Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hakenut käteistä pankista?

Vierailija
28.02.2022 |

Cyberhyökkäyksen varalle, jos kortit ei toimi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kuukauden käyttävara käteisenä. Viikon rahat laitan aina maanantaina lompakkoon.

Usein on käynyt kaupassa viime vuosina niin, että korttimaksaminen ei toimi. Korttini on kerran skimmattu bensa-asemalla ja kerran netissä, mikä on sekin vähentänyt korttimaksuintoa. Mulla ei ole mitään salattavaa mutta en myöskään haluaisi jättää digitaalista jälkeä kaikesta tekemisestäni. Siksi käteinen viehättää.

Kokeilin samaa mutta hankalaa on pitää jotain neljän tonnin kassaa kun ei sitä viitsi ihan kenkälaatikossa kuitenkaan säilyttää. Aina pitää käydä kassakaapilla jos lähtee kauppaan.

Vierailija
42/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kuukauden käyttävara käteisenä. Viikon rahat laitan aina maanantaina lompakkoon.

Usein on käynyt kaupassa viime vuosina niin, että korttimaksaminen ei toimi. Korttini on kerran skimmattu bensa-asemalla ja kerran netissä, mikä on sekin vähentänyt korttimaksuintoa. Mulla ei ole mitään salattavaa mutta en myöskään haluaisi jättää digitaalista jälkeä kaikesta tekemisestäni. Siksi käteinen viehättää.

Kokeilin samaa mutta hankalaa on pitää jotain neljän tonnin kassaa kun ei sitä viitsi ihan kenkälaatikossa kuitenkaan säilyttää. Aina pitää käydä kassakaapilla jos lähtee kauppaan.

Kuka sinun lisäksi käy kenkälaatikollasi..4 tonnia menee kirjekuoreen 50 euroisina. Onko sinulla kaikki muukin arvokas siellä kassakaapilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla ei palvelut edelleenkään toimi. Näin se menee.

Vierailija
44/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama satanen löytyy.

Vierailija
45/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

900 löytyy. Ajattelin vielä tonnin nostaa.

Vierailija
46/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö pankki mitään,jos nostan vaikka 200000 e käteistä omalta tililtä pahan päivän varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi