Ei herranjumala mulla oli jäänyt tamppooni sisälle moneksi viikoksi
Miten tää voi olla edes mahdollista? Aina otan tietenkin ne sieltä pois. Oon vaan ihmetellyt tota hajua ja lääkärissäkin kävi. No nyt selvis mikä oli vikana. Yäk.
Älkää sanoko että olen ainut jolle näin päässyt käymään? :(
Kommentit (55)
hyi, en enää koskaan halua pillua.
T: M29
Mun äiti kertoi aikoinaan, että hänelle oli käynyt noin ja ei siksi suositellut minullekkaan tampooneja kun omat menkkani alkoivat. Sittemmin äidillä oli kohdunkaulan syöpä ja hän tietysti mietti ja poti huonoa omatuntoa siitä, että olisiko tuolla vahingolla ollut osuutta asiaan. Itse en henkilökohtaisesti kyllä usko, että tuollainen voisi syöpää edesauttaa, mutta joku tulehdus on hyvinkin mahdollinen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:04"]Trololoo, mä oon nähnyt tän täysin samoilla sanoilla olevan tarinan aikaisemminkin.
[/quote]
Nyt taidat itse trollata sillä ihan omin sanoin tapahtuneen kirjoitin. Jotenkin huvittaa ihmiset joiden pitää tulla huutelemaan näitä trolli-provo juttuja. Oletteko niin ahdasmielisiä ettei tässä maailmassa pysty käymään mitään mitä teille itselle ei ole käynyt? Taidatte olla. :D
Ap
Huh. Itse unohdin kerran kuukupin, mutta vain vuorokaudeksi. Mies tökkäsi antenniin. :D
Eipä siellä kupissa mitään ollut, eikä tulehdusriskikään ole käsittääkseni kupin kanssa suuri.
Huono trolli mutta luoja että vituttaa, se on TAMPONI!!
Mä oon varmaan sit outo kun päivittäin puhdistan sen sormilla valkovuodosta. Eipä voisi mitään sinne unohtua tai ilmestyä huomaamatta. Menkatkaan ei ikinä pääse yllättämään.
Pyysin kerran bileissä kaveriltani tamponia, koska omani loppuivat. Tamponi oli sellainen jossa oli asetin, enkä ollut koskaan ennen käyttänyt sellaista. Olin todella kännissä siinä vaiheessa, kun olin menossa laittamaan tätä asetintamponia.. enkä tietenkään osannut laittaa sitä (selvinpäin olisin varmasti osannutkin ekallakin kerralla). Muistikuvat ovat hyvin hämärät, mutta jotenkin muistan, että siinä kamalassa humalassa mietin kumpi on tamponi ja kumpi asetin. Taisin yrittää laittaa sitä asetinta tamponin sijaan... huoh miten tyhmä voi olla. Minulla on hämärä muistikuva, että olisin laittanut tamponi TAI asettimen sisääni, mutta EI muistikuvaa, että olisin ottanut pois. VOIKO se olla vielä siellä? esimerkiksi se asetin (aika pieni muovinen ja ontto ) Pelottaa, että se on jäänyt sinne, kun en tosiaankaan muista, että olisin sitä koskaan ottanut pois ja tosiaan on hämärä kuva että olisin sen sinne tyhmyyksissäni ja humalassa laittanut! Tämä ei todellakaan ole trolli ja on vaivannut jo sen pari vuotta:D vaikka joku minua nyt ehkä aivan tyhmänä pitääkin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:30"]
Huono trolli mutta luoja että vituttaa, se on TAMPONI!!
[/quote]
No on on, mitä sä vouhotat?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:30"]Huono trolli mutta luoja että vituttaa, se on TAMPONI!!
[/quote]
Luuletko tosiaan ettei tuollaista voisi sattua? :D
Trololoo, mä oon nähnyt tän täysin samoilla sanoilla olevan tarinan aikaisemminkin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:47"]
Pyysin kerran bileissä kaveriltani tamponia, koska omani loppuivat. Tamponi oli sellainen jossa oli asetin, enkä ollut koskaan ennen käyttänyt sellaista. Olin todella kännissä siinä vaiheessa, kun olin menossa laittamaan tätä asetintamponia.. enkä tietenkään osannut laittaa sitä (selvinpäin olisin varmasti osannutkin ekallakin kerralla). Muistikuvat ovat hyvin hämärät, mutta jotenkin muistan, että siinä kamalassa humalassa mietin kumpi on tamponi ja kumpi asetin. Taisin yrittää laittaa sitä asetinta tamponin sijaan... huoh miten tyhmä voi olla. Minulla on hämärä muistikuva, että olisin laittanut tamponi TAI asettimen sisääni, mutta EI muistikuvaa, että olisin ottanut pois. VOIKO se olla vielä siellä? esimerkiksi se asetin (aika pieni muovinen ja ontto ) Pelottaa, että se on jäänyt sinne, kun en tosiaankaan muista, että olisin sitä koskaan ottanut pois ja tosiaan on hämärä kuva että olisin sen sinne tyhmyyksissäni ja humalassa laittanut! Tämä ei todellakaan ole trolli ja on vaivannut jo sen pari vuotta:D vaikka joku minua nyt ehkä aivan tyhmänä pitääkin.
[/quote]
No herranjestas. Istu vaikka pöntölle, työnnä sormi sisään ja kokeile onko siellä jotain. Ei oo niin vaikeeta.
Kyllähän sieltä monenlaista tavaraa pukkaa ulos aina menkkojen aikaan... melkoinen kokoelma tuohon takan reunalle jo kertynyt.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:43"]
Mä oon varmaan sit outo kun päivittäin puhdistan sen sormilla valkovuodosta. Eipä voisi mitään sinne unohtua tai ilmestyä huomaamatta. Menkatkaan ei ikinä pääse yllättämään.
[/quote]
Paljonko sulla on valkovuotoa, jos se pitää oikein varta vasten kaapia ulos? Yök.
On tapahtunut myös minulle. Työnsin toisen tamponin... Voi hyvänen aika, mikä haju! Tajusin, mistä on kysymys, ja kaivelin sen ulos.
Hutikassa tuo varmaan tapatui. Sen jälkeen olen juhlatunnelmissa ollut erityisen keskittynyt vessareissulla menkkojen aikana.