mitä mieltä ootte tästä?!?
lapsen isän pitäis ottaa lasta joka toinen vkonloppu,mutta ei voi koska on aina töissä,ottaa extra töitä..tekee vakituista viikkotyötä kohtuu palkalla,jolla pitäis pystyä yksin elämään tosi hyvin..ja näitä extra töitä perustelee sillä että pakko saada lisää rahaa että voi lapsen elättää(siis silloin kun on siellä) mun mielestä tosi typerä perustelu kun lapsi ei edes ikinä pääse sinne niiden töiden takia...
Kommentit (31)
tällä hetkellä saan minimi elatustuen..ja pelkään et menee sen jälkeen lopullisesti välit....lapsi on nyt 6v ja on se kiva sille selitellä miksei isä tuu...ja sit viel yleensä ilmottaa vasta torstai iltana ettei voi hakea lasta...pyysin isää itse kertomaan lapselle selityksen sille miksei tule,muttei kuulemma ole hänen tehtävänsä..että ottaa hermoille tollanen ihan lapsen takia..ap
Kertomassasi tarinassa nainen valehteli olevansa viikonloput töissä eikä voinut pitää lapsia siksi. Oikeasti nainen tahtoi päästä baariin.
Ap:n tarinassa mies sanoo, ettei voi ottaa lapsia, koska on viikonloput töissä tienatakseen rahaa lasten elatukseen. Ap ei kuitenkaan käsittääkseni saa tämän johdosta lisää elatusmaksuja eikä isä ota lapsia luokseen, joten isän on pakko valehdella sillä hänen rahansa eivät kulu lasten elatukseen.
Sinusta ensimmäisessä tarinassa syyllinen on nainen, joka valehteli työnteostaan. Toisessa tarinassa olisi siis loogista pitää miestä syyllisenä, sillä hän toimii aivan samoin kuin ensimmäisen tarinan nainen. Mutta sinusta toisessa tarinassa onkin syyllinen tämä nainen! Mihin hän on sinusta syyllistynyt; luvattomaan rintojen kantamiseen vai vaginasta johtuvaan krooniseen valehteluun?
Sainpahan aikaan herkullisen keskustelun kun hiukan provosoin, ilman mua ja mun kritiikkiä tää ketju olis jäänyt ilman mitään huomiota. Jes! T.2 ja7 ja moni muu numero tässä ketjussa, eli siis minä.
minulta. T. Minä (Ja joo, olen itsekeskeinen MINÄ)
mulle. Yksinkertaista kun sen osaa!
samaten sopimus tapaamisista. Silloin molempien pitäisi kyllä noudattaa tapaamissopimuksia. Lisäksi kun lapsia on hankittu, pitäisi myös olla vanhempi lapsilleen eron jälkeenkin.
mies. Tapaaminen olisi lapselle paljon tärkeämpää kuin raha. Kummeksun häntä.
JOs on virallinen sopimus tehty että mies on lapsien kanssa joka toinen viikonloppu niin kyllä sen mun mielestä on oltava!! Ihan sama meneekö äiti sitte baariin vai mihinkä.. mitä se kenellekkään kuuluu! Äidille kuuluu vapaiksi ne viikonloput mitkä on sovittu ja sillä siisti!! ihme vatipäitä täällä taas!!
sitä vaikeampi on taas tavata, kun on vieraantunut.
Mies itkee joskus 10 vuoden päästä humalassa " Kun lapsikaan ei käy häntä katsomassa."
Tiedän kokemuksesta, että ankeat välit ovat tuota menoa tulossa : (
kukaan nyt hermostuis.