Paljonko internetyhteytesi maksaa toukokuussa 2026?
Ja mikä firma. Entä puhelimen osamaksu päälle jos on.
Kommentit (42)
En tiedä, mitä meidän internet maksaa. Elisalta se on. On myös Elisa-viihde, sekin maksaa jotain. Mun puhelinliittymä, Elisa rajaton 300M maksaa 29,99e. Puhelimesta ei ole osamaksua.
0 € kaikille tässä talossa asuville
Ei mitään tietoja, kait joku maksaa ne laskut
22 noin suunnilleen, ja Elisa. Olen ajatellut irtisanoa, niin ilmeisesti tarjoavat sitten edullisempaa, ja vielä lahjakorttia kaupan päälle. Asiasta oli vuoden alussa joku kolumni.
Vierailija kirjoitti:
22 noin suunnilleen, ja Elisa. Olen ajatellut irtisanoa, niin ilmeisesti tarjoavat sitten edullisempaa, ja vielä lahjakorttia kaupan päälle. Asiasta oli vuoden alussa joku kolumni.
Mulla on n. 40e ja puhelimen kk maksu. En saa koskaan Elisalta 22e.
5-10 ekee kuussa, käytön mukaan, yhteydet toimittaa DNA ja hyvin futaa. Nyttenkin palstailen, samalla o musaketju päällä sekä älytöllö, kohta soitan kaverille saaristoon, eli pahimmillaan neljä systeemiä päällänsä ja hyvin pelittää...Papparainen, 62 vuotta nuori!
Ei penniäkään. Käytän naapurin wifiä, hänen suostumuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 40e ja puhelimen kk maksu. En saa koskaan Elisalta 22e.
Minä en edes tiedä puhelimen kk-maksuani, koska se on äitini kontrollissa: vahtii, etten käytä puhelinta irstaisiin ja syntisiin tekoihin.
sama
Vierailija kirjoitti:
5-10 ekee kuussa, käytön mukaan, yhteydet toimittaa DNA ja hyvin futaa. Nyttenkin palstailen, samalla o musaketju päällä sekä älytöllö, kohta soitan kaverille saaristoon, eli pahimmillaan neljä systeemiä päällänsä ja hyvin pelittää...Papparainen, 62 vuotta nuori!
Tuo 7€ nettiyhteys jolla on mainostettu 10M nopeus ei riitä videoiden katseluun.
Taloyhtiön Elisan netti ilmainen, puhelimen 19,99, Telia. Puhelimen osamaksu 5,53 / kk, DNA.
Ei mitään, kännykän wi-fi-hotspotia käytän.
DNA 5G/200M + 4G/10M, hinta yht. 40,97€. Puhelimet ovat omia.
0€, työpaikka maksaa liittymät, läppärit, puhelimet, autot...
0 euroa. Taloyhtiössämme on talonetti.
En tiedä, koska sisältyy vuokraan. Puhelin on maksettu vuosia sitten pois. Puhelinliittymä on 28,99.
4,99€/kk netti. Oli joku kampanjatarjous kun vaihtoi Moilta Elisaan.
19,99kk