Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies paljastui postinjakajaksi.

Vierailija
23.07.2015 |

Tapasin ihanan ja hyvännäköisen miehen pari viikkoa sitten ja ihastuminen oli molemminpuolista. Ollaan tavattu kaksi kertaa ton ekan tapaamisen jälkeen ja molemmilla kerroilla jäin hänen luokseen yöksi ja oli ihanaa. Nyt sitten eilen kirjoitettiin whatsappissa ja tuli ilmi, että hän on postinjakaja. Kirjoitettiin siinä viestejä ja tuli jotenkin selväksi, että ei aio pyrkiä enää opiskelemaan tai parempiin töihin. On tyytyväinen jos saa jatkaa siinä työssä eikä tule irtisanotuksi. Aiemmin on vaan sanonu olevansa töissä postissa ja alkoi puhua tietokoneharrastuksesta sen jälkeen (nyt kun kirjoitan tätä ni tulee mieleen oliko tarkoituksellista) ni kuvittelin jotain sellaista toimistotyötehtävää.

Jotenkin lässähti vähän noi ihastumisen tunteet kun näen miehen jotenkin eri valossa.
Harmittaa ku ehti jo toivo herätä et jos tässä nyt ois mulle hyvä mies. En tiedä miksi olen näin pinnallinen tässä jutussa.. Jotenki vaan tuli pettynyt olo.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja palasiko ne ihastuminen tunteet pettymyksen jälkeen?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?! Työtön olis ilmeisesti Ap:n mielestä parempi kuin postinjakaja?!

Vierailija
62/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Tekeekö ammatti miehestä köyhän tai rikkaan? Kai kysyit onko se saamassa perintöjä tai muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on työ ja vaikuttaa itse olevan tyytyväinen siihen - hienoa. Jos itse ap tienaisit hyvin, pitäisi elämisen sujua, vaikka miehellä olisikin vähän pienempi palkka. Mutta taidatkin olla persaukinen ja etsit vain miestä joka elättäisi sinut.

Vierailija
64/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuripariskunta on molemmat postinjakajia, miten helvetissä niillä on velaton iso omakotitalo?

Vierailija
65/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi, kun et aikaisemmin / ennen tapaamista viitsinyt ottaa tarkemmin selvää miehen ammatista / työnkuvasta. Itse en edes lähde treffeille, mikäli miehellä ei ole korkeakoulututkintoa JA ammattiaan vastaavaa työpaikkaa. Tämä sen vuoksi, että itselläni on myös.

Vierailija
66/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rahan perään. Olen ehkä vaan sitten paska ihminen, mutta en voi sille mitään jos ihastumisen tunteet laimeni. Ap

Vierailija
67/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pyrkiä "parempaan" ammattiin? Minusta on ihanaa että joku osaa olla vielä tänä päivänä tyytyväinen tuollaiseen tavalliseen työhön, eikä rakenna koko elämäänsä työlle. Kaikki on niin suoritus- ja urakeskeistä nykyään.

Vierailija
68/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt-lompakkoloinen aloittajana. Kuvotus.

Vierailija
69/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta ja ihan siitä syystä että olen itse ollut postinjakajana. Puolet vakituisista on siellä siksi että se on ainoa työ mihin kelpaavat ja mihin ei vaadita minkäänlaista koulutusta. Palkka on huonoimpia mitä Suomessa maksetaan kokopäivätyöstä. Työssä jaksaa vain jos järjenjuoksu on tarpeeksi yksinkertainen.

Vierailija
70/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato pitää olla akateeminen, että voi sitten kehuskella naiskavereille.

Vierailija
71/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:26"]Mun naapuripariskunta on molemmat postinjakajia, miten helvetissä niillä on velaton iso omakotitalo?
[/quote]
Tietävät mitkä talot on ollut vuosikausia tyhjinä ja asustelevat niissä.

Vierailija
72/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:27"]En ole rahan perään. Olen ehkä vaan sitten paska ihminen, mutta en voi sille mitään jos ihastumisen tunteet laimeni. Ap
[/quote]

No mistä sitten on kyse jos ei rahasta? Myönsit itsekin olevasi pinnallinen. Eikö postinjakaja ole tarpeeksi cool ammatti, nolottaako kertoa kavereille ja sukulaisille että mies on - IIIK - postinjakaja?

Vierailija
73/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap oma ammattisi ja koulutuksesi.

Vierailija
74/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, joo alapeukkua tulee, mutta mä olisin varmaan samassa tilanteessa kun ap jos paljastuiskin että mun mies oliskin postinjakaja. Miehet tahtoo nuoria seksikäitä blondeja ja naiset haluavat miehen joka omaa aivot ja halua menestyä elämässä. 

Vierailija
75/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:33"]Kerro nyt ap oma ammattisi ja koulutuksesi.
[/quote]
No olen kyllä koulutusta vastaavassa työssä. Olen kylmäkkö

Vierailija
76/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:33"]

Lol, joo alapeukkua tulee, mutta mä olisin varmaan samassa tilanteessa kun ap jos paljastuiskin että mun mies oliskin postinjakaja. Miehet tahtoo nuoria seksikäitä blondeja ja naiset haluavat miehen joka omaa aivot ja halua menestyä elämässä. 

[/quote] Eli se on mielestäsi ok, että kaikki miehesi vaihtaisi aina vuoden päästä nuorempaan blondiin?

Vierailija
77/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla akateeminen mut en mä ehkä halua et mun mies ajelee sillä ihme pyörällä pitkin kaupunkia ja morjenstelee kaikille. Tai sitten haluan. En ole varma mitä teen. Jos joku syyttää et tää on pinnallista ni entäs Tinder sitten, pelkän kuvan perusteella raakataan ihmisiä.
Ap

Vierailija
78/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:33"]Kerro nyt ap oma ammattisi ja koulutuksesi.
[/quote]
No olen kyllä koulutusta vastaavassa työssä. Olen kylmäkkö
[/quote]

Okei, tää oli siis provo. No hyvä ettei ollut totta.

Vierailija
79/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen postinjakaja. Ihme kyllä, tykkään työstäni! Saan jättää työpäivän jälkee työajatukset työmaalle ja lähteä elämään elämääni joka on kotona eikä työmaalla. Ei ole stressiä! Tienaan sen verran että eletään, voidaan koko perhe harrastaa ja käydä jopa kerran vuodessa ulkomailla. Asuntovelkaa on, mutta niinpä sitä tuntuu olevan muillakin. Työssä saan aamut olla ryhmässä, ja jakaessani istua autossa ja kuunnella radiota ja rupatella asiakkaiden kanssa. Mikäs sen parempaa! Tiedän että tätä ammattia ei arvosteta ja katsotaan vähän alaspäin, mutta mitä sitten jos itse tykkää. Harmi jos menetät mukavan miehen vain työnsä takia, mutta varmasti kelpaa jollekkin muulle!

Vierailija
80/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:36"]Ei tarvi olla akateeminen mut en mä ehkä halua et mun mies ajelee sillä ihme pyörällä pitkin kaupunkia ja morjenstelee kaikille. Tai sitten haluan. En ole varma mitä teen. Jos joku syyttää et tää on pinnallista ni entäs Tinder sitten, pelkän kuvan perusteella raakataan ihmisiä.
Ap
[/quote]

Jätä se rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi