A-kuppilaisten rintaliivit
Minua on pitkään askarruttanut että miksi A-kupin rinnoille tarvitaan liivejä? Piilotteletteko te jotain toppauksia niihin vai onko kyseessä vain hyvin markkinoitua hömppää?
T: D-kuppi
Kommentit (94)
No ihmetteleppä sitä jatkossakin toope.
Mulla on mukavampi olo rintsikoiden kanssa, vaikka rinnat onkin pienet ja kiinteät. Ja nännit ei näy paidan läpi!
Onko sulla aivot joutunu sinne D kuppeihin?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:43"]No vaikuttaa se painovoima niihin pieniinkin rintoihin. A-kupin liivejä löytyy toppaamattomasta voimakkaasti topattuihin ja kaikkea siltä väliltä.
[/quote]
Miten se painovoima voi suoraan tasopintaan vaikuttaa?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:43"]No vaikuttaa se painovoima niihin pieniinkin rintoihin. A-kupin liivejä löytyy toppaamattomasta voimakkaasti topattuihin ja kaikkea siltä väliltä. [/quote] Miten se painovoima voi suoraan tasopintaan vaikuttaa?
[/quote]
Kerro tarkemmin mitä tarkoitat suoralla tasopinnalla, en aivan saa kiinni ajatuksesta...?
Nännit hankautuu, en mä muuten rintsikoita käyttäiskään. T: b-kuppi
A-kuppi ei ole tasopinta hyvä D-kupin omaava tissisaurus.
Mulla on a-kuppi, enkä halua, että ne lolloilee ympäriinsä vallattomana nännit pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:49"]
A-kuppi ei ole tasopinta hyvä D-kupin omaava tissisaurus.
[/quote]
D-kuppi voi olla myös pienirintaisella.
Olen kokoa 65D/70C (en millään changen laskureilla vaan ihan oikeasti) ja "kuppiin mahtuu yhtä paljon tissiä" koossa 80A.
Mulla on kuopalla rintojen kohta mutta silti käytän sieviä seksyjä liivejä. Laitan sinne täytteeksi kourallisen kortsuja molempiin kun niitä kuluu, miehet käy kuumana timmiin kroppaani. D js siitä etiäpäinkokoisten kauppakasseja kyllä ihmettelen myös, näin joskus pyykkituvalla semmoset kuivumassa ja lahjoitin läheiseen vastaanottokeskukseen. Viimeksi kun ohi kävelin niin toisessa kupissa majoittui 13 päinen kurdiperhe.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:51"]
Mulla on kuopalla rintojen kohta mutta silti käytän sieviä seksyjä liivejä. Laitan sinne täytteeksi kourallisen kortsuja molempiin kun niitä kuluu, miehet käy kuumana timmiin kroppaani. D js siitä etiäpäinkokoisten kauppakasseja kyllä ihmettelen myös, näin joskus pyykkituvalla semmoset kuivumassa ja lahjoitin läheiseen vastaanottokeskukseen. Viimeksi kun ohi kävelin niin toisessa kupissa majoittui 13 päinen kurdiperhe.
[/quote]
<3
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:51"]Mulla on kuopalla rintojen kohta mutta silti käytän sieviä seksyjä liivejä. Laitan sinne täytteeksi kourallisen kortsuja molempiin kun niitä kuluu, miehet käy kuumana timmiin kroppaani. D js siitä etiäpäinkokoisten kauppakasseja kyllä ihmettelen myös, näin joskus pyykkituvalla semmoset kuivumassa ja lahjoitin läheiseen vastaanottokeskukseen. Viimeksi kun ohi kävelin niin toisessa kupissa majoittui 13 päinen kurdiperhe.
[/quote]
en ihan ymmärtänyt pointtiasi
Nöpöttävät nännit on aika väkinäiset valkoisissa t-paidoissa.
Peittää töröttävät nännit. Ei ole soveliasta t-paidan kanss olla töissä , kun nännit töröttää näkyvästi. Siksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:43"]No vaikuttaa se painovoima niihin pieniinkin rintoihin. A-kupin liivejä löytyy toppaamattomasta voimakkaasti topattuihin ja kaikkea siltä väliltä. [/quote] Miten se painovoima voi suoraan tasopintaan vaikuttaa?
[/quote]
Kerro tarkemmin mitä tarkoitat suoralla tasopinnalla, en aivan saa kiinni ajatuksesta...?
[/quote]
Laudassa ei nyt vaan ole mitään ulokkeita mihin painovoima voisi tarttua.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:08"]Peittää töröttävät nännit. Ei ole soveliasta t-paidan kanss olla töissä , kun nännit töröttää näkyvästi. Siksi.
[/quote]
Nöpöttävät nännit ovat parhautta!
Mitä niitä rintaliivejä käyttämään D-kupillisetkaan? Ne roikkuvat polvissa muutenkin. Just sayin'
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:46"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:43"]No vaikuttaa se painovoima niihin pieniinkin rintoihin. A-kupin liivejä löytyy toppaamattomasta voimakkaasti topattuihin ja kaikkea siltä väliltä. [/quote] Miten se painovoima voi suoraan tasopintaan vaikuttaa? [/quote] Kerro tarkemmin mitä tarkoitat suoralla tasopinnalla, en aivan saa kiinni ajatuksesta...? [/quote] Laudassa ei nyt vaan ole mitään ulokkeita mihin painovoima voisi tarttua.
[/quote]
Tarkoitatko, että taso=lauta? Esimerkiksi keittiötaso tai työtaso on lauta?
No vaikuttaa se painovoima niihin pieniinkin rintoihin. A-kupin liivejä löytyy toppaamattomasta voimakkaasti topattuihin ja kaikkea siltä väliltä.