Tapailemani mies paljastui postinjakajaksi.
Tapasin ihanan ja hyvännäköisen miehen pari viikkoa sitten ja ihastuminen oli molemminpuolista. Ollaan tavattu kaksi kertaa ton ekan tapaamisen jälkeen ja molemmilla kerroilla jäin hänen luokseen yöksi ja oli ihanaa. Nyt sitten eilen kirjoitettiin whatsappissa ja tuli ilmi, että hän on postinjakaja. Kirjoitettiin siinä viestejä ja tuli jotenkin selväksi, että ei aio pyrkiä enää opiskelemaan tai parempiin töihin. On tyytyväinen jos saa jatkaa siinä työssä eikä tule irtisanotuksi. Aiemmin on vaan sanonu olevansa töissä postissa ja alkoi puhua tietokoneharrastuksesta sen jälkeen (nyt kun kirjoitan tätä ni tulee mieleen oliko tarkoituksellista) ni kuvittelin jotain sellaista toimistotyötehtävää.
Jotenkin lässähti vähän noi ihastumisen tunteet kun näen miehen jotenkin eri valossa.
Harmittaa ku ehti jo toivo herätä et jos tässä nyt ois mulle hyvä mies. En tiedä miksi olen näin pinnallinen tässä jutussa.. Jotenki vaan tuli pettynyt olo.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja palasiko ne ihastuminen tunteet pettymyksen jälkeen?
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:09"]
No en voisi tuollaisen kanssa olla. En puolisoa koulutuksen tai ammatin perusteella valitse, mutta kyllä siitä näkee että ei olla samalla tavalla motivoituneita elämään jos ei ole kiinnostusta postinjakajasta eteenpäin edetä.. Nyt tapailen näyttelijää joka on aiemmin elämässä tehnyt vain ns hanttihommia (ruokakauppa, vartija, tarjoilija, ovimies ym), eikä mitään koulutusta lukion jälkeen siis, mutta hän on motivoitunut ja tavoitteellinen urallaan ja se jos mikä merkitsee paljon. Ei minua myöskään urallaan ja elämässään jämähtäneet insinöörit tai lääkäritkään kiinnosta.. Pitää olla tavoitteita ja motivoitunut!
[/quote]
Miksi niiden tavoitteiden pitää liittyä juuri työelämään?
Oikeasti, väittäisin että suurin osa käy töissä ihan elannon takia. Ei sen takia, että tavoittelisi jotakin (paitsi ehkä rahalla saatavia unelmiaan).
Pari juttua: koittakaa jo vihdoin ja viimein ymmärtää, että täällä sadat ihmiset kirjoittelevat ja aina joku keksii "nokkelana" trollata toisten keskusteluissa ja esiintyä aloittajana. En ymmärrä miten jotkut voivat mennä noin helposti lankaan. Toiseksi olen itse vähän samanlainen, minulla on tietyt arvot ja odotukset miehelle enkä itse päätä, että nyt mielenkiinto lopahtaa, nipsnaps. Niin vain käy, jos mies ei olekaan sitä mitä toivon hänen olevan. Onhan postipaten duuni aika aivotonta puuhaa, mutta tietenkin heitäKIN tarvitaan. Jos ap ei halua postipatea niin hän ei halua. Mutta ap voi halutessaan myös jatkaa tutustumista ja katsoa vastaako paten älykkyystaso toivottua vai onko hän systemaattinen alisuoriutuja koko elämässään. Ei mihinkään tarvitse tyytyä, mutta mahdollisuus kannattaa antaa. Jäljeenpäin hyvin harva lämpeää enää uudestaan, jos on jo kerran tullut lempatuksi.
Oho.. Lämpenee ^ aivoni toimivat tänä yönä.
Tienaan 2000 euroa kuussa enemmän nettona kuin mieheni. Mieheni on kuitenkin aivan ihanin ja paras kaikista - tärkeintä on se HALU tehdä töistä ja kantaa oma korkensa ketoon. En minäkään mitään pummia katselisi, mutta mitä merkitystä sillä tulotasolla on? Ei se työelämä vaikuta siihen, millaista teillä on parisuhde. ja mitä tulee taloudenhoitoon, niinse hoituu kyllä (tosin itse olen niin hyvätuloinen, että se tietysti auttaa)
Hahaha!!!!! Mun mies on postinjakaja :) Meillä on 3 harrastavaa lasta, ok-talo joka on ihan oma ja mies on hyvä isä ja aviomies. Usko tai älä :D
jos tuollainen riittää aiheuttamaan pettymyksen ja romahduttamaan sinun tunteesti tähän kyseiseen mieheen niin ei tainnut olla tähtiin kirjoitettu juttu. ammatti ei tee hänestä hyvää miestä sen enempää kuin huonoakaan. anna miehen mennä
Ap, mitä itse teet työksesi ja mikä on koulutuksesi?
Hyvä kun asia selvisi jo varhain. Ei kannata ripustautua pienituloiseen äijään.
Postimies, sympaattinen ammatti. Mutta sulla näyttää olevan vain raha mielessä
Tsiisus jos tapaisin ikinä noin pinnallista ämmää... T. M 33
Joo jätä tuo juttu siihen. Mies ansaitsee parempaa.
Unohda,nauravat sinulle töissä, tietää kaikki sinun kaalimato tilaukset ja ulosotot.
Vitsi mikä idiootti sä ap oot. Tais olla vaa raha mielessä ja nyt petyit ku mies ei ookkaan rikas. Ei hitto sentään,unohda se mies ni se pääsee ettimään kunnon naisen itelleen eikä tollasta pinnallista urpoa.
Toivottavasti mies tajuaa, että tapailemansa nainen paljastui idiootiksi.
Tiedoksesi ap, että duunari se on, joka tuo voin leivän päälle. Jos siis haluat rahaa, valkkaa mieheksesi putkimies, joku raksaäijä, ahtaaja tms. Palkka huitelee huomattavasti korkeammissa lukemissa kuin suurella osalla asiantuntijoita. Niin ja nykyisin on aivan järkyttävän korkea työttömyys nimenomaan koulutetulla väellä. T. Akateeminen työtön