö ei pystyisi yllättämään istumalla syliini, mikäs siinä jos tykkää. Olen ajatellut että ikä on vain numero, kunhan käyttäytyy "tarpeeksi" kypsästi [/quote] Yäk eli joku 00 menis? bish please [/quote] Älä kysy jos ei vastaukset miellytä :D [/quote]No on toi todella huolestuttavaa jos olet valmis panemaan suojaikärajan alla olevaa henkilöä. Et ei se kerro mistään "mielipiteestä" vaan siitä et sulla on joku vinossa. Ikävää jos sä luulet sen ketä voit nussia määräytyvän sen perusteella kuka on "tarpeeksi" kypsä niin se ei kyl nee nii. Mut toisaalt mitö muuta voi amikselta odottaa, miehet on sairata jos ovat valmiita panemaan lapsia, amikset typerinä vielä vaarallisempia. huhhuh. Et ees määritä vuotta, tosta vois päätellä et joku 8vki menis koska sun "kypsyys"tasoa ei varmasti oo vaikee saavuttaa [/quote] Tämä voi olla sinun mielipiteesi, joka kuulostaa korvaani oikeasti naaiviilta, melkein kaikissa suhteissa mies on vanhempi naista. Enkä puhunut seksistä, mutta faktahan sekin on että seksi kuuluu rakkaus elämään.

[/quote]

Suojaikäraja on mun mielipide? Speaking like a true pedo :) Ikävä puhkasta sun kupla, mutta olet aikuinen mies. Et teini, et lapsi. 10-16-vuotiaat ei enää ole vaihtoehto sulle, vaan rikos. Jo se, että lähdet selittelemään "miehen olevan vanhempi" (hmm joo, Suomessa keskimäärin jopa kaksi vuotta) kertoo sussa olevan vikaa. Jos voisit seurustella/panna 10-15-vuotiaan kanssa, saati sitten sen 8vn mitä et edes lähtenyt kieltämään, olet sairas.

Jotenkin ei yllätä, et jos älynlahjat riittää vain amikseen (henkii muuten aika vahvasti amista toi sun naiivin ja rakkauselämän kaltaisten hirmuisen vaikeiden sanojen oikeinkirjoitus) niin luulee suojaikärajan olevan "mielipide".

Vierailija
122/127 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se sun mielipide jos kuvittelet että nussin 10 vuotiaita tai 8 viikkoista lasta, sinähän se enemmän sairaalta vaikutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:16"]

Niin, onhan se sun mielipide jos kuvittelet että nussin 10 vuotiaita tai 8 viikkoista lasta, sinähän se enemmän sairaalta vaikutat.

[/quote]

Sä oot saira, sullehan "ikä on vaan numero." Ihan yhtä sairasta ja traumatisoivaa on sun hyväksiköyttää 10 kuin 13-vuotuastakin. Molemmat yhtä laittomia. Oot ilmeisesti ihan ok joidenkin 13-vuotiaiden suhteen, joten siks nettivinkkasin. Ja vinkkaan mun 97 kavereille jotka lähtee vekaralle, aika hyvät vinkit annoit ulkonäöstä :)

Elämämkoulu on vahvana sussa, mutta valistan sua silti. Seksi 13-15-vuotiaan kanssa on aina hyväksikäyttöä kuin toinen on täysi-ikäinen. Sä ET ole samalla kypsyysasteella kuin noin nuori, ne ei aidosti tiedä mitä haluaa eikö osaa suojella itseään sunkaltasilta väijyviltä pervoilta sediltä. Voin kuvitella sun käyttävän ylilautaa ahkerasti. Huh, kyllä on vaan miehen typeryys ihan omaa luokkaa. Itsekkyys samoin, mitä yhdestä pennusta kunhan mun likainen mieli pääsee painamaan lasta.

Vierailija
124/127 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vittu sä oot idari!! Viikon lyhenne on vk, 8v on 8-vuotias. Ja 10-vuotiaaseen tulee väliviiva. Huhhuh ku oot tyhmä.

Vierailija
125/127 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:37"]

[/quote]

Sä oot saira, sullehan "ikä on vaan numero." Ihan yhtä sairasta ja traumatisoivaa on sun hyväksiköyttää 10 kuin 13-vuotuastakin. Molemmat yhtä laittomia. Oot ilmeisesti ihan ok joidenkin 13-vuotiaiden suhteen, joten siks nettivinkkasin. Ja vinkkaan mun 97 kavereille jotka lähtee vekaralle, aika hyvät vinkit annoit ulkonäöstä :)

Elämämkoulu on vahvana sussa, mutta valistan sua silti. Seksi 13-15-vuotiaan kanssa on aina hyväksikäyttöä kuin toinen on täysi-ikäinen. Sä ET ole samalla kypsyysasteella kuin noin nuori, ne ei aidosti tiedä mitä haluaa eikö osaa suojella itseään sunkaltasilta väijyviltä pervoilta sediltä. Voin kuvitella sun käyttävän ylilautaa ahkerasti. Huh, kyllä on vaan miehen typeryys ihan omaa luokkaa. Itsekkyys samoin, mitä yhdestä pennusta kunhan mun likainen mieli pääsee painamaan lasta.

[/quote]

Nettivinke'd uhkailusta

Vierailija
126/127 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:46"]

[/quote]

[/quote]

Nettivinke'd uhkailusta

[/quote]

Hihi be my guest, koska mä en rakas pieni edes uhkaillut sua. Sinuna oisin huolissani siitä, että suojaikärajalla ei oo sulle mitään väliä. Ehkä joku päivä ahkeran pinnistelyn ja opiskelun jälkeen venyt sellasiin huippusuorituksiin, että opit esim. kirjoittamaan omaa äidinkieltäsi, hahmoittamaan edes etäisesti Suomen lakia (esim. suojaikäraja, uhkauksen määritelmä) ja opit arvostamaan muiden oikeutta turvalliseen kasvuun ja kehitykseen ilman häiriintyneiden aikuisten ahdistelua. Sitä ennen hankit vaan reilusti ne merkonomin paprut taskuusi, että voit suorittaa kykyäsi vastaavaa tehtävää pitkäaikaistyöttömänä. :)

Vierailija
127/127 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 03:02"] 

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:46"]

[/quote]

[/quote]

Nettivinke'd uhkailusta

[/quote]

Hihi be my guest, koska mä en rakas pieni edes uhkaillut sua. Sinuna oisin huolissani siitä, että suojaikärajalla ei oo sulle mitään väliä. Ehkä joku päivä ahkeran pinnistelyn ja opiskelun jälkeen venyt sellasiin huippusuorituksiin, että opit esim. kirjoittamaan omaa äidinkieltäsi, hahmoittamaan edes etäisesti Suomen lakia (esim. suojaikäraja, uhkauksen määritelmä) ja opit arvostamaan muiden oikeutta turvalliseen kasvuun ja kehitykseen ilman häiriintyneiden aikuisten ahdistelua. Sitä ennen hankit vaan reilusti ne merkonomin paprut taskuusi, että voit suorittaa kykyäsi vastaavaa tehtävää pitkäaikaistyöttömänä. :)
[/quote]

Taidat olla sinä entinen hyväksikäyttäjä tai käytetty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme