Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIES! VASTAA!

Vierailija
23.07.2015 |

Kerro mitä täydellisin seksikertasi sisältäisi. Suunnittelen miehelleni seksiyllätystä ja haluan vinkkejä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:57"]

Joku kahden keskinen juttu. Esim. Hakisi töistä ja käytäisiin teatterissa, leffassa, syömässä tms. Kotiutuessa olisi sauna valmiina ja rauhassa löylyteltäisiin. naisystäväni pesisi selkäni ja hyväilisi minua. Voisi ottaa suihinkin. Sänkyyn mentäessä pyytäisi minut selälleni. Ottaisu poskeen, hyväilisi palleja ja nuolisi myös peppua, jonka jälkeen kysyisi haluaisinko kokeilla peppuseksiä. Tosin tällaista ei varmasti ole tiedossa. Ikinä. Minä teen aina aloitteet kaikkeen seksuaaliseen toimintaan. Ja seksi on hyvin "köyhää"

[/quote]

Ihan ku meillä! Paitsi, että mä olen se joka tekee AINA aloitteen, ja olen nainen.

"Joku kahden keskinen juttu. Esim. Hakisi töistä ja käytäisiin teatterissa, leffassa, syömässä tms. Kotiutuessa olisi sauna valmiina ja rauhassa löylyteltäisiin. Miesystäväni pesisi selkäni ja hyväilisi minua. Voisi nuollakin. Sänkyyn mentäessä pyytäisi minut selälleni", eikä joka ikinen kerta takaapäin (JOS siis satun saamaan munaa), vaikka k.o. asennosta tykkäänkin, niin kyllähän vaihtelu virkistäisi. Eipä sillä, ei me olla koskaan käyty yhdessä teatterissa tms. myöskään :(

Tulin tähän ketjuun etsimään ideoita millä tuota miestä saisi edes vähän innostumaan. Suihin ottaisin mielelläni (yleensä en saa), tykkään olla alla, päällä, kontillaan, seisten, ikkunaa vasten, suihkussa, autossa, sängyssä, puistossa, vaikka tiskipöydällä, mutta kun EI. Annan persettäkin sillon tällöin (tai antaisin, mutta kun ei kelpaa). Olen kiinnostunut myös sitomisesta, silmien peittämisestä, oikeesti tiputtais mun päälle vaikka steariinia ja nais mut siniseks leikkilaaman ja kesäkurpitsan kanssa parvekkeella tiistai-iltana pellepuku päällä, kunhan nyt PANIS PERKELE!!

Terveisin masentunut, turhautunut, surullinen ja vittuuntunut nainen 34v.

Ei, en ole läski, enkä edes ruma, se on kuitenkin ensimmäinen kommentti. Alkaa olemaan keinot lopussa ja seksuaaliset patoutumat huipussaan. Ei tää ainakaan itsetuntoa kohota.
[/quote]

Leikkilaama, kurpitsa, pellepuku ja parveke.... Jumalauta nainen!!! Mahtavaa!!!

Vierailija
22/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi hotellin sviitti kaikkine palveluineen, runsaasti kuplivaa ja sinne 2-4 kunnon ammattilaista, jotka hoitavat homman. Aikaa pe-su, eli 2 iltaa ja yötä. Takaan että ukko hymyilee seuraavat 6 kk. Äläkä kysy, miten meni tai minkälaista oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan naisten vastauksilta,mutta haaveilkaa vain ei se ole kiellettyä.

Vierailija
24/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:34"]

No jos ei ole ihan tuoreesta suhteesta kyse niin unohda koko juttu, jos täältä pitää kysellä. Kun parisuhde on siinä pisteessä, että ollaan oltu pitkään yhdessä eikä toisen haluista ja intohimoista tiedä mitään niin aika finaalissa ollaan (ainakin meillä, valitettavasti).  Tuore suhde on asia erikseen ja kannattaa todella panostaa vaikka pienellä riskillä sexyihin vaatteisiin ja osoittaa, että toinen on oikeasti huippu. Mutta teeskentely on minusta vain todella vaivaannuttavaa eikä mitään tyyliin "teen tämän nyt tämän kerran ihan vain sinua miellyttääkseni."

[/quote] Kyllä normaalit miehet ja naiset lämpenee, vaikka ei aina hauskaa olekkaan, eikä toinen säväytä, sitten ollaan taas toisten kimpussa jatkuvasti=) Naisille neuvo älkää olko jäykkiksiä, vaan täysin oma itsesi ja riekuttele täysillä, älä ajattele mitään mitä muut ajattelevat sinusta tai omia vikoja ja puutteita, koska niitä on kaikilla..tuo tekee rentoutumisen helpommaksi ja saa mielen piristymään jos on alakuloinen olo.

Vierailija
25/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:52"]

Osta miehellesi hotellin sviitti kaikkine palveluineen, runsaasti kuplivaa ja sinne 2-4 kunnon ammattilaista, jotka hoitavat homman. Aikaa pe-su, eli 2 iltaa ja yötä. Takaan että ukko hymyilee seuraavat 6 kk. Äläkä kysy, miten meni tai minkälaista oli!

[/quote]

unohdin kyllä aloituksessa mainita että tämä on minun kakkosmies, salarakas, ei oma ukko. Joten haluan kyllä itse hoidella tämän henkilön. t.ap

Vierailija
26/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rojut torveen ja vähän lekottelua sängyllä, tai torkut.

Vierailija
27/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Jos todella olet salarakas ja haluat yllättää ukkosi, niin sinulla ei tietenkään ole mitään osaa eikä arpaa hänen viihdyttämisessään. Kai sen olet itse tajunnut tai sitten olet "blondi" salarakas.

Eli Pietariin tai Tallinnaan ja seillä kunnon kahden-kuuden viihdyttäjän hoito salarakkaallesi, niin hän pääsee kolmanteen ulottuvuuteen kun on sinun kanssasi päässyt vasta siihen toiseen.

Näin oma salrakkaani teki ja suhteemme sen kun syveni. Erota en toki sittenkään aio.

Vierailija
28/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudut seksikkäisiin hepeneisiin, ajalet karvat pois joka paikasta, meikkaat itsesi viimeisen päälle nätiksi ihan vain häntä varten ja olet sopivan aloitteellinen.

Jos valmistautumisaikaa on enemmän, niin hoikistat ja kiinteytät kroppaasi. Jo viikossakin saa jotain aikaan.

Noita kaikkia ainakin minä osaisin arvostaa, koska oma naiseni ei tee niistä mitään koskaan minua varten... :(