A-kuppilaisten rintaliivit
Minua on pitkään askarruttanut että miksi A-kupin rinnoille tarvitaan liivejä? Piilotteletteko te jotain toppauksia niihin vai onko kyseessä vain hyvin markkinoitua hömppää?
T: D-kuppi
Kommentit (94)
Hyvin onnistun grilli on aivan parasta! Ketju elää omaa elämäänsä vaikka kuinka pitkään vaikka aikoja sitten tunnistin trollaavani :)
Ap
Samaa ihmetellyt tämä mieshenkilö. Naiset aina kertovat, että rinnat tarvitsevat tukea, mutta mihin ne a ja pieni b kuppi tukea tarvitsevat? Eivät mihinkään!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"]
A-kuppi ei ole tasopinta hyvä D-kupin omaava tissisaurus.
[/quote]
D-kuppi voi olla myös pienirintaisella.
Olen kokoa 65D/70C (en millään changen laskureilla vaan ihan oikeasti) ja "kuppiin mahtuu yhtä paljon tissiä" koossa 80A.
[/quote]
Öö kiitos alapeukuttajat, mutta mikä teitä risoo???
t: pienirintainen 65D/70C
[/quote]
Ei ole pienet, jos on D, vai millä nimellä kutsut esim. 65B:n rintoja? Eivät ilmeisesti sinun mielestä ole rinnat enää ollenkaan. Kyllähän jokainen näkee, että hoikassa kropassa sama määrä "tissä kupissa" näyttää isommalta. Siitä tässä on kyse, eikä absoluuttisesta määrästä massaa. Jos jollain 150 cm pitkällä kengän numero on 40, niin tuskin pidät niitä pieninä vain siksi, että 190 cm pitkällä ne näyttävät normaalilta.
Vertailemalla hoikkien ja tukevampien ihmisten rintaliivikokoja ei saavuteta mitään järkevää. Paitsi tietysti nämä 65G-kuppiset pääsevät sillä tavalla väittämään, että heillä on pienet rinnat (koska se vastaa kokoa 100AA) ja samalla luovat paineita niille, joille koko onkin 65B.
[/quote]
Mieti vartalon mallia Y: leveät hartiat, mutta mitta rinnan alta kapea. Olen kokoa 65D, mutta rintani ovat pienet. Toki ne olisivat sirossa kropassa keskikokoa, mutta D-kuppi laajassa rintakehässä on PIENI.
Kuvako tässä pitäisi laittaa, että ymmärrät?
[/quote]
Havainnollistava kuva, olkaa hyvä:
http://aijaa.com/PZMCiN Paintilla tehty
Pedofiilin unelma, rusinatissit ja posliini torttu. :D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:16"]Mitä niitä rintaliivejä käyttämään D-kupillisetkaan? Ne roikkuvat polvissa muutenkin. Just sayin' [/quote] Eipä roiku;) poikkis tykkää kun pystyy panna lollojen väliin :) [/quote] Voi tyttö pieni... Kyllä se maan vetovoima alkaa sinuunkin vaikuttaa, kunhan ikää tulee hieman lisää :) [/quote] Nii kyllä muaki vituttais jos ois nii pienet tissit et mies ei vois leikkii niillä ;) mitä joillain nännin nysillä tekee
[/quote]
Niin, onhan niistä lolloista hyötyä sittenkin, kun pojasta kasvaa mies ja leikki-ikä menee ohi: voi käyttää toista tyynynä ja toista peittona :)
[/quote]
No eipä 80D tisseistä ihan peitoksi asti liikene mutta tyynynä on hyvä olla <3 naurattaa ku oot niin kateellinen. Naiseus kateissa ku ei oo ku nysät tilalla. VRmaan vielä oksettavat tubulaarisetkin
[/quote]
Eri kenelle vastaat.
Rinnat ei ole yhtä kuin naiseus vai ihanko tosissasi voisit sanoa rintasyövän vuoksi rintansa menettäneelle ettei hän ole enää nainen tai naisellinen? Lisätään vielä että omistan a-kupin ja voisin väittää olevani paljon naisellisempi kuin sinä koska naiseuteni on paljon enemmän kuin tissini.
[/quote]
En usko että olet yhtään naisellisempi kuin minä. Rinnat on iso osa naiseutta ja monet pikkutissit tuntevat vajavaisuutta ilman niitä, onhan niistä dokumenttejakin. Olen oikeastikin kaunis nainen, sirot kasvot, isohkot silmät ja pitkä tukka :) tiedän vaan olevani paremman näköinen kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:46"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:43"]No vaikuttaa se painovoima niihin pieniinkin rintoihin. A-kupin liivejä löytyy toppaamattomasta voimakkaasti topattuihin ja kaikkea siltä väliltä. [/quote] Miten se painovoima voi suoraan tasopintaan vaikuttaa? [/quote] Kerro tarkemmin mitä tarkoitat suoralla tasopinnalla, en aivan saa kiinni ajatuksesta...? [/quote] Laudassa ei nyt vaan ole mitään ulokkeita mihin painovoima voisi tarttua.
[/quote]
Kyllä se kakkosnelonen kaatuu päällesi jos koitat laittaa pystyasentoon, ihan painovoiman vaikutuksesta.
[/quote]
Riippuu millainen pää kakkosnelosella on.
Jotakin isotissistä taitaa nyt kaivella kun kaupassa myydään tissejä vaan ei aivoja. Mietityttää (sen minkä siis kykenee miettimään) että ei hitto olisi sittenkin pitänyt mennä siihen toiseen jonoon. Ja sitten hakisi vaan kaupasta tissit. Vai hakisiko? Mitä veikkaatte?
Ihan käsittämätöntä tää rinnoista ja niiden koosta riiteleminen. Mitä se on ap:lta pois, jos ihan millä kuppikoolla hyvänsä ostellaan rintaliivejä? itse en ainakaan edes halua olla ilman, ihan siitä syystä, että paidan läpi kuultavat nännit ei minusta ole kovinkaan asialliset. Itsellä on se d-kupppi. Saanko nyt jonkun palkinnon? mutta täällä on sitten myös niitä d-kuppeja haukuttu, että ilman rintsikoita roikkuvat navan molemmin puolin, niin ei mulla ainakaan niin "pitkät" tissit ole :) ja nännitkin on kuulkaa vielä ihan muualle kuin alaspäin. D ei edes vielä ole mikään iso koko. en ainakaan itse ole ikin pitänyt rintojani mitenkään erikoisen isoina.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:23"]No provohan tuo aloitus oli.
[/quote]
No niin oli ja pitkästä aikaa melko hyvin onnistunutkin :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:25"]Mulle on hyvää viihdettä käydä jonkun Lindexin tai H&m:n alusvaateosastolla nauramassa niille 60-80A kokoisille rintsikoille. Siis ihan oikeasti, suora pala topattua kangasta kuppien kohdalla. Miksi? Pala jesaria nännien päälle ja siinä on. Vois säästää nekin materiaalit ja kulut siihen että tekis isompia kuppeja kuin D:tä.
T. 85G
[/quote]
Ite käyn samoissa kaupoissa nauramassa niille D-kupin tai yli tissareille, joihin kappas vaan mahtuu mun pää... kypäriäkö ne onkin?
Rintaliivit roviolle, katsotaan sitten kuka niitä oikeasti olisi tarvinnut ja miksi :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:43"]A kuppilaisena olen ilman liivejä aina kotona ja mies käy kuumana niihin. [/quote] Mutta arvaapa kuinka kuumana kävisi jos sinulla olisi oikein kunnolliset rinnat! Kukaan mies ei voi vastustaa oikeita rintoja. Noo kyllä ne ketunnokatkin paremman puutteessa käy... T: Mies
[/quote]
A-kupit on oikeat rinnat! Ja sinä et ole mies.
[/quote]
näin on, ja tästähän on tehty oikein tutkimuskin eli siitä, että naisia mollaavat ja vihamielisiä kommentteja kirjoittavat miehet ovat luusereita.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015072320075720_iq.shtml
se vasta onkin hauskan näköistä kun joku a kuppilainen rusina tissillä nöpöttää nänit kuin nortin natsat. Ja sitten kun näkee vielä että sillä on rintaliivit. O n siinä naurussa piteleminen, voi pojat!