Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-kuppilaisten rintaliivit

Vierailija
23.07.2015 |

Minua on pitkään askarruttanut että miksi A-kupin rinnoille tarvitaan liivejä? Piilotteletteko te jotain toppauksia niihin vai onko kyseessä vain hyvin markkinoitua hömppää?

T: D-kuppi

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei A-kuppi tarkoita automaattisesti sileää lattarintaa. Mulla on 60A, ja olen tosi pienikokoinen muutenkin. Mulla toi A-kuppi näyttää varmaan aika samalta kuin jollain keskikokoisella B-kuppi.

Mun rinnat on semmoset tennispallon kokoiset. Kuvittele, ap, tennispallot pomppimassa paidan alla ilman mitään tukea :( Tosi rumaa!

Vierailija
42/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään D-kuppi, mutta silloin kun oli vielä A käytin rintsikoita koska:
1.mielestäni näyttävät kivoilta
2.en halua että nännit paistaa läpi, ja koen rintaliivit mukavampana ratkaisuna kuin teipit nännien päällä.
3.pienetkin rinnat saattavat liikkua häiritsevästi jos joutuu päivän aikana vähän ottamaan juoksuaskelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:16"]Mitä niitä rintaliivejä käyttämään D-kupillisetkaan? Ne roikkuvat polvissa muutenkin. Just sayin'
[/quote]

Eipä roiku;) poikkis tykkää kun pystyy panna lollojen väliin :)

Vierailija
44/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppi on just hyvä! Itellä siro kroppa ja rintsikoilla voin halutessani luoda illuusion vaikka C-kupista jos fiilis tai vaatteet sen vaatii :D lisäksi voi hengailla vapaasti ilman rintsikoita eikä rajussakaan liikunnassa tarvii kun urheilutopin.

Vierailija
45/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:25"]Mulle on hyvää viihdettä käydä jonkun Lindexin tai H&m:n alusvaateosastolla nauramassa niille 60-80A kokoisille rintsikoille. Siis ihan oikeasti, suora pala topattua kangasta kuppien kohdalla. Miksi? Pala jesaria nännien päälle ja siinä on. Vois säästää nekin materiaalit ja kulut siihen että tekis isompia kuppeja kuin D:tä.
T. 85G
[/quote]

Onpa halvat huvit :o

Vierailija
46/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:25"]

Mulle on hyvää viihdettä käydä jonkun Lindexin tai H&m:n alusvaateosastolla nauramassa niille 60-80A kokoisille rintsikoille. Siis ihan oikeasti, suora pala topattua kangasta kuppien kohdalla. Miksi? Pala jesaria nännien päälle ja siinä on. Vois säästää nekin materiaalit ja kulut siihen että tekis isompia kuppeja kuin D:tä. T. 85G

[/quote]

urpo.

Vierailija
47/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:11"]

Ei A-kuppi tarkoita automaattisesti sileää lattarintaa. Mulla on 60A, ja olen tosi pienikokoinen muutenkin. Mulla toi A-kuppi näyttää varmaan aika samalta kuin jollain keskikokoisella B-kuppi. Mun rinnat on semmoset tennispallon kokoiset. Kuvittele, ap, tennispallot pomppimassa paidan alla ilman mitään tukea :( Tosi rumaa!

[/quote]

ei  voi olla. oot a-kuppi 60, joten sun rinnanympärys on jotain 73cm. ei tonne tennispallot mahdu

Vierailija
48/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:25"]

Mulle on hyvää viihdettä käydä jonkun Lindexin tai H&m:n alusvaateosastolla nauramassa niille 60-80A kokoisille rintsikoille. Siis ihan oikeasti, suora pala topattua kangasta kuppien kohdalla. Miksi? Pala jesaria nännien päälle ja siinä on. Vois säästää nekin materiaalit ja kulut siihen että tekis isompia kuppeja kuin D:tä. T. 85G

[/quote]

Minäkin käyn aina naureskelemassa noille isoille rintaliiveille. Kauheat utareet tarttee olla jos sellaisia tarvitsee. Ehkä kantoliinalla saisi paremmin rinnat ylös navasta.

Vierailija
49/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:11"]

Ei A-kuppi tarkoita automaattisesti sileää lattarintaa. Mulla on 60A, ja olen tosi pienikokoinen muutenkin. Mulla toi A-kuppi näyttää varmaan aika samalta kuin jollain keskikokoisella B-kuppi. Mun rinnat on semmoset tennispallon kokoiset. Kuvittele, ap, tennispallot pomppimassa paidan alla ilman mitään tukea :( Tosi rumaa!

[/quote]

ei  voi olla. oot a-kuppi 60, joten sun rinnanympärys on jotain 73cm. ei tonne tennispallot mahdu
[/quote]
Mahtuu.. Mutta siis mun rinnoista puolet onkin pelkkää nänniä, eli painuvat "kasaan" kun laitan liivit. 60A on ihan myyjien mittaama koko eikä ole mitenkään liian pienikään.

Juu kyllä, inhoan itsekin valtavia nännejäni, jos nyt joku katsoo aiheelliseksi tulla niistä huutelemaan.

Vierailija
50/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kommenteissa käy taas selväst ilmi, että isorintaisia on hyväksyttävämpää haukkua, kuin pienirintaisia. Itselläni E-kuppi (olen kuitenkin hoikahko) ja harmittaa, kun ketjuliikkeiden liivit loppuu aina D:hen ja sit pitää ostaa kalliilla jostain erikoisliikkeestä. Ja muutenkin vaihtaisin vaikka heti A:han, jos se olisi mahdollista. Tämäkään ei ole valintakysymys.

Vierailija
51/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 65 A. En mielelläni käyttäisi rintaliivejä, koska puolikkaan greipin kokoiset terhakat rintani eivät niitä tarvitsisi. Mutta koska mm. teidän D-J-rintaisten naisten miehet katsovat oikeudekseen kuolata nöpöttäviä nännejäni, olen alistunut rintsikoiden vangiksi aina ajoittain. Olkaatten hyvät rakkaat isoutareiset sisareni, ei tarvitse kiittää.

Vierailija
52/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, ja rakastan pieniä tissejä. Paljon terhakammat kuin jotkut isot löllykät. Ja muutenkin nännit on yleensä pienet näpöttävät eikä mitkään utareet. Just sayin

Vierailija
53/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuuluu samalle aivopieruosastolle kun nämä "pitkä vs pätkä" keskustelut.
WTF sisters??

Vierailija
54/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:40"]Tää kuuluu samalle aivopieruosastolle kun nämä "pitkä vs pätkä" keskustelut.
WTF sisters??
[/quote]

Samaa naureskelin, minäpä se olenkin mammojen mielestä todella epäkelpo nainen, pituutta kun löytyy melkein 180cm ja rinnatkin a-kuppia. :D

Vierailija
55/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissittissittissittissit

Vierailija
56/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:46"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:43"]No vaikuttaa se painovoima niihin pieniinkin rintoihin. A-kupin liivejä löytyy toppaamattomasta voimakkaasti topattuihin ja kaikkea siltä väliltä.  [/quote] Miten se painovoima voi suoraan tasopintaan vaikuttaa? [/quote] Kerro tarkemmin mitä tarkoitat suoralla tasopinnalla, en aivan saa kiinni ajatuksesta...? [/quote] Laudassa ei nyt vaan ole mitään ulokkeita mihin painovoima voisi tarttua.

[/quote]

Vastakkainen tilanne on, kun painopisteestä vedetty luotisuora ylittää tukipinnan ja seuraa kappaleen kaatuminen. Onko se nyt sitten yhtään parempi?

Vierailija
57/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaikka puristeleen niitä upeita D-kupin rintojasi ja jätä meidät pikkutissit rauhaan!

Vierailija
58/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintaliivejä että saan pyöreän näköiset rinnat. Ilman liivejä "rintani" näyttävät lurppamallisilta ketunnokilta, hieman kuin pieniltä manboobseilta. Näin käy jos leikkii ruoalla rintojen kehitysvaiheessa ja hormonit eivät pääse toimimaan kunnolla.

Vierailija
59/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja minulla on A/B kupin rinnat + pienet nännipihat mutta nänninpäät ovat kuin nortinnatsat. Töissä en käytä rintaliivejä koska niin on mukavampi.
Kukaan ei ole vielä valittanut :)

Vierailija
60/94 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kyllä voi saada lurpat ketunnokat vaikka olisikin ollu aina ruoka-aikaan kotona ja vähän muulloinkin. 

Syyt käyttää ovat: nännit ei hinkkaannu, koko isonee, muoto paranee ja noh.. oishan se nyt vähän epäkohteliasta käydä töissä ilman rintsikoita. Mahtava psykologinen testi kylläkin olisi kokeilla, kuka kommentoi ensimmäisenä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi