Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leipomo laurell -tapaus

Vierailija
23.07.2015 |

Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.

Kommentit (443)

Vierailija
301/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten leipomo voi noin karmean näköisen kakun päästää asiakkaalle asti? En ymmärrä. Vaikka kenelläkään muulla ei olisi ollut arviointikykyä, niin AMMATTITAITOISELLA leipomolla luulisi jollain työntekijällä olevan??? Onko joku tet-harjoittelija tai puskasta napattu harjoittelija jätetty yksin yömyöhään väsäämään kakku nopeasti valmiiksi.

Vierailija
302/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"] Ensinnäkin kakku oli pitänyt maksaa etukäteen ja haettu juuri ennen juhlia. Sinnekö se olis pitänyt jättää kakku ja rahat ja lähteä tyhjin käsin synttäreille? Jos jumaliste melkein 80€ kakusta on maksanut niin pitäähän se nyt sen näkönen olla kun on sovittu. Ja rahat otettu etukäteen niin silloin se on sovittu. [/quote]   Tarkistiko kakun noutaessa vai et? Vastaa. [/quote] No voi vittu, en minä ole ole mitään kakkuja tilannut, hakenut ja tarkistanut. Sekopää!

[/quote]

No vittuako sitten uliset? Kun ei koske sinua millään tapaa.

[/quote]

Sinua koskee? Olet tämän Laurellin edustaja? Teidän kannattaisi poistua somesta ja panostaa markkinointiin ja viestintään. En nimittäin tämän riehumisen pohjalta ainakaan tilaa teiltä yhtään mitään. Ikinä.

[/quote]

En ole Laurellin omistaja, vaan minua henkilökohtaisesti sapettaa nämä paskasomekohut.

Eipä tule tältäkään äityliltä vastausta tärkeimpään kysymykseen, tarkistiko kakun noutaessaan.

[/quote] Jos on puolitoista tuntia aikaa, niin mistä saat sen uuden kakun, vaikka sen olisi siinä tarkistanut? Äitihän sanoi, että hänellä ei ollut aikaa hommata toista.

Miksi juuri tämä kohu meni sinulla tunteisiin? Eihän nämä yhden ihmisen toimesta nouse, riehu niille muillekin ihmisille, jotka ovat sitä olleet nostattamassa.

[/quote]

Valmiita kakkuja on AIVAN varmasti saatavilla missä tahansa isommassa kaupungissa.

Ja jos ei miellyttänyt, olisi VARMASTI voinut kieltäytyä ottamasta vastaan ja pyytää vaihtoa vaikka siellä leipomossa valmiina oleviin peruskakkuihin.

Eli otti vastaan, söi , ja vieläpä ilmaiseksi. Aiheuttaen yritykselle huono kuvaa.

Tarkoituksellinen yritystoiminnan mollaaminen ja haittaaminen on mielestäsi täysin ok?

Se minua tässä jurppii, ja näiden somekohujen YKSIPUOLISUUS , räikeä valehtelu asioista ja se, että idiootit nilelevät nämä tarinat tietämättä asioiden oikeita taustoja. 

[/quote] Se oli korvaus siitä mielipahasta. Jos on erikoiskakkutilattu ja paskaa saatu tilalle. Laurell voi ihan hyvin kirjoittaa asiallisen vastineen johonkin someen, jos kiinnostaa. Sen sijaan täällä on vain noita huoramamma vitun ahne paskaperse- kirjoituksia.

[/quote]

Mielipahasta?

Mietipä mitä negatiivista huomiota tämä mamma on aiheuttanut tuon yrityksen toiminnalle?

Olisi kieltäytynyt ottamasta kakkua vastaan, mutta ei. Söi, sai rahat takaisin, JA VIELÄ TÄSSÄKIN KETJUSSA MOLLAA leipomoa.

Itse Laurellin omistajana pitäisin huolen, ettei tuolla asiakkaalla olisi enää koskaan mitään asiaa yritykseni tiloihin. Ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai niin, MUSTAMAALASI yrityksen toiminnan siinä sivussa."

Eiköhän tuo kakku puhu puolestaan;-)

Vierailija
304/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:15"]

[/quote]

Niin, kertoisiko tämä mamma sen vastauksen siihen oleellisimpaan, miksi otti kakun vastaan?

Syödäkseen sen ilmaiseksi ?

Vierailija
305/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:38"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:36"] Tämän paskasomekohun kehitellyt huarämmä saa minun puolestani painua helvetin syvälle helvetin vittuun ja vierittää jättisuuren kiven ulospääsyaukon eteen niin että mädäntyy sinne pillun sisään vittu kuoliaaksi. Tuollainen huomiohuoraämmä saa imeä perseitä, vittuja ja kaluja niin tietää miltä se hänen kakkunsa todellisuudessa maistui. Syö ämmä paskaani! Saatanan läskipaska huora kun tuollaista epäterveellistä paskaa ylipäätään lapsille ja itsellesi syötät! Häpeä ämmä! Aivan kauhee oot, siis aivan saatanan vitun perkeleen helvetin kauhee skitso ämmä!!! HAKEUDU HOITOON!! Laitan susikoirani repimään sut vittu verille perkele! [/quote] hum, vain otetut lääkkeet auttaa... [/quote]Tosi hyvin näyttää tämä leipomo handlaavan tämän asian. Hyvä hyvä, kyllä nostaa pisteitä tällainen kirjoittelu. Kannattaa tosiaan muistaa se, että ihmisillä on oikeus ladata sinne omille tililleinsä kuvia näistä tuotteista. Eihän se kohu ala yhden ihmisen toimesta, ei kaikista ihmisten fb-kirjoittelusta nouse mitään kohuja. Tässä oli selkeä virhe tapahtunut, koska ihmiset siihen tarttuivat. [/quote] Nuole se sinäkin vaan mummos paskasta persereikää! [/quote] Hyvä hyvä! Jatka vaan, ihan itekö leivoit sen kakun? [/quote] No oisin voinut vittu leipoakin mut tollaselle huaraämmelle en ois siivuakaan vittu tarjonnu tosiaankaan! Pappi ois saanut kahvia juodakseen ja kakkua. Joku tuolla jo puhuu mun lääkityksestäkin! Vitut! Te ette tiedä mimmosta tää on, mulla on kuule ihan kaikki lääkkeet kunnossa ja otan säännöllisesti. Te ette tiedä Mun elämästäni mitään. Mä voin kyllä käskee mun lääkäriäni tsekkaamaan, et jos annoksia nostettais. Ei mun elämäni oo vittu mitään ruusuilla tanssimista ja kakun syöntiä toisin kuin teillä vitun kiusaajat, jotka mulle kehtaatte tollasta paskaa tulla selittämään. Ei vittu, vetäkää kaikki vaan käteenne! [/quote] Eikä meitä kiinnosta tietää sun elämästä mitään. Joten voit sulkea suusi.

[/quote]

Mitä säkin huara tiedät elämästä!? Vittu jäikö koulut kesken kun täytyy mun elämääni puuttua vitun norsunvittunaama! Hakeudu ämmä hoitoon, mä en ole tehnyt sulle mitään, vittu mitään! Sä oot ihan selvästi sekasin, ei kukaan sunkaan mielipiteitäs halua kuulla läski kakkuämmä. Paina vittu pää tyynyys ja käy nyt ottamassa niitä pillereitäs yliannos yhdessä viinan kanssa, niin että nukut pois lopullisesti. En vitun narttu halua nähdä sua enää ikinä, siis vittu ikinä! TAJUUTKO!?
[/quote]
Henna?

Vierailija
306/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:12"] Ensinnäkin kakku oli pitänyt maksaa etukäteen ja haettu juuri ennen juhlia. Sinnekö se olis pitänyt jättää kakku ja rahat ja lähteä tyhjin käsin synttäreille? Jos jumaliste melkein 80€ kakusta on maksanut niin pitäähän se nyt sen näkönen olla kun on sovittu. Ja rahat otettu etukäteen niin silloin se on sovittu. [/quote]   Tarkistiko kakun noutaessa vai et? Vastaa. [/quote] No voi vittu, en minä ole ole mitään kakkuja tilannut, hakenut ja tarkistanut. Sekopää!

[/quote]

No vittuako sitten uliset? Kun ei koske sinua millään tapaa.

[/quote]

Sinua koskee? Olet tämän Laurellin edustaja? Teidän kannattaisi poistua somesta ja panostaa markkinointiin ja viestintään. En nimittäin tämän riehumisen pohjalta ainakaan tilaa teiltä yhtään mitään. Ikinä.

[/quote]

En ole Laurellin omistaja, vaan minua henkilökohtaisesti sapettaa nämä paskasomekohut.

Eipä tule tältäkään äityliltä vastausta tärkeimpään kysymykseen, tarkistiko kakun noutaessaan.

[/quote] Jos on puolitoista tuntia aikaa, niin mistä saat sen uuden kakun, vaikka sen olisi siinä tarkistanut? Äitihän sanoi, että hänellä ei ollut aikaa hommata toista.

Miksi juuri tämä kohu meni sinulla tunteisiin? Eihän nämä yhden ihmisen toimesta nouse, riehu niille muillekin ihmisille, jotka ovat sitä olleet nostattamassa.

[/quote]

Valmiita kakkuja on AIVAN varmasti saatavilla missä tahansa isommassa kaupungissa.

Ja jos ei miellyttänyt, olisi VARMASTI voinut kieltäytyä ottamasta vastaan ja pyytää vaihtoa vaikka siellä leipomossa valmiina oleviin peruskakkuihin.

Eli otti vastaan, söi , ja vieläpä ilmaiseksi. Aiheuttaen yritykselle huono kuvaa.

Tarkoituksellinen yritystoiminnan mollaaminen ja haittaaminen on mielestäsi täysin ok?

Se minua tässä jurppii, ja näiden somekohujen YKSIPUOLISUUS , räikeä valehtelu asioista ja se, että idiootit nilelevät nämä tarinat tietämättä asioiden oikeita taustoja. 

[/quote] Se oli korvaus siitä mielipahasta. Jos on erikoiskakkutilattu ja paskaa saatu tilalle. Laurell voi ihan hyvin kirjoittaa asiallisen vastineen johonkin someen, jos kiinnostaa. Sen sijaan täällä on vain noita huoramamma vitun ahne paskaperse- kirjoituksia.

[/quote]

Mielipahasta?

Mietipä mitä negatiivista huomiota tämä mamma on aiheuttanut tuon yrityksen toiminnalle?

Olisi kieltäytynyt ottamasta kakkua vastaan, mutta ei. Söi, sai rahat takaisin, JA VIELÄ TÄSSÄKIN KETJUSSA MOLLAA leipomoa.

Itse Laurellin omistajana pitäisin huolen, ettei tuolla asiakkaalla olisi enää koskaan mitään asiaa yritykseni tiloihin. Ikinä.

[/quote] Kyllä. Ja tässä nyt vähätellään ihan oikeasti niitä tilanteita ja tapahtumia, joihin noita kakkuja tilataan. Paskat asiakkaiden odotuksista tai mielipahasta, hae pakastekakkuja.... Joopa joo. Esimerkiksi Saksassa tämmöinen perseily ei yrittäjälle tulisi kuuloonkaan.

Vierailija
307/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:38"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:36"] Tämän paskasomekohun kehitellyt huarämmä saa minun puolestani painua helvetin syvälle helvetin vittuun ja vierittää jättisuuren kiven ulospääsyaukon eteen niin että mädäntyy sinne pillun sisään vittu kuoliaaksi. Tuollainen huomiohuoraämmä saa imeä perseitä, vittuja ja kaluja niin tietää miltä se hänen kakkunsa todellisuudessa maistui. Syö ämmä paskaani! Saatanan läskipaska huora kun tuollaista epäterveellistä paskaa ylipäätään lapsille ja itsellesi syötät! Häpeä ämmä! Aivan kauhee oot, siis aivan saatanan vitun perkeleen helvetin kauhee skitso ämmä!!! HAKEUDU HOITOON!! Laitan susikoirani repimään sut vittu verille perkele! [/quote] hum, vain otetut lääkkeet auttaa... [/quote]Tosi hyvin näyttää tämä leipomo handlaavan tämän asian. Hyvä hyvä, kyllä nostaa pisteitä tällainen kirjoittelu. Kannattaa tosiaan muistaa se, että ihmisillä on oikeus ladata sinne omille tililleinsä kuvia näistä tuotteista. Eihän se kohu ala yhden ihmisen toimesta, ei kaikista ihmisten fb-kirjoittelusta nouse mitään kohuja. Tässä oli selkeä virhe tapahtunut, koska ihmiset siihen tarttuivat. [/quote] Nuole se sinäkin vaan mummos paskasta persereikää! [/quote] Hyvä hyvä! Jatka vaan, ihan itekö leivoit sen kakun? [/quote] No oisin voinut vittu leipoakin mut tollaselle huaraämmelle en ois siivuakaan vittu tarjonnu tosiaankaan! Pappi ois saanut kahvia juodakseen ja kakkua. Joku tuolla jo puhuu mun lääkityksestäkin! Vitut! Te ette tiedä mimmosta tää on, mulla on kuule ihan kaikki lääkkeet kunnossa ja otan säännöllisesti. Te ette tiedä Mun elämästäni mitään. Mä voin kyllä käskee mun lääkäriäni tsekkaamaan, et jos annoksia nostettais. Ei mun elämäni oo vittu mitään ruusuilla tanssimista ja kakun syöntiä toisin kuin teillä vitun kiusaajat, jotka mulle kehtaatte tollasta paskaa tulla selittämään. Ei vittu, vetäkää kaikki vaan käteenne! [/quote] Eikä meitä kiinnosta tietää sun elämästä mitään. Joten voit sulkea suusi.

[/quote]

Mitä säkin huara tiedät elämästä!? Vittu jäikö koulut kesken kun täytyy mun elämääni puuttua vitun norsunvittunaama! Hakeudu ämmä hoitoon, mä en ole tehnyt sulle mitään, vittu mitään! Sä oot ihan selvästi sekasin, ei kukaan sunkaan mielipiteitäs halua kuulla läski kakkuämmä. Paina vittu pää tyynyys ja käy nyt ottamassa niitä pillereitäs yliannos yhdessä viinan kanssa, niin että nukut pois lopullisesti. En vitun narttu halua nähdä sua enää ikinä, siis vittu ikinä! TAJUUTKO!?

[/quote]

Mitäs jos vaikka pistäisit sen tietokoneen kiinni. Netti ei sovi kaikille eikä kaikkiin mielentiloihin.

Vierailija
308/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala sentään !! Miten mä oon mollannut yritystä täällä? Ilmasemalla vaan sen että KAKKUJA EN SIELTÄ JATKOSSA TILAA.

Vierailija
309/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:26"]

Herranjumala sentään !! Miten mä oon mollannut yritystä täällä? Ilmasemalla vaan sen että KAKKUJA EN SIELTÄ JATKOSSA TILAA.

[/quote] Älä välitä. Tämä yksi jankkaaja kuvittelee, että keskustelee täällä vain yhden ja ainoan ihmisen kanssa.

Vierailija
310/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:57"]

Jos se kakku on nopeasti tsekattu ja näyttänyt siinä kivalta, niin kai siitä kuitenkin heti oli nähtävissä se, että sankarin nimi puuttui. Eli ei vastannut tilausta, olisi pitänyt jättää siihen paikkaan ja vaatia heti rahat takaisin, jos ei olisi siinä onnistunut niin sitten jälkikäteen hoitaa asia. Eihän se nyt hyvänen aika ole mistään kotoisin, että kakku tarjoillaan ja hyvin maistui kaikille, mutta kun ei ollut kuitenkaan sen näköinen mitä piti niin aletaan syömisen jälkeen reklamoida ja huudella somessa julkisesti saattaen yritys todella huonoon valoon. Törkeää kertakaikkiaan.

[/quote] Miten he korvaavat siinä puolessatoista tunnissa sen, että juhliin ei sitten tule kakkua ollenkaan?

[/quote]

Jos kakku oli niin kamala ,että siitä meni synttärit pilalle ja kuviakaan ei voinut ottaa,

olisi vaikka sitten hakenut pakastekakkuja lähikaupastaan ja palauttanut kakun juhlien jälkeen.

Nyt vain teki niin, että otti kakun vastaa, söi sen , ja sai vielä rahansakin takaisin.

Ai niin, MUSTAMAALASI yrityksen toiminnan siinä sivussa.

[/quote] Olisiko leipomo korvannut nuo omalla rahalla ostetut pakastekakut? Voit ottaa riskin ja ostaa ne ja mennä kuittien kanssa valittamaan, mutta kuka tietää korvaako. Tässä on kyse siitä, että suomalaisten firmojen asiakaspalvelu ja virheiden myöntäminen on ihan nollaluokkaa. Näkeehän sen myös tuosta toisesta Gugguu-ketjusta, jossa asiakaspalvelu uhkailee asiakasta lakimiehillä, jos tämä reklamoi paskasta laadusta ja vaatii korvauksia. Ilmeisesti yrittäminen on Suomessa niin kallista, että pienyrittäjillä ei ole varaa muuhun kuin armottomaan sotaan reklamaatiotapauksissa. Joissa sitten saattaa se oma mainekin kärsiä, vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
311/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:17"]

[/quote]

Niin, kertoisiko tämä mamma sen vastauksen siihen oleellisimpaan, miksi otti kakun vastaan?

Syödäkseen sen ilmaiseksi ?

[/quote] Mistä toinen kakku puolessa tunnissa? Toinen ERIKOISKAKKU. Ja miten korvaa sen mielipahan? Sitähän sä tässä vähättelet ihan kunnolla. Ihan sama meidän yritykselle nuo teidän juhlat, ristiäiset, häät ja merkkipäivät ja mitkä vaan. Tilatkaa vaan kakkuja, mitä vaan saatatte saada tai sitten ette mitään. Mutta onneksi on pakasteallas ja pirkka!

Vierailija
312/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensinnäkään, mulla ei tarkotuksena ollu mitään rahoja saada takasin. En ole niin idoootti että syömpäs tosta kakun ja vaadin saada takasin. Ei todellakaan ! Tyydyin ottamaan kakun vastaan ja reklamoida siitä että ulkonäkö ei vastannut odotuksia. Eikä todellakaan että hei "söimpäs kakun, antakaa rahat takasin". Niinkun sanoin aiemmin, johtaja soitti ja oli nöyrää miestä koko puhelun aikana ja vaatimalla vaati että rahat palautetaan. Itse olisin tyytynyt pelkkään pahoitteluun.

Vierailija
313/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:32"]

Ja ensinnäkään, mulla ei tarkotuksena ollu mitään rahoja saada takasin. En ole niin idoootti että syömpäs tosta kakun ja vaadin saada takasin. Ei todellakaan ! Tyydyin ottamaan kakun vastaan ja reklamoida siitä että ulkonäkö ei vastannut odotuksia. Eikä todellakaan että hei "söimpäs kakun, antakaa rahat takasin". Niinkun sanoin aiemmin, johtaja soitti ja oli nöyrää miestä koko puhelun aikana ja vaatimalla vaati että rahat palautetaan. Itse olisin tyytynyt pelkkään pahoitteluun.

[/quote]

Et tyytynyt. Mustamaalasit somekohullasi yrityksen, ja tässäkin ketjussa sanot kakun olleen FIASKO.

Vastaa siihen oleelliseen, näitkö kakun sen vastaanottaessasi?

Kakku tuli kuitenkin syötyä ilmaiseksi?

Vierailija
314/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuota yhtä hullua jankkaajaa vaivaa? Onko hän kenties kakun leiponut henkilö?

Vierailija
315/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa on alettu puhua jostain Pirkan pakastekakuista? Minä ainakin ehdotin (jossain aiemmalla sivulla), että olisi voinut vaatia rahoja takaisin ja konditorion oman valmiskakun tilalle. Onhan ne nyt herranen aika sentään monta kertaa laadukkaampia kuin jotkin Pirkan pakastekakut.

Vierailija
316/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:40"]

Mikä tuota yhtä hullua jankkaajaa vaivaa? Onko hän kenties kakun leiponut henkilö?

[/quote]

Ei, se on vaan sekaisin.

Vierailija
317/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole. Nämä somekohu-ilmapalloiskät ja vapaamatkustajat saavat vereni kiehumaan.

Ja sinäkin uskot kaiken mitä somesssa kerrotaan?

Vierailija
318/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:42"]

[/quote]

En ole. Nämä somekohu-ilmapalloiskät ja vapaamatkustajat saavat vereni kiehumaan.

Ja sinäkin uskot kaiken mitä somesssa kerrotaan?

[/quote] Älä sitten seuraa niitä, jos et liity tapaukseen mitenkään. Ammattiloukkaantuja. Virheet täytyy korjata ja jos haluaa muitakin varoittaa, niin se jos mikä on reilua. Tämä on vapaa markkinatalous, kuluttaja saa vertailla ja avoimesti kertoa yrittäjien tarjoamista palveluista ja näistä kokemuksista.

Vierailija
319/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:38"]

Tämän paskasomekohun kehitellyt huarämmä saa minun puolestani painua helvetin syvälle helvetin vittuun ja vierittää jättisuuren kiven ulospääsyaukon eteen niin että mädäntyy sinne pillun sisään vittu kuoliaaksi. Tuollainen huomiohuoraämmä saa imeä perseitä, vittuja ja kaluja niin tietää miltä se hänen kakkunsa todellisuudessa maistui. Syö ämmä paskaani! Saatanan läskipaska huora kun tuollaista epäterveellistä paskaa ylipäätään lapsille ja itsellesi syötät! Häpeä ämmä! Aivan kauhee oot, siis aivan saatanan vitun perkeleen helvetin kauhee skitso ämmä!!! HAKEUDU HOITOON!! Laitan susikoirani repimään sut vittu verille perkele!

[/quote]

Tulen nauramaan kun yritys menee nurin, jos tämä on sen puolustuspuheenvuoro.

Vierailija
320/443 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:32"]

[/quote]

Et tyytynyt. Mustamaalasit somekohullasi yrityksen, ja tässäkin ketjussa sanot kakun olleen FIASKO.

Vastaa siihen oleelliseen, näitkö kakun sen vastaanottaessasi?

Kakku tuli kuitenkin syötyä ilmaiseksi?

[/quote] Edelleenkään hän ei ladannut sitä kuvaa... lopeta jo jankkaus, teet itse pahempaa hallaa yritykselle, kun kaikki olettavat sinun liittyvän siihen jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi