Tapailemani mies paljastui postinjakajaksi.
Tapasin ihanan ja hyvännäköisen miehen pari viikkoa sitten ja ihastuminen oli molemminpuolista. Ollaan tavattu kaksi kertaa ton ekan tapaamisen jälkeen ja molemmilla kerroilla jäin hänen luokseen yöksi ja oli ihanaa. Nyt sitten eilen kirjoitettiin whatsappissa ja tuli ilmi, että hän on postinjakaja. Kirjoitettiin siinä viestejä ja tuli jotenkin selväksi, että ei aio pyrkiä enää opiskelemaan tai parempiin töihin. On tyytyväinen jos saa jatkaa siinä työssä eikä tule irtisanotuksi. Aiemmin on vaan sanonu olevansa töissä postissa ja alkoi puhua tietokoneharrastuksesta sen jälkeen (nyt kun kirjoitan tätä ni tulee mieleen oliko tarkoituksellista) ni kuvittelin jotain sellaista toimistotyötehtävää.
Jotenkin lässähti vähän noi ihastumisen tunteet kun näen miehen jotenkin eri valossa.
Harmittaa ku ehti jo toivo herätä et jos tässä nyt ois mulle hyvä mies. En tiedä miksi olen näin pinnallinen tässä jutussa.. Jotenki vaan tuli pettynyt olo.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja palasiko ne ihastuminen tunteet pettymyksen jälkeen?
Kommentit (92)
Ei pistettä otsikkoon. t. Ex-demittäjä
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:26"]Mun naapuripariskunta on molemmat postinjakajia, miten helvetissä niillä on velaton iso omakotitalo?
[/quote]
Tietävät mitkä talot on ollut vuosikausia tyhjinä ja asustelevat niissä.
[/quot
Ihan itse rakentivat 15 vuotta sitten. Kai ne rakennustarvikkeet oli sitten homeisia tai jotain jämää...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:30"]Ymmärrän ap:ta ja ihan siitä syystä että olen itse ollut postinjakajana. Puolet vakituisista on siellä siksi että se on ainoa työ mihin kelpaavat ja mihin ei vaadita minkäänlaista koulutusta. Palkka on huonoimpia mitä Suomessa maksetaan kokopäivätyöstä. Työssä jaksaa vain jos järjenjuoksu on tarpeeksi yksinkertainen.
[/quote]
No mut miehessähän ei ollu vikaa ennen ammatin 'paljastumista' noloa ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:16"]Ap, mitä itse teet työksesi ja mikä on koulutuksesi?
[/quote]
varmaan niitä ikuisia opiskelijoita.
Näkisipä se mies tämän keskustelun. Informoikaa tuntemianne sinkkuja postinjakajamiehiä! Jos henkilö löytyisi ja säästyisi ap:lta.
Nolo eukko. Mies löytää kyllä jonkun paremmankin naisen.
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo... :-) Tulipa nostalginen olo, tykkäsin Patesta pienenä! Sillä oli se kissakin.
Kylmäkköhän on huonompi ammatti kuin postinjakaja! :D Taitaa olla vaatimukset hieman liian korkealla
Sehän on hyvä, koska postimies tulee aina kahdesti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:53"]Sehän on hyvä, koska postimies tulee aina kahdesti.
[/quote]
En tajunnu.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:33"]Lol, joo alapeukkua tulee, mutta mä olisin varmaan samassa tilanteessa kun ap jos paljastuiskin että mun mies oliskin postinjakaja. Miehet tahtoo nuoria seksikäitä blondeja ja naiset haluavat miehen joka omaa aivot ja halua menestyä elämässä.
[/quote]
Kylläpä olet tyhmä, jos postinjakajan työ sulkee mielestäsi älyn pois. Elämässä voi menestyä muutenkin kuin työn kautta. Mikä edes lasketaan menestykseksi ja miksi pitäisi menestyä? Jotta näyttäisi paremmalta muiden silmissä? Pinnallista...