MIES! VASTAA!
Kerro mitä täydellisin seksikertasi sisältäisi. Suunnittelen miehelleni seksiyllätystä ja haluan vinkkejä!
Kommentit (28)
Älä missään nimessä istu naamalle. Eihän edellinen "neuvoja" voi tietää mitä miehesi naamallensa saa.
Aika perus juttuja, ei mitään anaalia.
Kiireettömyyttä, helliä suudelmia, halausta ja hyväilyä, lasi viiniä. Niin että nainen olisi aktiivinen, voisi mennä vain sängylle makaamaan, saisi suihinoton ja sieltä nousisi ja laskeutuisi hitaasti kaluni päälle. Suudeltaisiin ja katsottaisiin silmiin, hyväiltäisiin, hitaita rauhallisia liikkeitä nauttien pillun tunteesta... sittä se lähtisi menemään ja kiihtymään kiihkon saadessa enemmän otetta;)
Molo suuhun, pilluun ja rojut torveen. Helppoa.
Keskustelua Suomi- lagereista, kivi-paperi-sakset- kisailu, monotominen lähetyssaarnaaja, piereskely vuorotellen suuhun, perus anaali, vauvan nimistä kiistely, Vihreiden äänestäminen, mustaihoisten kutsuminen sänkyyn, pippelin pureminen, poppers, radio nova, sekä kokaiiniviivat.
Suihinottoa, eri asentoja vaikka 69 ja rajua panoa. Kunnon anaaliseksiä. Voisit mennä sängylle makaamaan ja antaa miehen nussiskella rauhassa. Suutelisitte välillä. Halailisitte ja antaisin miehen puristella peppua/tissejä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:12"]
Molo suuhun, pilluun ja rojut torveen. Helppoa.
[/quote]
Jotenkin vaikuttaa siltä, että sinua ei haluta yllättää
Joku kahden keskinen juttu. Esim. Hakisi töistä ja käytäisiin teatterissa, leffassa, syömässä tms. Kotiutuessa olisi sauna valmiina ja rauhassa löylyteltäisiin. naisystäväni pesisi selkäni ja hyväilisi minua. Voisi ottaa suihinkin. Sänkyyn mentäessä pyytäisi minut selälleni. Ottaisu poskeen, hyväilisi palleja ja nuolisi myös peppua, jonka jälkeen kysyisi haluaisinko kokeilla peppuseksiä.
Tosin tällaista ei varmasti ole tiedossa. Ikinä. Minä teen aina aloitteet kaikkeen seksuaaliseen toimintaan. Ja seksi on hyvin "köyhää"
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:57"]
Joku kahden keskinen juttu. Esim. Hakisi töistä ja käytäisiin teatterissa, leffassa, syömässä tms. Kotiutuessa olisi sauna valmiina ja rauhassa löylyteltäisiin. naisystäväni pesisi selkäni ja hyväilisi minua. Voisi ottaa suihinkin. Sänkyyn mentäessä pyytäisi minut selälleni. Ottaisu poskeen, hyväilisi palleja ja nuolisi myös peppua, jonka jälkeen kysyisi haluaisinko kokeilla peppuseksiä. Tosin tällaista ei varmasti ole tiedossa. Ikinä. Minä teen aina aloitteet kaikkeen seksuaaliseen toimintaan. Ja seksi on hyvin "köyhää"
[/quote]
Ihan ku meillä! Paitsi, että mä olen se joka tekee AINA aloitteen, ja olen nainen.
"Joku kahden keskinen juttu. Esim. Hakisi töistä ja käytäisiin teatterissa, leffassa, syömässä tms. Kotiutuessa olisi sauna valmiina ja rauhassa löylyteltäisiin. Miesystäväni pesisi selkäni ja hyväilisi minua. Voisi nuollakin. Sänkyyn mentäessä pyytäisi minut selälleni", eikä joka ikinen kerta takaapäin (JOS siis satun saamaan munaa), vaikka k.o. asennosta tykkäänkin, niin kyllähän vaihtelu virkistäisi. Eipä sillä, ei me olla koskaan käyty yhdessä teatterissa tms. myöskään :(
Tulin tähän ketjuun etsimään ideoita millä tuota miestä saisi edes vähän innostumaan. Suihin ottaisin mielelläni (yleensä en saa), tykkään olla alla, päällä, kontillaan, seisten, ikkunaa vasten, suihkussa, autossa, sängyssä, puistossa, vaikka tiskipöydällä, mutta kun EI. Annan persettäkin sillon tällöin (tai antaisin, mutta kun ei kelpaa). Olen kiinnostunut myös sitomisesta, silmien peittämisestä, oikeesti tiputtais mun päälle vaikka steariinia ja nais mut siniseks leikkilaaman ja kesäkurpitsan kanssa parvekkeella tiistai-iltana pellepuku päällä, kunhan nyt PANIS PERKELE!!
Terveisin masentunut, turhautunut, surullinen ja vittuuntunut nainen 34v.
Ei, en ole läski, enkä edes ruma, se on kuitenkin ensimmäinen kommentti. Alkaa olemaan keinot lopussa ja seksuaaliset patoutumat huipussaan. Ei tää ainakaan itsetuntoa kohota.
Kämppä tyhjänä koko viikonlopun, pullo (jos toinenkin) jaloviinaa ja internet.
Laittakaa ladyt yhteystietojanne, kyllä minä tulen ja panen kun niistä teidän ukon rahjuksistanne ei ole siihen ;)
Rockmies50v
No jos ei ole ihan tuoreesta suhteesta kyse niin unohda koko juttu, jos täältä pitää kysellä. Kun parisuhde on siinä pisteessä, että ollaan oltu pitkään yhdessä eikä toisen haluista ja intohimoista tiedä mitään niin aika finaalissa ollaan (ainakin meillä, valitettavasti). Tuore suhde on asia erikseen ja kannattaa todella panostaa vaikka pienellä riskillä sexyihin vaatteisiin ja osoittaa, että toinen on oikeasti huippu. Mutta teeskentely on minusta vain todella vaivaannuttavaa eikä mitään tyyliin "teen tämän nyt tämän kerran ihan vain sinua miellyttääkseni."
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:57"]
Joku kahden keskinen juttu. Esim. Hakisi töistä ja käytäisiin teatterissa, leffassa, syömässä tms. Kotiutuessa olisi sauna valmiina ja rauhassa löylyteltäisiin. naisystäväni pesisi selkäni ja hyväilisi minua. Voisi ottaa suihinkin. Sänkyyn mentäessä pyytäisi minut selälleni. Ottaisu poskeen, hyväilisi palleja ja nuolisi myös peppua, jonka jälkeen kysyisi haluaisinko kokeilla peppuseksiä. Tosin tällaista ei varmasti ole tiedossa. Ikinä. Minä teen aina aloitteet kaikkeen seksuaaliseen toimintaan. Ja seksi on hyvin "köyhää"
[/quote]
Ihan ku meillä! Paitsi, että mä olen se joka tekee AINA aloitteen, ja olen nainen.
"Joku kahden keskinen juttu. Esim. Hakisi töistä ja käytäisiin teatterissa, leffassa, syömässä tms. Kotiutuessa olisi sauna valmiina ja rauhassa löylyteltäisiin. Miesystäväni pesisi selkäni ja hyväilisi minua. Voisi nuollakin. Sänkyyn mentäessä pyytäisi minut selälleni", eikä joka ikinen kerta takaapäin (JOS siis satun saamaan munaa), vaikka k.o. asennosta tykkäänkin, niin kyllähän vaihtelu virkistäisi. Eipä sillä, ei me olla koskaan käyty yhdessä teatterissa tms. myöskään :(
Tulin tähän ketjuun etsimään ideoita millä tuota miestä saisi edes vähän innostumaan. Suihin ottaisin mielelläni (yleensä en saa), tykkään olla alla, päällä, kontillaan, seisten, ikkunaa vasten, suihkussa, autossa, sängyssä, puistossa, vaikka tiskipöydällä, mutta kun EI. Annan persettäkin sillon tällöin (tai antaisin, mutta kun ei kelpaa). Olen kiinnostunut myös sitomisesta, silmien peittämisestä, oikeesti tiputtais mun päälle vaikka steariinia ja nais mut siniseks leikkilaaman ja kesäkurpitsan kanssa parvekkeella tiistai-iltana pellepuku päällä, kunhan nyt PANIS PERKELE!!
Terveisin masentunut, turhautunut, surullinen ja vittuuntunut nainen 34v.
Ei, en ole läski, enkä edes ruma, se on kuitenkin ensimmäinen kommentti. Alkaa olemaan keinot lopussa ja seksuaaliset patoutumat huipussaan. Ei tää ainakaan itsetuntoa kohota.
[/quote]
11 vastaa. Tsemppiä! Toivottavasti saat miehesi innostumaan ja heräämään koomastaan. Tiedän tarkalleen fiiliksesi. Olen kanssasi samanikäinen ja olen äärimmäisen pettynyt että muuten arvostava, tasa-arvoinen ja toimiva suhde alkaa olemaan päätepisteessä erilaisten halujemme takia. Naiseni ei halua kokeilla mitään, eikä tunnu välittävän yllätyksistä joita olen alkukesään saakka aina välillä yrittänyt järjestää.(jos nyt yllätyksiksi voi kutsua sitä että haen duunista ja vien leffaan tai syömään tms. Pikkujuttuja)
Todella masentavaa, että en vain saa toista heräteltyä koomastaan. Minunkaan kohdalla ei ole kyse etten olisi katseenkestävä tai etten osaisi kuunnella toisen haluja tai olisin huono sängyssä. Halut vain eivät kohtaa. Toivon että sinulla alkaisi homma toimimaan miehesi kanssa. Voimia!
Eiköhän tämä ole aika suhdekohtaista. Oletko ap yleensä se nihkeämpi vai mies?
No, itsellä olisi haaveissa "onnellinen" viikonloppu/viikko, jonka aikana tehtäisiin kaikkea kivaa yhdessäoloa ja aina välillä olisi sitten seksiä ja läheisyyttä ilman kerjäämistä tai miettimistä, että monenko viikon/kuukauden kiintiöt tähän sitten menikään.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:14"]
Todella masentavaa, että en vain saa toista heräteltyä koomastaan. Minunkaan kohdalla ei ole kyse etten olisi katseenkestävä tai etten osaisi kuunnella toisen haluja tai olisin huono sängyssä. Halut vain eivät kohtaa. Toivon että sinulla alkaisi homma toimimaan miehesi kanssa. Voimia!
[/quote]
Kiitos! Lohdullista kuulla, etten ole ainoa, ja voimia sinnekin päin. Koitetaan jaksaa!
"Kämppä tyhjänä koko viikonlopun, pullo (jos toinenkin) jaloviinaa ja internet"- ehdotus alkaa myöskin tässä puutteessa jo kuulostamaan yllättävän hyvältä. Siis mulle. Mies lähteköön vaikka telttailemaan. Jaloviina* lämmittää enemmän ku se.
-12
Suihinottoa, naamalle istumista, rankkaa naimista eri asennoissa. Mahdollisesti anaaliseksiä. Oikeastaan ihan sama, kunhan on tosi intohimoista ja näytät että oikeasti haluat miestä ja paljon.