Ei herranjumala mulla oli jäänyt tamppooni sisälle moneksi viikoksi
Miten tää voi olla edes mahdollista? Aina otan tietenkin ne sieltä pois. Oon vaan ihmetellyt tota hajua ja lääkärissäkin kävi. No nyt selvis mikä oli vikana. Yäk.
Älkää sanoko että olen ainut jolle näin päässyt käymään? :(
Kommentit (55)
Siis mä en tajua millaisia onkaloita joidenkin pinperot on että voi käydä noin.
Löytyskö se vitsin traktorikin sieltä?
Hiljaista ilmeisesti muuten alakerrassa, kun et huomannut?
Eikö narut ollu näkyvillä?
Eikö edes kakalla ponnistaessa liikkunut ulommaksi että olisi tuntenut?
Miten ihmeessä......?
Ei kannata työntää narua piiloon, niin ei voi unohtaa.
Ap:lla on iso vittu. Eihän sitä silloin tunne kun siellä joku pikkuinen tamppooni on.
Mulle kävi myös noin. Tosin oli "vain" viikon ja huomasin itse. :(
Seitsemäs vastaaja, olen pahoillani heikosta kotitaustastasi ja iljettävistä käytöstavoistasi.
Ohis
Eikö lääkärikään löytänyt sitä sieltä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:27"]Just joo... Better luck next time!
[/quote]
Sori. :D
Ap
ryömikö itse ulos ? Koska on kastejuhlat? Mitä laitatte nimeksi? Onko se nyt tyttö vai poika?
mulla olisi pudonnut jo omia aikojaan pois....
Se oli työntynyt niin syvälle etten ollut huomannut sitä. Eikä siinä ollut edes narua. En tiedä minne se oli kadonnut?
Ap
Siis häh? Etkö sä tunne sitä siellä? Mä ainakin tunnen tampoonin koko ajan, siksi en niitä käytäkään.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"]mulla olisi pudonnut jo omia aikojaan pois....
[/quote]
No sen verran tiukka alapää että ei ollut sieltä itekseen valunut pois. :/
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:33"]Siis häh? Etkö sä tunne sitä siellä? Mä ainakin tunnen tampoonin koko ajan, siksi en niitä käytäkään.
[/quote]
En tunne kun sen asettaa oikein.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:33"]Siis häh? Etkö sä tunne sitä siellä? Mä ainakin tunnen tampoonin koko ajan, siksi en niitä käytäkään.
[/quote]
No tampoonin ei kuulu tuntua yhtään miltään. Et vaan oo osannut laittaa oikein. -Ohis
Just joo... Better luck next time!