Housujen koko 42 tai enemmän
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 05:51"]Tehkää nyt jotain tuolle ylipainolle. Surettaa teidän puolestanne.
-R-
[/quote]
Koko ajan laihdutan. Kiitos vain huolenpidosta. <3 PUS! T. 4
Itse olen 42 kokoinen, mutta käytän 34" tuuman farkkuja. En ees varmaan saisi 32" vedettyå niitä ylös...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:49"]
Itse olen 42 kokoinen, mutta käytän 34" tuuman farkkuja. En ees varmaan saisi 32" vedettyå niitä ylös...
[/quote]
Sama juttu. Ihmetyttää nuo aiemmat kommentit että housukoko 42 tai suurempi ja silti farkuissa 31 tuumaa. TAH? Eihän ne ole samoilla sfääreilläkään. Mulle ei mahdu varmaan enää edes 34....
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:49"]
[/quote]
Sama juttu. Ihmetyttää nuo aiemmat kommentit että housukoko 42 tai suurempi ja silti farkuissa 31 tuumaa. TAH? Eihän ne ole samoilla sfääreilläkään. Mulle ei mahdu varmaan enää edes 34....
[/quote]
Ruumiinrakenne ja farkkujen malli vaikuttaa aika paljon. Käytän vain korkeavyötäröisiä farkkuja ja niissä vyötärönympärys 31-32" saattaa olla että matalavyötäröisissä vyötärö samalta kohdalta eli siitä melkein lantiolta olisikin paljon isompi. T. 4
Kokeilkaa Kappahlin xxl-malliston farkkuja...ja mustia capreja.Sairaan hyvät päällä ja vyötärössä kuminauha.Menee siis monelle eri vartalotyypille.Itsellä pyöreä takamus mutta kapea vyötärö kuitenkin.Olen hamstrannut noita useita kaappiini.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:09"]
Kokeilkaa Kappahlin xxl-malliston farkkuja...ja mustia capreja.Sairaan hyvät päällä ja vyötärössä kuminauha.Menee siis monelle eri vartalotyypille.Itsellä pyöreä takamus mutta kapea vyötärö kuitenkin.Olen hamstrannut noita useita kaappiini.
[/quote]Koot alkaa mitasta -44 ja olen 40-42 mutta silti sopivat minullekin.Myyjä neuvoi että ovat aika toimivat ja piti kyllä paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:20"]M&S:lta ostin viimeksi, edelliset Vero Modasta. Käytän harvoin housuja. Ongelmani on paksu vyötärö kokoa 42-46 vaatteesta riippuen, lantiosta alaspäin olen taas melkeinpä hoikka. Eihän mulle sitten mitkään housut nätisti istu, tippuvat pienellä nykäisyllä jalasta ja rumasti lököttävät takapuolesta ja reisistä.
[/quote]
Mulla taas päinvastainen ongelma. Kapea vyötärö ja leveä lantio. T. 4