Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies paljastui postinjakajaksi.

Vierailija
23.07.2015 |

Tapasin ihanan ja hyvännäköisen miehen pari viikkoa sitten ja ihastuminen oli molemminpuolista. Ollaan tavattu kaksi kertaa ton ekan tapaamisen jälkeen ja molemmilla kerroilla jäin hänen luokseen yöksi ja oli ihanaa. Nyt sitten eilen kirjoitettiin whatsappissa ja tuli ilmi, että hän on postinjakaja. Kirjoitettiin siinä viestejä ja tuli jotenkin selväksi, että ei aio pyrkiä enää opiskelemaan tai parempiin töihin. On tyytyväinen jos saa jatkaa siinä työssä eikä tule irtisanotuksi. Aiemmin on vaan sanonu olevansa töissä postissa ja alkoi puhua tietokoneharrastuksesta sen jälkeen (nyt kun kirjoitan tätä ni tulee mieleen oliko tarkoituksellista) ni kuvittelin jotain sellaista toimistotyötehtävää.

Jotenkin lässähti vähän noi ihastumisen tunteet kun näen miehen jotenkin eri valossa.
Harmittaa ku ehti jo toivo herätä et jos tässä nyt ois mulle hyvä mies. En tiedä miksi olen näin pinnallinen tässä jutussa.. Jotenki vaan tuli pettynyt olo.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja palasiko ne ihastuminen tunteet pettymyksen jälkeen?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin postimieheen. Rakastan miestä edelleen. Opiskelee kuitenki tällä hetkellä yliopistossa hyvin työllistävää alaa, koska postilla tuskin on töitä tarjolla ikuisiksi ajoiksi. Hyvän ja älykkään miehen sain itselleni.

Vierailija
22/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte tavannut jo kaksi keraa etkä koskaan aiemmin ole kysynyt mitä mies tekee? Jep. Oma mies ajaa trukkia, mutta hän on maailman hyväsydämisin ja huomaavaisin ihminen enkä usko että parempaa miestä on olemassa. Mitä vitun väliä jollain duunilla jos muuten on onnellinen? Harvineisempaa on löytää hyvä mies nykypäivänä. Koulutettuja isiootteja varmaan on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:30"]Ymmärrän ap:ta ja ihan siitä syystä että olen itse ollut postinjakajana. Puolet vakituisista on siellä siksi että se on ainoa työ mihin kelpaavat ja mihin ei vaadita minkäänlaista koulutusta. Palkka on huonoimpia mitä Suomessa maksetaan kokopäivätyöstä. Työssä jaksaa vain jos järjenjuoksu on tarpeeksi yksinkertainen. [/quote] No mut miehessähän ei ollu vikaa ennen ammatin 'paljastumista' noloa ap

[/quote]

Tää on kertausta. Oli viimeks pari kuukautta sitte. Joku muu työläisammatti. En nyt muista mikä. Taitaa olla muuten kopsattu avaus, vaan ammatti on eri.

Vierailija
24/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyppi oli jo aikaisemmin sanonut olevansa töissä postissa ja nyt sitten ap:lle tulee ihan shokkiyllärinä että mies on postinjakaja? :D voi hyvänen aika.

Vierailija
25/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:36"]Ei tarvi olla akateeminen mut en mä ehkä halua et mun mies ajelee sillä ihme pyörällä pitkin kaupunkia ja morjenstelee kaikille.

Vierailija
26/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch

Vierailija
27/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys, te kaikki kritisoineet kommentoijat:

Jos olette päättäneet joskus lopettaa tapailyn uuden tuttavuuden kanssa kolmen treffien jälkeen, onko teillä ollut siihen millaiset, ylevät syyt?

Ap

Vierailija
28/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:55"]

Kysymys, te kaikki kritisoineet kommentoijat: Jos olette päättäneet joskus lopettaa tapailyn uuden tuttavuuden kanssa kolmen treffien jälkeen, onko teillä ollut siihen millaiset, ylevät syyt? Ap

[/quote]

Yksi paljastui sovistiksi,yksi asui äitinsä kanssa (ikää 32v....) ja yksi naureskeli harrastukselleni (kalastus. Piti sitä omituisena harrastuksena naiselle).

Vierailija
29/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:55"]Naisia kiinnostaa miehessä:

[  ]  Luonne, arvot 

[x] Status

Ei siis mitään uutta tässäkään aloituksessa.
[/quote]

Et vissiin lukenut näitä pääosin naisten kirjoittamia vastauksia?

Vierailija
30/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua läpi, mutta itse olen tosi vastuullisissa IT-hommissa ja jotain 3-4 vuotta sitten oli kollega joka oli myös ihan pätevät IT-hommissa mutta oli aina halunnut postinkantajaksi ja irtisanoutui IT-hommista ja lähti postinkantajaksi ja on ollut tosi tyytyväinen valintaansa. Saa paljon liikuntaa ja hommat on tehty puoleenpäivään mennessä ja loppupäivät on vapaata. Oiskohan sama tyyppi?

Vierailija
31/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä!

Vierailija
32/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitvit ap:n lyttääminen?!? Tyyppi ei edes halua edetä urallaan tai elämässään, vaan tyytyväisenä fillaroi loppuelämänsä paskalla palkalla jakamassa postia. Mitä se kertoo tuosta tyypistä ettei halua kehittää itseään?!? Jos tämä Pate olisi täysillä kolahtanut ap:n sydämeen niin ei se ap paljon miettisi. Mä jätin yhden miekkosen, osasyynä se että se ajoi paskaa työkseen ja haisi pahalta. Oli se muutenkin vähän outo, mutta....

Vierailija
33/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:49"]

Siis mitvit ap:n lyttääminen?!? Tyyppi ei edes halua edetä urallaan tai elämässään, vaan tyytyväisenä fillaroi loppuelämänsä paskalla palkalla jakamassa postia. Mitä se kertoo tuosta tyypistä ettei halua kehittää itseään?!? Jos tämä Pate olisi täysillä kolahtanut ap:n sydämeen niin ei se ap paljon miettisi. Mä jätin yhden miekkosen, osasyynä se että se ajoi paskaa työkseen ja haisi pahalta. Oli se muutenkin vähän outo, mutta....

[/quote]

Itseään voi kehittää vapaa-ajallakin. Olen itsekin vain laitoshuoltaja koska haluan säännöllisen työn ja palka jolla elää. Noh, se palkka onkin ainoa syy, miksi edes käyn töissä.

Vapaa-ajalla onkin sitten ihan eri ääni kellossa.

Vierailija
34/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan Ap se mies saapa joku sinkku nainen siitä itselleen komean postinjakajan jotkut eivät vain ymmärrä hyvän päälle ...muista vain Ap että kun olet löytänyt sen kovempi palkkaisen miehen jonka kaikki vapaa aika menee töissä rahan kiilto silmissä on turha enää itkeä

Vierailija
35/92 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät. Eräs sydänkirurgi on töissä ravintolassa, kun ei olevielä kielitaitoa. Skippaisitko hänet?

Vierailija
36/92 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Paskakuskit tienaa hyvin. Et tainnut tietää sitä?

Vierailija
37/92 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voisi tuollaisen kanssa olla. En puolisoa koulutuksen tai ammatin perusteella valitse, mutta kyllä siitä näkee että ei olla samalla tavalla motivoituneita elämään jos ei ole kiinnostusta postinjakajasta eteenpäin edetä..
Nyt tapailen näyttelijää joka on aiemmin elämässä tehnyt vain ns hanttihommia (ruokakauppa, vartija, tarjoilija, ovimies ym), eikä mitään koulutusta lukion jälkeen siis, mutta hän on motivoitunut ja tavoitteellinen urallaan ja se jos mikä merkitsee paljon.
Ei minua myöskään urallaan ja elämässään jämähtäneet insinöörit tai lääkäritkään kiinnosta.. Pitää olla tavoitteita ja motivoitunut!

Vierailija
38/92 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voit ihan rauhassa jatkaa elämääsi onnettomana typeryksenä, yksin.

Kirjoitustyylistäsi päätellen sinä ainakaan et ole kehittänyt itseäsi, joten arvosi "markkinoilla" on hyvin vähäinen, ihan oman käsityksesi mukaan.

Vierailija
39/92 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:09"]

No en voisi tuollaisen kanssa olla. En puolisoa koulutuksen tai ammatin perusteella valitse, mutta kyllä siitä näkee että ei olla samalla tavalla motivoituneita elämään jos ei ole kiinnostusta postinjakajasta eteenpäin edetä.. Nyt tapailen näyttelijää joka on aiemmin elämässä tehnyt vain ns hanttihommia (ruokakauppa, vartija, tarjoilija, ovimies ym), eikä mitään koulutusta lukion jälkeen siis, mutta hän on motivoitunut ja tavoitteellinen urallaan ja se jos mikä merkitsee paljon. Ei minua myöskään urallaan ja elämässään jämähtäneet insinöörit tai lääkäritkään kiinnosta.. Pitää olla tavoitteita ja motivoitunut!

[/quote]

Mä tukehdun nauruun.

Vierailija
40/92 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:12"]

Tapasin ihanan ja hyvännäköisen miehen pari viikkoa sitten ja ihastuminen oli molemminpuolista. Ollaan tavattu kaksi kertaa ton ekan tapaamisen jälkeen ja molemmilla kerroilla jäin hänen luokseen yöksi ja oli ihanaa. Nyt sitten eilen kirjoitettiin whatsappissa ja tuli ilmi, että hän on postinjakaja. Kirjoitettiin siinä viestejä ja tuli jotenkin selväksi, että ei aio pyrkiä enää opiskelemaan tai parempiin töihin. On tyytyväinen jos saa jatkaa siinä työssä eikä tule irtisanotuksi. Aiemmin on vaan sanonu olevansa töissä postissa ja alkoi puhua tietokoneharrastuksesta sen jälkeen (nyt kun kirjoitan tätä ni tulee mieleen oliko tarkoituksellista) ni kuvittelin jotain sellaista toimistotyötehtävää. Jotenkin lässähti vähän noi ihastumisen tunteet kun näen miehen jotenkin eri valossa. Harmittaa ku ehti jo toivo herätä et jos tässä nyt ois mulle hyvä mies. En tiedä miksi olen näin pinnallinen tässä jutussa.. Jotenki vaan tuli pettynyt olo. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja palasiko ne ihastuminen tunteet pettymyksen jälkeen?

[/quote]

Hannu nyt nukkumaan! ei se Seppo välitä vaikka sä kuinka toivot alan vaihtoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi