Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leipomo laurell -tapaus

Vierailija
23.07.2015 |

Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.

Kommentit (443)

Vierailija
321/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:40"]

Mikä tuota yhtä hullua jankkaajaa vaivaa? Onko hän kenties kakun leiponut henkilö?

[/quote]

En ole. Nämä somekohu-ilmapalloiskät ja vapaamatkustajat saavat vereni kiehumaan.

Ja sinäkin uskot kaiken mitä somesssa kerrotaan?

[/quote] Älä sitten seuraa niitä, jos et liity tapaukseen mitenkään. Ammattiloukkaantuja. Virheet täytyy korjata ja jos haluaa muitakin varoittaa, niin se jos mikä on reilua. Tämä on vapaa markkinatalous, kuluttaja saa vertailla ja avoimesti kertoa yrittäjien tarjoamista palveluista ja näistä kokemuksista.

[/quote]

Yritys on jo virheensä korvannut, mutta tämä jo hyvityksen saanut "asiakas" haukkuu edelleenkin tässä ketjussa yrityksen tuotetta fiaskoksi.

Meneekö tämä sun mielestä ihan oikein?

Tämä tilaaja ei vastaa yksinkertaiseen kysymykseen, näkikö kakun sitä vastaanottaessaan.

Miksiköhän ei suostu vastaamaan? Siinä teille somekohu-uskovaisille pähkinä purtavaksi.

Vierailija
322/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]

Se minua tässä jurppii, ja näiden somekohujen YKSIPUOLISUUS , räikeä valehtelu asioista ja se, että idiootit nilelevät nämä tarinat tietämättä asioiden oikeita taustoja. 

[/quote]

Mitä yksipuolista tässä on?

Mitä valehtelua tässä on?

Mitä valeita tässä on?

Kuva toimitetusta kakusta on nähty ja se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. En ole nähnyt missään kyseisen yrityksen anteeksipyyntöä ja pahoittelua. Olen nähnyt vain todella törkeitä kommentteja ja solvausta asiakasta kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:32"]

Ja ensinnäkään, mulla ei tarkotuksena ollu mitään rahoja saada takasin. En ole niin idoootti että syömpäs tosta kakun ja vaadin saada takasin. Ei todellakaan ! Tyydyin ottamaan kakun vastaan ja reklamoida siitä että ulkonäkö ei vastannut odotuksia. Eikä todellakaan että hei "söimpäs kakun, antakaa rahat takasin". Niinkun sanoin aiemmin, johtaja soitti ja oli nöyrää miestä koko puhelun aikana ja vaatimalla vaati että rahat palautetaan. Itse olisin tyytynyt pelkkään pahoitteluun.

[/quote]

Et tyytynyt. Mustamaalasit somekohullasi yrityksen, ja tässäkin ketjussa sanot kakun olleen FIASKO.

Vastaa siihen oleelliseen, näitkö kakun sen vastaanottaessasi?

Kakku tuli kuitenkin syötyä ilmaiseksi?

[/quote] Edelleenkään hän ei ladannut sitä kuvaa... lopeta jo jankkaus, teet itse pahempaa hallaa yritykselle, kun kaikki olettavat sinun liittyvän siihen jotenkin.

[/quote]

En liity. Mutta teillä palstamammoille ei ole ilmeisesti lainkaan muuta elämää kuin av-palsta, ja kaikki mitä netissä lukee, on se ehdoton totuus?

Omien aivojen käyttäminen tuntuu olevan sinullekin hankalaa.

Vierailija
324/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:51"]

Se minua tässä jurppii, ja näiden somekohujen YKSIPUOLISUUS , räikeä valehtelu asioista ja se, että idiootit nilelevät nämä tarinat tietämättä asioiden oikeita taustoja. 

[/quote]

Mitä valeita tässä on?

Kuva toimitetusta kakusta on nähty ja se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. En ole nähnyt missään kyseisen yrityksen anteeksipyyntöä ja pahoittelua. Olen nähnyt vain todella törkeitä kommentteja ja solvausta asiakasta kohtaan.

[/quote]

Yritys on jo virheensä oikaissut. Haluatko siis av-palstalle leipomolta anteeksipyynnön? Vai hesarin etusivulle?

MIKSI ASIAKAS ON KAKUN VASTAANOTTANUT JA SYÖNYT? Jos kerran kakku oli fiasko?

Vierailija
325/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:23"]

http://www.gaggui.com/cakes-and-stuff/#tilaushinnasto

Katsokaapa näitä kakkuja. Ne on kauniita. Ja kaikki alle 70 euroa. Ei voi edes verrata tuohon hattivattipääkalloon.

[/quote]

Uskomattomia! Ja hiano tarina.

Vierailija
326/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:38"]

Tämän paskasomekohun kehitellyt huarämmä saa minun puolestani painua helvetin syvälle helvetin vittuun ja vierittää jättisuuren kiven ulospääsyaukon eteen niin että mädäntyy sinne pillun sisään vittu kuoliaaksi. Tuollainen huomiohuoraämmä saa imeä perseitä, vittuja ja kaluja niin tietää miltä se hänen kakkunsa todellisuudessa maistui. Syö ämmä paskaani! Saatanan läskipaska huora kun tuollaista epäterveellistä paskaa ylipäätään lapsille ja itsellesi syötät! Häpeä ämmä! Aivan kauhee oot, siis aivan saatanan vitun perkeleen helvetin kauhee skitso ämmä!!! HAKEUDU HOITOON!! Laitan susikoirani repimään sut vittu verille perkele!

[/quote]

Tulen nauramaan kun yritys menee nurin, jos tämä on sen puolustuspuheenvuoro.

[/quote]

Juu, ihan varmasti on yrityksen puolustuspuheenvuoro.

Vierailija
327/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:54"]

Katsokaapa näitä kakkuja. Ne on kauniita. Ja kaikki alle 70 euroa. Ei voi edes verrata tuohon hattivattipääkalloon.

[/quote]

[/quote]

Gagguin omistajien ilmainen mainos?

Vierailija
328/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:32"]Ja ensinnäkään, mulla ei tarkotuksena ollu mitään rahoja saada takasin. En ole niin idoootti että syömpäs tosta kakun ja vaadin saada takasin. Ei todellakaan ! Tyydyin ottamaan kakun vastaan ja reklamoida siitä että ulkonäkö ei vastannut odotuksia. Eikä todellakaan että hei "söimpäs kakun, antakaa rahat takasin". Niinkun sanoin aiemmin, johtaja soitti ja oli nöyrää miestä koko puhelun aikana ja vaatimalla vaati että rahat palautetaan. Itse olisin tyytynyt pelkkään pahoitteluun.
[/quote]

Jos kerran tyydyit kakkuun, niin mitä helvettiä sitten jälkikäteen aloit itkemään? Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä. Sama kun mä menisin kenkäkaupasta ostamaan tiettyjä mielessä olevia kenkiä, mutta tyydynkin vaan joihinkin sinne päin oleviin ja sitten jälkikäteen huudan pitkin pitäjä kun kengät oli vääränlaiset. Vahinkoja, kömmähdyksiä ja ihan mitä vaan voi sattua (ammattilaisillekin), joten jos kyseessä oli noin sinulle elämää suurempi asia, niin olisi ehkä kannattanut varata tuohon asiointiin hiukan enemmän aikaa kuin puoli tuntia ennen vieraiden tuloa. Vaikka sinä niin täydellisyyttä havittelet, niin valitettavasti kaikki ei vaan mene aina niinkuin strömsössä ja joskus joutuu jopa pettymään. Ja jos reklamaatioon ei nyt samana päivänä ehditty vastaamaan, niin oli sitten pakko alkaa huomiohuoraamaan julkisesti? Ei tullut mieleen vaikka seuraavana päivänä mennä sinne leipomoon kakun ja alkuperäisen kuvan kanssa selvittämään asiaa. Jaa niin mutta kun sähän jo tyydyit siihen kakkuun ja söit sen vieraidesi kanssa ja olisit vaan halunnut pahoitteluita. No olisit mennyt niitä sitten pyytämään sieltä.

Vierailija
329/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:51"]

[/quote]

Mitä valeita tässä on?

[/quote]

Yritys on jo virheensä oikaissut. Haluatko siis av-palstalle leipomolta anteeksipyynnön? Vai hesarin etusivulle?

MIKSI ASIAKAS ON KAKUN VASTAANOTTANUT JA SYÖNYT? Jos kerran kakku oli fiasko?

[/quote]

Tää kakun ostanut äiti vastasi aika selvästi tähän. Mitä sä jankkaat? Lopeta nyt saatana.

Vierailija
330/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , kakun tilaaja?

Näitkö kakun sen vastaanottaessasi? Kyllä vai ei?

Vierailija
331/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Väliäkö sillä. Sinähän se päätökseen teet käytätkö tuon paikan palveluja :)

Vierailija
332/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei, otin vaan ekan firman jonka tiesin myyvän kakkuja. T. Se joka ton linkkasi tähän.

Vierailija
333/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"] Se minua tässä jurppii, ja näiden somekohujen YKSIPUOLISUUS , räikeä valehtelu asioista ja se, että idiootit nilelevät nämä tarinat tietämättä asioiden oikeita taustoja.  [/quote] Mitä yksipuolista tässä on? Mitä valehtelua tässä on? Mitä valeita tässä on? Kuva toimitetusta kakusta on nähty ja se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. En ole nähnyt missään kyseisen yrityksen anteeksipyyntöä ja pahoittelua. Olen nähnyt vain todella törkeitä kommentteja ja solvausta asiakasta kohtaan. [/quote]   Yritys on jo virheensä oikaissut. Haluatko siis av-palstalle leipomolta anteeksipyynnön? Vai hesarin etusivulle?     MIKSI ASIAKAS ON KAKUN VASTAANOTTANUT JA SYÖNYT? Jos kerran kakku oli fiasko?   [/quote] Tää kakun ostanut äiti vastasi aika selvästi tähän. Mitä sä jankkaat? Lopeta nyt saatana.

[/quote]

Ei vastannut.

Vierailija
334/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:58"]No , kakun tilaaja?

Näitkö kakun sen vastaanottaessasi? Kyllä vai ei?

[/quote]

:DDDDD kyllä sä oot niin uskottava kun jankkaat tätä samaa joka toiseen viestiisi!!!!! Lue tän mamman vastaus ja päättele siitä ja keksi joku uus argumentti!!

Vierailija
335/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"] Se minua tässä jurppii, ja näiden somekohujen YKSIPUOLISUUS , räikeä valehtelu asioista ja se, että idiootit nilelevät nämä tarinat tietämättä asioiden oikeita taustoja.  [/quote] Mitä yksipuolista tässä on? Mitä valehtelua tässä on? Mitä valeita tässä on? Kuva toimitetusta kakusta on nähty ja se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. En ole nähnyt missään kyseisen yrityksen anteeksipyyntöä ja pahoittelua. Olen nähnyt vain todella törkeitä kommentteja ja solvausta asiakasta kohtaan. [/quote]   Yritys on jo virheensä oikaissut. Haluatko siis av-palstalle leipomolta anteeksipyynnön? Vai hesarin etusivulle?     MIKSI ASIAKAS ON KAKUN VASTAANOTTANUT JA SYÖNYT? Jos kerran kakku oli fiasko?   [/quote] Tää kakun ostanut äiti vastasi aika selvästi tähän. Mitä sä jankkaat? Lopeta nyt saatana.

[/quote]

Ei vastannut.
[/quote]

Vastasi, lue vastaus uudelleen :D jännä juttu, että itsekin luin sen kerran ja silti tiedän vastauksen kysymykseesi. Vai oisko luetunymmärtämisessä jotain vikaa...?

Vierailija
336/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:32"]

Ja ensinnäkään, mulla ei tarkotuksena ollu mitään rahoja saada takasin. En ole niin idoootti että syömpäs tosta kakun ja vaadin saada takasin. Ei todellakaan ! Tyydyin ottamaan kakun vastaan ja reklamoida siitä että ulkonäkö ei vastannut odotuksia. Eikä todellakaan että hei "söimpäs kakun, antakaa rahat takasin". Niinkun sanoin aiemmin, johtaja soitti ja oli nöyrää miestä koko puhelun aikana ja vaatimalla vaati että rahat palautetaan. Itse olisin tyytynyt pelkkään pahoitteluun.

[/quote]

Et tyytynyt. Mustamaalasit somekohullasi yrityksen, ja tässäkin ketjussa sanot kakun olleen FIASKO.

Vastaa siihen oleelliseen, näitkö kakun sen vastaanottaessasi?

Kakku tuli kuitenkin syötyä ilmaiseksi?

[/quote] Edelleenkään hän ei ladannut sitä kuvaa... lopeta jo jankkaus, teet itse pahempaa hallaa yritykselle, kun kaikki olettavat sinun liittyvän siihen jotenkin.

[/quote]

En liity. Mutta teillä palstamammoille ei ole ilmeisesti lainkaan muuta elämää kuin av-palsta, ja kaikki mitä netissä lukee, on se ehdoton totuus?

Omien aivojen käyttäminen tuntuu olevan sinullekin hankalaa.

[/quote] Ei ole. Uskon, että et ole tuo yrittäjä. Tätä jatkuvaa jankkausta en kyllä ymmärrä, kyseinen yrittäjähän on hoitanut jälkipyykin ihan mallikkaasti, jos tuon kakun tilaajan kertomusta on uskominen.

Sinä et kuitenkaan ilmeisesti sen totuuspohjaan luota, vaan uskot että läski ihramamma on vetänyt ilmaisen kakun ihan vittuuttaan ja valehtelee, ettei olisi tarvinnut edes korvauksia.

Vierailija
337/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Ei vastannut.

[/quote] Vastasi. Etkö osaa lukea, vai sumensiko tunnekuohu aivot?

Vierailija
338/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:28"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:20"] Kai te ymmärrätte, että jos annetaan kuva kakusta ja sanotaan että voidaan tehdä tällainen hintaan 76e ni sit sen pitää olla vähintään yhtä hyvä? :D Kaipa te ostatte sikoja säkissä mielellänne kun puolustatte leipomoa ja syyllistätte äitiä. Tuo kakku on ruma. Varmaan itsekin väsäisin samanlaisen, ja olen käsistäni erittäin huono [/quote]   Niin, asiakkaallahan ei ole vastuuta itsellään mistään? Säkin ostat uimapukusi ja kalsarisi sovittamatta, ja huudat somessa vääryyttä? [/quote] En, mutta jos tilaan tuotteen netistä ja se on erilainen kuin kuvassa, ehdottomasti vaadin rahani takaisin ja teen reklamaation. Näin on tämän jutun äitikin ilmeisesti tehnyt, mutta mitään ei vastattu. [/quote]   Mistä sä tiedät mitä sieltä on vastattu, tai ei vastattu? Taidat olla se kakun tilannut mamma =)   Ja nettilinkilläkö se kakku sädetetään kahvipöytään? Omaa vitun tyhmyyttä, ettei tarkista tuotetta tilausta maksaessa ja noutaessa. [/quote] En ole kakun tilannut mamma, mua vaan suunnattomasti vituttaa sun kaltaiset ihmiset jotka syyllistää asiakasta. Toivon ettet ole aspa-alalla. Tässä keskustelussakin mainittiin, että rekla on tehty, mutta mitään ei vastattu. Silmä käteen. Musta taas tuntuu että kun noin kiihkeästi puolustat tätä leipomoa niin oot itse siellä töissä. Ei, kakkua ei osteta (tod näk) nettitilauksella, vaan se oli _vertaus_ jos sellaista ymmärrät. Jos kakku on kerran tilauskakku, niin se ei ole ollut valmiina kun äiti on käynyt ostamassa kakun. En tiedä mikä juttu se on että ei ole katsottu kakkua kun se on haettu (ehkä maksettu etukäteen tms?), mutta periaate on sama kuin nettitilauksessa. Toisessa tapauksessa tilaat tuotteen ja se tuodaan sulle, toisessa se tehdään sulle.

[/quote]

Tyypillistä hämäläistä asiakaspalvelua! Ei ole ainoa firma ainakaan Hämeenlinnassa, joka ei osaa kunnolla muun ku laskutuksen. Ihmeen helpolla sai rahat takaisin, itse oon joutunut tappelemaan kuluttaja-asiamiestenkin kanssa ja joskus vaan suosiolla jättänyt palveluntarjoajan ihan yksin tarjoamaan palveluitaan. Mutta kyllähän näistä ihmiset juttelee keskenään, varsinkin naiset, ja someaikana myös facebookissa.

Vierailija
339/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:57"]

Jos se kakku on nopeasti tsekattu ja näyttänyt siinä kivalta, niin kai siitä kuitenkin heti oli nähtävissä se, että sankarin nimi puuttui. Eli ei vastannut tilausta, olisi pitänyt jättää siihen paikkaan ja vaatia heti rahat takaisin, jos ei olisi siinä onnistunut niin sitten jälkikäteen hoitaa asia. Eihän se nyt hyvänen aika ole mistään kotoisin, että kakku tarjoillaan ja hyvin maistui kaikille, mutta kun ei ollut kuitenkaan sen näköinen mitä piti niin aletaan syömisen jälkeen reklamoida ja huudella somessa julkisesti saattaen yritys todella huonoon valoon. Törkeää kertakaikkiaan.

[/quote] Miten he korvaavat siinä puolessatoista tunnissa sen, että juhliin ei sitten tule kakkua ollenkaan?

[/quote]

Jos kakku oli niin kamala ,että siitä meni synttärit pilalle ja kuviakaan ei voinut ottaa,

olisi vaikka sitten hakenut pakastekakkuja lähikaupastaan ja palauttanut kakun juhlien jälkeen.

Nyt vain teki niin, että otti kakun vastaa, söi sen , ja sai vielä rahansakin takaisin.

Ai niin, MUSTAMAALASI yrityksen toiminnan siinä sivussa.
[/quote]

Ja aivan aiheesta mustamaalasi. Jos tilaan tuotteen AMMATTILAISELTA, olen sen maksanut ja ammattilainen on sen pakannut, en todellakaan olusi tajunnut vaatia laatikon aukaisemista.
Sokeako se leipuri on, kun ei itse huomannut ettei nyt mennyt ihan putkeen.
Juhlat painaa päälle, olisi pitänyt juoksennella ammattilaisen jälkiä parsimassa??
Olisi leiponut kunnon kakun, ei ongelmaa. Jos/kun ei osannut, olisi suoraan kertonut. Kuka päästää moista paskaa käsistään asiakkaalle. Vain täysin ammattitaidoton tollo.

Vierailija
340/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

196, en nyt sanoisi mallikkaaksi sitä kun reklamaatioon ei vastata mitään ennenkuin joku tekee siitä somekohun. Sitten itketään kun taas on tehty somekohu "turhasta" :D ihan oikein yritykselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi