lääkis
Kommentit (85)
Missä vaiheessa opiskelua olet nyt?
2. vuosi paketissa ja kolmosta kohti elokuussa =)
T.Ap
Mikä oli ka peruskoulussa? Kävitkö lukion? Mitä aineita kirjoitit? Mitä vanhempasi tekevät työkseen?
Lääkis ei ole vaikea koulu käydä läpi. Vaikein vaihe on sisäänpääsy, loput on lastenleikkiä. T. Valmis lääkäri
Keskiarvoni peruskoulun lopussa taisi olla n. 8,7. Lukion päätyttyä 8,33. Ylppäreissä kirjoitin paperit LEEMMMMM. M biologiasta ja fysiikasta ja kemiasta molemmista E. L tuli englannista. Loput M ovat äidinkielestä, ranskasta, pitkästä matikasta ja ruotsista.
Isäni on koulutukseltaan sairaanhoitaja+kemisti. Äitini kotitalousalalla
olen tyttö
Aiotko mennä naimisiin lääkärin kanssa?
Olen samaa mieltä kanssasi nro 11. Vaikeinta oli sisäänpääsy. Itse opinnot sujuu kyllä kunhan käy luennoilla ja/tai lukee tarpeeks
En näe mitään pahaa siinä, jos mieskin olisi lääkäri. Se ei ole kuitenkaan missään nimessä vaatimus.
Onko yksikään lääkisläinen, jonka tunnet, pariutunut esim. amiksen tai amkilaisen kanssa?
Sama täälläkin eli sisäänpääsy on vaikeaa, mutta lisäisin vielä että myös ulospääsy voi tuottaa tuskaa, nimittäin ne syvärit :D kannattaa aloittaa ajoissa ja valita kiinnostava erikoisala minne tekee.. Nimimerkillä kokemusta on! Muuten opiskelu on aika helppoa, menet vain muiden mukana, saat valmiin lukujärjestyksen ja jos teet kaiken mitä siihen on merkitty ja luet tentteihin valmistut varmasti. T. Lääkäri
Tiesitkö, että kaikki yli viisi vuotta vanha tieto on lääketieteessä auttamatta vahentunutta? Oletko siis valmis opiskelemaan koko työurasi ajan uutta eli siis päivittämään tietojasi?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:24"]
Lääkis ei ole vaikea koulu käydä läpi. Vaikein vaihe on sisäänpääsy, loput on lastenleikkiä. T. Valmis lääkäri
[/quote]
Totta, että lääkis ei ole vaikea koulu saada paperit ulos, mutta sehän ei tarkoita, että osaisi hoitaa mitään. T. itsekin lääket. opiskelija ja paskaa hoitoa ja vääriä diagnooseja mm. nuorilta kandeilta saanut (enkä nyt itsediagnosoi vaan ihan for real)
Tulisitko miniäkseni? Poikakin opiskelee lääkiksessä (jos se ei kerran haittaa).
Vuosikurssillamme monet seurustelevat keskenään ja piirit ovat aika pienet. On myös tyyppejä, jotka seurustelee esim oikislaisten ja kauppislaisten kanssa.
Mutta olen kyllä huomannut että joku seurustelee esimerkiksi amk tradenomin kanssa tai röntgenhoitajan kanssa,mutta silloin he ovat ylensä aloittaneet seurustelun ennen toisen pääsyä lääkikseen. Lääkikseen päästyä harvat enää amistyyppien kanssa ainakaan paljon ovat kun tiet erkanevat itsestään.
T.Ap
Monennellako kerralla pääsit lääkikseen?