Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys "aidon avioliiton" kannattajille

Vierailija
23.07.2015 |

Isäni hylkäsi äitini ja minut kun olin n.parivuotias, ja kasvoin kokonaan ilman läheistä miehen mallia. Äitini alkoi seurustella naisen kanssa kun olin vähän vanhempi, ja he ovat vieläkin onnellisesti yhdessä. Pidän äitipuoltani toisena vanhempanani, en vain äitipuolena. Ja olen paljon tasapainoisempi kuin kukaan läheisistä ydinperheessä kasvaneista tutuistani. Monet aidon avioliiton kannattajat sanovat että lapsi kasvaa kieroon jos ei saa kasvaa äidin ja isän kanssa, mutta mites selitätte tämän?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:26"]Minä vastustan sukupuolineutraalia avioliittoa kuten myös lesbo-/homoparien adoptio-oikeutta. En perusta kantaani Raamattuun vaan se on ihan henkilökohtainen mielipide. En myöskään väitä, että lesbo-/homoparien lapsista tulisi kieroonkasvaneita, mutta en myöskään usko, että heistä kasvaisi (jotenkin automaattisesti) tasapainoisempia tai onnellisempia.   [/quote] minäkin vastustan naisten oikeuksia, kaikkien erirotuisten oikeuksia ja autojen käyttöä sekä lyhtypylväitä. tämä on minun mielipiteeni. *sarkasmi* [/quote] Minä vastustan kalkkunoiden syöntiä ja baareja.

[/quote]

Minä taasen kookospähkinöitä ja puistonpenkkejä!

Kielletään kookospähkinät ja puistonpenkit!

Vierailija
42/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoperheiden parissa kasvaneiden lasten kehityksestä verrattuna normaaliperheiden parissa kasvaneisiin ei ole pitkiä kunnollisia seurantatutkimuksia. Joten jos ei ole pakko kasvaa poikkeavassa perheessä, miksi ihmeessä lapselle pitäisi aiheuttaa tarpeeton riski? Tämä pätee nimenomaan keinosiemmennykissä, joissa lapsi ei myöhemmin saa selville omaa identiteettiään. Lapselle vaan kerrotaan että äiti osti siemenet ja synnytti sinut, isukki jossain luovutti siemenet, mutta se ei ole tärkeää, vaan että onhan sinulla toki toinenkin äiti! Ihmisen normaalin kehitykseen kuuluu etsiä omia juuriaan ja tutustua omaan sukuunsa, isovanhempiin yms. Niihin oikeisiin. jostain syystä luonto on anatnut lapsillle sekä isä että äidin. Se asia ei em. Lailla tms tempuilla miksikään muutu. Varmaan se on jonkun milestä hyäksi lapselle ettei hänen isänsä ole lapsen elämässä. varmaan se on sitten    ns." Lapsen parhaaksi". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:02"]

Kannatin tasa-arvoista avioliittolakia ennen. En enää johtuen homottelijoiden alituisesta rääkkymisestä näissä yhteyksissä. Näinkin voi käydä kun kyllästyy.

[/quote]

Mulla on aiva sama. Tän ohella mietityttää myös se, että jos kansainvälinen adoptio-oikeus heikkenee tiettyjen maiden osalta tasa-arvoisen avioliittolain myötä.

[/quote]

Täällä homoliittojen kannattajat alapeukuttaa ihan normaaleja kommentteja. Kyllä on herkkähipiäisyys huipussaan..

Vierailija
44/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja on tapettu ja syrjitty aikojen mittaan ihan helvetisti ja nyt kun he uskaltavat sanoa mielipiteensä julkisesti te kutsutte heitä nillittäjiksi? Hyi vittu, minua ällöttää ajatella että nykypäivänä asuu ihmisiä jotka kuuluisi mielipiteidensä perusteella hitlerin ajan Saksaan.

Vierailija
45/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:26"]

Minä vastustan sukupuolineutraalia avioliittoa kuten myös lesbo-/homoparien adoptio-oikeutta. En perusta kantaani Raamattuun vaan se on ihan henkilökohtainen mielipide. En myöskään väitä, että lesbo-/homoparien lapsista tulisi kieroonkasvaneita, mutta en myöskään usko, että heistä kasvaisi (jotenkin automaattisesti) tasapainoisempia tai onnellisempia.

[/quote]

Tähän.

Vierailija
46/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:34"]

Homoja on tapettu ja syrjitty aikojen mittaan ihan helvetisti ja nyt kun he uskaltavat sanoa mielipiteensä julkisesti te kutsutte heitä nillittäjiksi? Hyi vittu, minua ällöttää ajatella että nykypäivänä asuu ihmisiä jotka kuuluisi mielipiteidensä perusteella hitlerin ajan Saksaan.

[/quote]

No just just, tääkö on sitten asiallinen mielipide. Kukaan ei ole tässä homoja lahtaamassa. On jo olemassa rekisteröity parisuhde, jos se on sinusta hitlerin ajan Saksan meininkiä, niin luepa historiankirjoja uudestaan..

Vierailija
47/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ajan mittaa "aito avioliitto" osoittautuukin "epäaidoksi". Pitäisikö avioliitto voida mitätöidä valtion taholta, mikäli
- pariskunta ei haluakaan lapsia
- käy ilmi, ettei jompikumpi vanhemmista pystykään lisääntymään
- äiti tai isä kuolee (eli lapsen oikeus kahta eri sukupuolta oleviin vanhempiin ei toteudu)
- tai toinen avioparin osapuolista viettää liian vähän aikaa perheen yhteisessä kodissa (esim. ulkomaan komennuksen vuoksi)

Eikö "aidon avioliiton" kannattajat näe, että tässähän olisi makoisa paikka säätää vähän muistakin yksityiskohdista. Pitäisikö esim. miehen olla pidempi kuin naisen (ja minkä verran vähintään)? Entä vanhempi? Olisiko suotavaa, ettei ylipainoiset avioituisi ollenkaan (onhan se sairaalloista ja syy lapsen tulla kiusatuksi, ehkä lihavaksi itsekin)? Pitäisikö lapsella olla subjektiivinen oikeus sisarukseen? Pitäisikö jopa säätää, että pitäisi löytyä molempia sukupuolia olevat sisarukset, ettei maailmankuva vääristy..

Vierailija
48/48 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:58"]Entä jos ajan mittaa "aito avioliitto" osoittautuukin "epäaidoksi". Pitäisikö avioliitto voida mitätöidä valtion taholta, mikäli
- pariskunta ei haluakaan lapsia
- käy ilmi, ettei jompikumpi vanhemmista pystykään lisääntymään
- äiti tai isä kuolee (eli lapsen oikeus kahta eri sukupuolta oleviin vanhempiin ei toteudu)
- tai toinen avioparin osapuolista viettää liian vähän aikaa perheen yhteisessä kodissa (esim. ulkomaan komennuksen vuoksi)

Eikö "aidon avioliiton" kannattajat näe, että tässähän olisi makoisa paikka säätää vähän muistakin yksityiskohdista. Pitäisikö esim. miehen olla pidempi kuin naisen (ja minkä verran vähintään)? Entä vanhempi? Olisiko suotavaa, ettei ylipainoiset avioituisi ollenkaan (onhan se sairaalloista ja syy lapsen tulla kiusatuksi, ehkä lihavaksi itsekin)? Pitäisikö lapsella olla subjektiivinen oikeus sisarukseen? Pitäisikö jopa säätää, että pitäisi löytyä molempia sukupuolia olevat sisarukset, ettei maailmankuva vääristy..

[/quote]
^