Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuterittoman meikin kiinnitys

Vierailija
17.07.2024 |

Mua on alkanut kiinnostaa puuteriton meikki.Lehdissä näkee joskus tosi kauniin kuulaita merkkejä.Mut miten ne saadaan kestämään niin,että meikki pysyy kauniina koko päivän?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kiillonpoistopapereita voi kokeilla. (Imevät siis iholta rasvaa). 

Vierailija
2/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnityssuihke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kiillonpoistopapereita voi kokeilla. (Imevät siis iholta rasvaa). 

Ei oo rasvaisuus ongelmaa,iho on herkkä ja alkaa helposti punoittaa.Mustapäitä tai finnejä ei myöskään oo käytännössä koskaan.ap

Vierailija
4/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnityssuihke.

Sillä kiinnitän aina puuteri,mut siis puuterittomaankin voi käyttää? Ap

Vierailija
5/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan aurinkovoidetta, niin iho kiiltää ja on rasvainen pitkään. Miten voi meikata, kun iholla on rasvainen kerros aurinkovoiteesta ? 

Vierailija
6/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnityssuihke.

Sillä kiinnitän aina puuteri,mut siis puuterittomaankin voi käyttää? Ap

Voi.

Vierailija
7/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meikkivoide pysyy iholla ilman puuteria. Pysyy jopa kauniimpana, sillä läheltä katsottuna puuteri tekee meikkivoiteesta helposti sellaisen kuivuudesta halkeilevan savimaan näköisen. Itse käytän Estee Lauderin Futurist hydra rescueta ja silmien alle It cosmeticsin Bye bye under eyea silloin kun meikkaan. Minulla on kuiva iho, joten valmiin meikin päälle suihkin Macin Prime fixia. Se kosteuttaa ihoa. Nuo kestävät aamusta iltaan, eikä iho näytä siltä että siinä olisi meikkiä. 

Vierailija
8/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laitan aurinkovoidetta, niin iho kiiltää ja on rasvainen pitkään. Miten voi meikata, kun iholla on rasvainen kerros aurinkovoiteesta ? 

Kannattaa käyttää kevyttä aurinkovoidetta meikin alle. Mä laitan päivävoidetta (tai seerumia), aurinkovoidetta, primeria, meikkivoidetta, puuteria ja viimeistelysuihketta - tässä järjestyksessä. Ei kiillä ja pysyy hyvin, kaikki on kevyitä, ei mitään kauheaa näkyvää pakkelikerrosta.

Vierailija
9/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä puuteria käyttänyt, enkä poskipunaakaan. Värivoiteen käytön lopetin 3-kymppisenä, sitten ripsarin, ja nyt ikäihmisenä eli 10 vuotta myöhemmin en käytä kuin huulikiiltoa. Näillä pärjätään. 

Vierailija
10/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä meikkivoide pysyy iholla ilman puuteria. Pysyy jopa kauniimpana, sillä läheltä katsottuna puuteri tekee meikkivoiteesta helposti sellaisen kuivuudesta halkeilevan savimaan näköisen. Itse käytän Estee Lauderin Futurist hydra rescueta ja silmien alle It cosmeticsin Bye bye under eyea silloin kun meikkaan. Minulla on kuiva iho, joten valmiin meikin päälle suihkin Macin Prime fixia. Se kosteuttaa ihoa. Nuo kestävät aamusta iltaan, eikä iho näytä siltä että siinä olisi meikkiä. 

Kiitos vinkeistä! Mä oon tähän saakka käyttänyt puuteria lähinnä nenään ja poskipäihin,mutta näyttää kans mun mielestä jotenkin kuivalta iho silloin.ap

Vierailija
11/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä puuteria käyttänyt, enkä poskipunaakaan. Värivoiteen käytön lopetin 3-kymppisenä, sitten ripsarin, ja nyt ikäihmisenä eli 10 vuotta myöhemmin en käytä kuin huulikiiltoa. Näillä pärjätään. 

No osaan kyllä meikittömänä olon,et kiitos vaan,siihen en kaipaa neuvoja,vaan siihen,miten tehdään luonnollinen,hehkuva ja kuitenkin huoliteltu meikki ilman puuteria.ap

Vierailija
12/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osaan kyllä meikittömänä olon,et kiitos vaan,siihen en kaipaa neuvoja,vaan siihen,miten tehdään luonnollinen,hehkuva ja kuitenkin huoliteltu meikki ilman puuteria.ap

Miksi ei voi olla luonnollinen, hehkuva ja huoliteltu ilman meikkiä? 🤔

Vierailija
13/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää kevyttä aurinkovoidetta meikin alle. Mä laitan päivävoidetta (tai seerumia), aurinkovoidetta, primeria, meikkivoidetta, puuteria ja viimeistelysuihketta - tässä järjestyksessä. Ei kiillä ja pysyy hyvin, kaikki on kevyitä, ei mitään kauheaa näkyvää pakkelikerrosta.

Kevyimmät aurinkovoiteet alkavat helposti kuivattaa päivän mittaan ja sitte näyttää siltä kuin olisi halkeilevan kuiva iho.

Vierailija
14/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pohjustus auttaa, kokeile vaikka hourglass tai lancome ( se pyöreä) 

Vierailija
15/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi olla luonnollinen, hehkuva ja huoliteltu ilman meikkiä? 🤔

Tämä. 

Vierailija
16/16 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedän meikin siihen päälle ja hyvin kestää. Tosin käytän vain kevyttä meikkivoidetta tai punaisuuden poistoon cc voidetta. Taputtelen tuotteen lopuksi sienellä. On luonnollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä