Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallisitko miehen ystäyyden expanoonsa?

Vierailija
23.07.2015 |

Meillä seurustelua takana 1,5vuotta. Mies kertoi minulle heti että hänellä on sitten ystävänään nainen jonka kanssa ollut on-off juttua vuosikausia mutta enää ei mitään kun molemmat seurustelee tahoillaan. Kertoi kuitenkin että harrastivat seksiä satunnaisesti myös vähän ennen meidän seurustelua mutta se tosiaan oli vain seksiä. No, minua se heidän satunnainen yhteydenpito ja kuulumisten vaihtelu ei alussa häirinnyt (olivat yhteydessä n. joka toinen viikko). Nyt tämä nainen on eronnut ja pitää mieheeni yhteyttä joka päivä ja mies ei tätä tunnu pahana pitävän. Kyselee esimerkiksi ohjeita lampun vaihtoon ja sellaisiin ns. miesten hommiin.Selailin miehen kuvia puhelimesta yksi päivä ja nainen on lähettänyt hänelle aika monta kuvaa itsestään, yksi oli selfie jossa päällä vaan pikkarit ja joku toppi. Kysyin sitten titenkin mieheltä että miksi tämmönen kuva niin mies vaan totesi että mitä tosta että tommosia kuvia he toisilleen lähettelee, oli kuulemma just herännyt niin pistänyt kuvan että huomenta, onko väliä kun kavereita ovat. Miehen mielestä ei ole syytä huoleen mutta jotenkin minua ahdistaa ajatus kun siitä heidän sekstailustaan ei niin kauaa kuitenkaan ole vaikka en mikään mustasukkainen olekkaan...Olemme kuitenkin tämän naisen kanssa niinkuin yö ja päivä (esim minä lyhyt ja vaalea, hän pitkä ja tumma jne) ja ajattelen että ei mies ehkä hänen tyyppisestään edes kiinnostu joten voi olla että murehdin turhia :)

Ajatuksia?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kylllä sallisi. Vaikka eihän toista voi omistaa. 

Vierailija
2/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä että tuo entinen muija haluaa jälleen miehesi pöksyihin. Ja miehelläsi ei näytä olevan kamalasti sitä vastaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä ei voi kieltää. En ehkä pikkarikuvia arvostaisi, ja vihjaisin asiasta, mutta ei kai siinä auta kuin luottaa. Ja sitäpaitsi sitäpaitsi, jos kerran ovat sängyssä keskenään peuhanneet niin eiköhän tuo kaiken oleellisen ole nähnyt :D

Vierailija
4/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD joo no suoraan sanottuna tommosen jälkeen en olis enää miehen kanssa. Ihan selvä et niillä on tunteita. Ei toi oo hyväksyttävää.

Vierailija
5/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo meillä kaikilla aikuisilla ihmisillä on menneisyys ja olis enemmänkin outoa jos miehelläsi ei expanoja olisi! Pakkohan ne on sallia!

Vierailija
6/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen ex/sittemmin pelkkä panokaveri/sittemmin pelkkä kaveri aktivoitui myös yhteydenpidossa heti kun kuuli, että mies alkanut seurustelemaan (minun kanssa siis). Tosiaan päivittäin soitteli milloin milläkin verukkeella, pyysi kylään ja aina oli apua vailla "miesten töissä" (ihme miten se aiemmin pärjäsi?). Miehestä se oli ihan viatonta, itse en oikein usko. En olisi kieltämään alkanut/vaatinut miestä katkaisemaan välejä, en ole sen tyyppinen. Ilmaisin vain, että en pidä asiasta, ja se häiritsee minua, jolloin mies katkaisi itse naiseen välit. Tästä nainen veti kunnon raivokilarit, ja soitteli kännissä yöllä haukkumapuheluja sekä miehelle että minulle noin puoli vuotta vielä. Kunnes löysi uuden miehen. Eli ei se tainnut ihan viatonta/vailla taka-ajatuksia olla.

Vierailija
7/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:52"]

:DDD joo no suoraan sanottuna tommosen jälkeen en olis enää miehen kanssa. Ihan selvä et niillä on tunteita. Ei toi oo hyväksyttävää.

[/quote]

varmasti on tunteita kun ovat ystäviä pidemmältä ajalta. en minä sitä epäilekkään. Mutta voiko seksisuhteessa olleet olla myöhemmin vain ystäviä..sitä mietin :) t. ap

Vierailija
8/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kävisi, mutta jokainen päättää itse mitä hyväksyy. Sen ymmärrän ja on jopa suotavaa, että jos on yhteisiä lapsia, on exien hyvä olla väleissä ja hienoa jos ystävyyskin onnistuu. Mutta ei ystävyyteen pikkari-toppiposeerauskuvat kuulu mun mielestä.

Vierailija
9/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:53"]

Meillä miehen ex/sittemmin pelkkä panokaveri/sittemmin pelkkä kaveri aktivoitui myös yhteydenpidossa heti kun kuuli, että mies alkanut seurustelemaan (minun kanssa siis). Tosiaan päivittäin soitteli milloin milläkin verukkeella, pyysi kylään ja aina oli apua vailla "miesten töissä" (ihme miten se aiemmin pärjäsi?). Miehestä se oli ihan viatonta, itse en oikein usko. En olisi kieltämään alkanut/vaatinut miestä katkaisemaan välejä, en ole sen tyyppinen. Ilmaisin vain, että en pidä asiasta, ja se häiritsee minua, jolloin mies katkaisi itse naiseen välit. Tästä nainen veti kunnon raivokilarit, ja soitteli kännissä yöllä haukkumapuheluja sekä miehelle että minulle noin puoli vuotta vielä. Kunnes löysi uuden miehen. Eli ei se tainnut ihan viatonta/vailla taka-ajatuksia olla.

[/quote]

Miehillä varmaan jää joku suojeluvietti exiään kohtaan ja kuvittelevat sen siten viattomaksi jutuksi...

Vierailija
10/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex tuli yllättäen vierailulle. Pyysi sitten että voiko jäädä yöksi. Katsoin mieheen tavalla joka viestitti: EI TODELLAKAAN. Sanoin kuitenkin kyllä, sillä en halunnut olla tarinan pahis ja heidän tyttö oli sairaana. Ensin olin aivan varma että ex haluaa vain seksiä mieheltäni, mutta toisin kävi. Tutustuttiin ja ollaan nykyään hyviä ystäviä.
Joten, puhu miehellesi ja ota hätätapauksessa yhteyttä naiseen. Kysele hänen aikeistaan ja tee selväksi että mies on nyt sun.

Vierailija
11/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään eukko ei ole koskaan sanellut tekemisiäni , menemisiäni eikä ystäviäni.

Eikä tule sanelemaankaan.

Toivottavasti miehesi eroaa aloittajasta, mustasukkainen, omistushaluinen , eikä luota mieheensä.

Hieno lähtökohta parisuhteessa ololle. Vaihtoon lähtisit.

Vierailija
12/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen että jos joskus on välillä ollut jotakin että on seksisuhteeksi muuttunut niin tuskin kovin platonista nykyinen ystävyyskään on. Varsinkin jos seksi on ollut hyvää. Valmistaudu siihen että miehesi pettää sinua pian, jos ei ole jo käynyt höyläämässä.

Pikkarikuvat ei kyllä ole sellaista materiaalia mitä kavereille lähetetään.

Vierailija
13/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetteleekö miehesi miespuoliset kaverit muuten vaan itsestään kuvia pikkuvaatteissa?

En mä mieheltä tuon sorttista ystävyyttä voi kieltää, mutta kertoisin avoimesti, että häiritsee. Miehesi on ollut sulle avoin, joten ole säkin hänelle. Ehkä hän sitten kuuntelee sua ja ymmärtää tehdä ratkaisuja sun vuoksesi, tai sitten alkaa piilottelemaan eksäänsä sulta.

Vierailija
14/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:44"]

Meillä seurustelua takana 1,5vuotta. Mies kertoi minulle heti että hänellä on sitten ystävänään nainen jonka kanssa ollut on-off juttua vuosikausia mutta enää ei mitään kun molemmat seurustelee tahoillaan. Kertoi kuitenkin että harrastivat seksiä satunnaisesti myös vähän ennen meidän seurustelua mutta se tosiaan oli vain seksiä. No, minua se heidän satunnainen yhteydenpito ja kuulumisten vaihtelu ei alussa häirinnyt (olivat yhteydessä n. joka toinen viikko). Nyt tämä nainen on eronnut ja pitää mieheeni yhteyttä joka päivä ja mies ei tätä tunnu pahana pitävän. Kyselee esimerkiksi ohjeita lampun vaihtoon ja sellaisiin ns. miesten hommiin.Selailin miehen kuvia puhelimesta yksi päivä ja nainen on lähettänyt hänelle aika monta kuvaa itsestään, yksi oli selfie jossa päällä vaan pikkarit ja joku toppi. Kysyin sitten titenkin mieheltä että miksi tämmönen kuva niin mies vaan totesi että mitä tosta että tommosia kuvia he toisilleen lähettelee, oli kuulemma just herännyt niin pistänyt kuvan että huomenta, onko väliä kun kavereita ovat. Miehen mielestä ei ole syytä huoleen mutta jotenkin minua ahdistaa ajatus kun siitä heidän sekstailustaan ei niin kauaa kuitenkaan ole vaikka en mikään mustasukkainen olekkaan...Olemme kuitenkin tämän naisen kanssa niinkuin yö ja päivä (esim minä lyhyt ja vaalea, hän pitkä ja tumma jne) ja ajattelen että ei mies ehkä hänen tyyppisestään edes kiinnostu joten voi olla että murehdin turhia :)

Ajatuksia?

[/quote]

Lihavoidulla lauseella kerrot miten hiton naiivi olet. Jos tuo tyttö ei olisi miehesi tyyppiä, ei hän sitä olisi mihinkään seksisuhteeseen ottanutkaan, saatikka enää pitäisi yhteyttä.

Vierailija
15/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei ole ihan tavallista ystävyyttä, mulla on myös tuollainen "ystävyyssuhde". Se on enemmän kuin ystävyyttä, kun paneskelu, flirttailu ym. jatkuu pitkään. Varmaan heilläkin on ystävyys alkanut sillä, että toisella tai molemmilla oli kiinnostusta, mutta sitten syystä tai toisesta suhdetta ei tullut, mutta vetovoimaa silti on. Kysymyshän kuuluu, että miten mies toimii varattuna. Ottaako vielä ekstroja tuosta suhteesta vai onko uskollinen sinulle.

Vierailija
16/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:57"]

Yksikään eukko ei ole koskaan sanellut tekemisiäni , menemisiäni eikä ystäviäni.

Toivottavasti miehesi eroaa aloittajasta, mustasukkainen, omistushaluinen , eikä luota mieheensä.

[/quote]

Sulla ei taida naiset pysyä, kun olet noin agressiivinen. Eihän alottaja edes ollut mustasukkainen, vaan mietti onko oikein vai väärin.

Vierailija
17/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:59"]

Toi ei ole ihan tavallista ystävyyttä, mulla on myös tuollainen "ystävyyssuhde". Se on enemmän kuin ystävyyttä, kun paneskelu, flirttailu ym. jatkuu pitkään. Varmaan heilläkin on ystävyys alkanut sillä, että toisella tai molemmilla oli kiinnostusta, mutta sitten syystä tai toisesta suhdetta ei tullut, mutta vetovoimaa silti on. Kysymyshän kuuluu, että miten mies toimii varattuna. Ottaako vielä ekstroja tuosta suhteesta vai onko uskollinen sinulle.

[/quote]

Mies on avoimesti kyllä kertonut että hän sai aikanaan pakit tältä naiselta kun nainen oli ihastunut johonkin toiseen. Joskus myöhemmin oli taas mennyt toisin päin, että nainen olisi kiinnostunut kun miehellä oli toinen. jos oikein oon käsittänyt niin ovat sittemmin harrastaneet seksiä kun miehellä tämä edellinen suhde oli laimentunut..  ja naisen oma suhde myös. sitten olivat päättäneet pysyä vaan ystävinä. t. ap

Vierailija
18/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kuulkaa tytöt kertoa. Mulla on tuollainen ystävyyssuhde mieheen. Ja kun lähetän pikkarikuvia niin joo haloo nyt, ei se pelkkä kaveri ole kelle niitä lähetellään. :D 

Vierailija
19/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voisi kontrolloida ketä ystäviä miehelläni on. Mutta en ymmärtäisi epämääräisen vanhan panokaverin kanssa kaveeraamista. Voisin laittaa hänet vähän ajattelemaan kysymällä miltä hänestä tuntuisi, jos minä ottaisin yhtäkkiä jonkun vanhan hoitoni sydänystäväkseni...

Vierailija
20/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:57"]

[/quote]

Sulla ei taida naiset pysyä, kun olet noin agressiivinen. Eihän alottaja edes ollut mustasukkainen, vaan mietti onko oikein vai väärin.

[/quote]

Just. Osaatko lukea vai oletko yksinkertainen?

Mitäs olisit noin niinkuin itse mieltä, jos miehesi sanelisi sinulle , ketä tapaat tai ketkä "saavat" olla ystäviäsi?

Niinpä niin  ; )

Heikkoitsetuntoiset, mustasukkaiset ja itsestään liikoja luulevat naisethan tällä palstalla pyörivät,

joten mies on mielestänne aina sika ja pettäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä