18v nuorimies / kysy mitä haluat
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:55"]Ääh ruskeet silmät. Oisit voinu olla mun unelma <3 Lukio vai amis Omistatko ig ja onks kui paljo seuraajii Oletko katkero Ihastuuks tytöt suhun helposti [/quote] Ammattikoulu, on ig ja muistaakseni joku 150 seuraajaa, ja en oo katkera. [/quote] amis lol XD must be looooseerrr mut hey mikä sun ig on? [/quote] Mikä 12-vuotias sä olet? Mene nukkumaan. [/quote] Ittelläs pärisee es
[/quote]
Ei vaan vuorotyö pärisee.
Onnistuneen ketjun olet luonut, kun päästiin jo viidennelle sivulle!
Tulisitko mun viereen nukkumaan?
N18
Ootko ikin nuollu ketään? Osaatko antaa naiselle orgasmin?
Olitko ala-asteella ihastunut keneenkään? Oletko koskaan himoinnut kaverin tyttöystävää?
Jos tuntematon tyttö istuisu syliisi kun odotat dösää, mitä tekisit?
Nuori n ikävuosi kenen kanssa voisit seurustella?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:18"]Tulisitko mun viereen nukkumaan?
N18
[/quote]
Voisin tullakkin, ehkä
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:23"]Ootko ikin nuollu ketään? Osaatko antaa naiselle orgasmin?
Olitko ala-asteella ihastunut keneenkään? Oletko koskaan himoinnut kaverin tyttöystävää?
Jos tuntematon tyttö istuisu syliisi kun odotat dösää, mitä tekisit?
Nuori n ikävuosi kenen kanssa voisit seurustella?
[/quote]
Olen nuollut, mutta en ikinä pillua, mielestäni käytän sormia hyvin, tai ainakin siltä on vaikuttanut.
Ala-aste ihastuksia on varmasti kaikilla, en ole ns himoinnut kaverin tyttöystävää mutta kyllähän sen huomaa jos tyttö on kaunis.
En tiedä, luultavasti tyttö ei pystyisi yllättämään istumalla syliini, mikäs siinä jos tykkää.
Olen ajatellut että ikä on vain numero, kunhan käyttäytyy "tarpeeksi" kypsästi
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:23"]Ootko ikin nuollu ketään? Osaatko antaa naiselle orgasmin? Olitko ala-asteella ihastunut keneenkään? Oletko koskaan himoinnut kaverin tyttöystävää? Jos tuntematon tyttö istuisu syliisi kun odotat dösää, mitä tekisit? Nuori n ikävuosi kenen kanssa voisit seurustella? [/quote] Olen nuollut, mutta en ikinä pillua, mielestäni käytän sormia hyvin, tai ainakin siltä on vaikuttanut. Ala-aste ihastuksia on varmasti kaikilla, en ole ns himoinnut kaverin tyttöystävää mutta kyllähän sen huomaa jos tyttö on kaunis. En tiedä, luultavasti tyttö ei pystyisi yllättämään istumalla syliini, mikäs siinä jos tykkää. Olen ajatellut että ikä on vain numero, kunhan käyttäytyy "tarpeeksi" kypsästi
[/quote]
Yäk eli joku 00 menis? bish please
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:23"]Ootko ikin nuollu ketään? Osaatko antaa naiselle orgasmin? Olitko ala-asteella ihastunut keneenkään? Oletko koskaan himoinnut kaverin tyttöystävää? Jos tuntematon tyttö istuisu syliisi kun odotat dösää, mitä tekisit? Nuori n ikävuosi kenen kanssa voisit seurustella? [/quote] Olen nuollut, mutta en ikinä pillua, mielestäni käytän sormia hyvin, tai ainakin siltä on vaikuttanut. Ala-aste ihastuksia on varmasti kaikilla, en ole ns himoinnut kaverin tyttöystävää mutta kyllähän sen huomaa jos tyttö on kaunis. En tiedä, luultavasti tyttö ei pystyisi yllättämään istumalla syliini, mikäs siinä jos tykkää. Olen ajatellut että ikä on vain numero, kunhan käyttäytyy "tarpeeksi" kypsästi
[/quote]
Yäk eli joku 00 menis? bish please
[/quote]
Älä kysy jos ei vastaukset miellytä :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:43"]VASTAA NYT MIKÄ ON SUN LEMPIBÄNDI
[/quote]
Ei mikään, slim shady on kyllä loistava
[/quote]
Kuunteletko muuta kuin eminemiä??
Tälleen äkkiseltään vaikutat hyvältä tyypiltä, ois kiva jutella vaikka kikissä tms mutta en helkkarissa uskalla ite täällä kik nimeeni jaella XD
Mutta mieti jos tätä kautta tutustuis oikeesti johonki ja sit kaverit kysyis että missä tapasitte. Mitä vastaisit kavereillesi?
N17
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:18"]
Tulisitko mun viereen nukkumaan?
N18
[/quote]
Mä voin tulla sun viereen kun ap:ta ei kiinnosta.
Tyga ja Wiz Khalifa ainakin kuuluu soittolistaan.
Tygan uusin Gold Album on mielestäni loistava.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:51"]Tälleen äkkiseltään vaikutat hyvältä tyypiltä, ois kiva jutella vaikka kikissä tms mutta en helkkarissa uskalla ite täällä kik nimeeni jaella XD
Mutta mieti jos tätä kautta tutustuis oikeesti johonki ja sit kaverit kysyis että missä tapasitte. Mitä vastaisit kavereillesi?
N17
[/quote]
Haha, aika kova. Sanoisin varmaan totuuden, mitä sitä kiertelee, enkä muutenkaan oo hyvä kusettaa
Panisitko 27v naisen kanssa vai olisiko sinulle liian vanha?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:59"]
Panisitko 27v naisen kanssa vai olisiko sinulle liian vanha?
[/quote]
Etsippä kuule ikäistäsi seuraa kiitos
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:59"]Panisitko 27v naisen kanssa vai olisiko sinulle liian vanha?
[/quote]
Luultavasti ajattelisin mikä on fiksuinta ja toimisin sen mukaisesti, ellei viina olisi tyhmentämässä xd
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:36"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:23"]Ootko ikin nuollu ketään? Osaatko antaa naiselle orgasmin? Olitko ala-asteella ihastunut keneenkään? Oletko koskaan himoinnut kaverin tyttöystävää? Jos tuntematon tyttö istuisu syliisi kun odotat dösää, mitä tekisit? Nuori n ikävuosi kenen kanssa voisit seurustella? [/quote] Olen nuollut, mutta en ikinä pillua, mielestäni käytän sormia hyvin, tai ainakin siltä on vaikuttanut. Ala-aste ihastuksia on varmasti kaikilla, en ole ns himoinnut kaverin tyttöystävää mutta kyllähän sen huomaa jos tyttö on kaunis. En tiedä, luultavasti tyttö ei pystyisi yllättämään istumalla syliini, mikäs siinä jos tykkää. Olen ajatellut että ikä on vain numero, kunhan käyttäytyy "tarpeeksi" kypsästi [/quote] Yäk eli joku 00 menis? bish please [/quote] Älä kysy jos ei vastaukset miellytä :D
[/quote]No on toi todella huolestuttavaa jos olet valmis panemaan suojaikärajan alla olevaa henkilöä. Et ei se kerro mistään "mielipiteestä" vaan siitä et sulla on joku vinossa. Ikävää jos sä luulet sen ketä voit nussia määräytyvän sen perusteella kuka on "tarpeeksi" kypsä niin se ei kyl nee nii. Mut toisaalt mitö muuta voi amikselta odottaa, miehet on sairata jos ovat valmiita panemaan lapsia, amikset typerinä vielä vaarallisempia. huhhuh. Et ees määritä vuotta, tosta vois päätellä et joku 8vki menis koska sun "kypsyys"tasoa ei varmasti oo vaikee saavuttaa
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:36"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:23"]Ootko ikin nuollu ketään? Osaatko antaa naiselle orgasmin? Olitko ala-asteella ihastunut keneenkään? Oletko koskaan himoinnut kaverin tyttöystävää? Jos tuntematon tyttö istuisu syliisi kun odotat dösää, mitä tekisit? Nuori n ikävuosi kenen kanssa voisit seurustella? [/quote] Olen nuollut, mutta en ikinä pillua, mielestäni käytän sormia hyvin, tai ainakin siltä on vaikuttanut. Ala-aste ihastuksia on varmasti kaikilla, en ole ns himoinnut kaverin tyttöystävää mutta kyllähän sen huomaa jos tyttö on kaunis. En tiedä, luultavasti tyttö ei pystyisi yllättämään istumalla syliini, mikäs siinä jos tykkää. Olen ajatellut että ikä on vain numero, kunhan käyttäytyy "tarpeeksi" kypsästi [/quote] Yäk eli joku 00 menis? bish please [/quote] Älä kysy jos ei vastaukset miellytä :D
[/quote]No on toi todella huolestuttavaa jos olet valmis panemaan suojaikärajan alla olevaa henkilöä. Et ei se kerro mistään "mielipiteestä" vaan siitä et sulla on joku vinossa. Ikävää jos sä luulet sen ketä voit nussia määräytyvän sen perusteella kuka on "tarpeeksi" kypsä niin se ei kyl nee nii. Mut toisaalt mitö muuta voi amikselta odottaa, miehet on sairata jos ovat valmiita panemaan lapsia, amikset typerinä vielä vaarallisempia. huhhuh. Et ees määritä vuotta, tosta vois päätellä et joku 8vki menis koska sun "kypsyys"tasoa ei varmasti oo vaikee saavuttaa
[/quote]
Tämä voi olla sinun mielipiteesi, joka kuulostaa korvaani oikeasti naaiviilta, melkein kaikissa suhteissa mies on vanhempi naista. Enkä puhunut seksistä, mutta faktahan sekin on että seksi kuuluu rakkaus elämään.
Ja nykyään työttömyyden lisääntyessä lukiolaiset tekevät riskin, jatko opintojen takia, motivaation hiipuessa... Rekkakuskei niist tulee..
Nyt alkaa homma karkaa lapasesta
Ap