Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka usein otat suihin ja annat kakkosta?

Vierailija
22.07.2015 |

Ja painosi?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa ja ammattia EI täälä kandee kysellä..tulee iltasatuja

Vierailija
42/58 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:03"]

Suihin en ota koskaan. 

Kakkosta on ihan liian harvoin. Minä tykkään siitä mutta mies ei niinkään välitä.

Painoa 70kg.

[/quote]

Ratsastatko sentään? Minulla on teoria että suihinoton vastenmielisyys ja päällä olemisen vastenmielisyys kulkevat käsi kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin joka panon yhteydessä enemmän tai vähemmän, eli lähes aina kun poikaystävän kanssa nähdään. (2-4 päivänä viikossa, mutta eilisen illan/yön ja tämän aamun aikanakin ollaan ehditty yhteensä viisi kertaa..) Kakkosta en ole vielä kertaakaan antanut, suht vasta alettu kyllä seurustelemaankin. Jotenkin olen ihan varma että kunnon tyhjennyksistä huolimatta sieltä alkais tulla ylimääräistä tavaraa :D
Ja 57kg.

Vierailija
44/58 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin otan ehkä joka toinen kerta ja paskavakoon en anna koskaan. 55kg

Vierailija
45/58 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhteeni: Suihin otin joka kerta kun oli seksiä, persettä annoin aina kun mies halusi, ehkä noin joka kolmas kerta. Asuimme eri kaupungeissa, mutta aina kun nähtiin (Väh. kerran viikossa), seksiä oli riittävästi ja se oli hyvää.

Nykyinen suhteeni: Suihin en saa ottaa, kakkoseen ei mahdu (miehellä liian iso), normiseksiäkään ei juurikaan ole. Vitun upeeta.

Nainen, 34v, 60kg.

Vierailija
46/58 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:32"]

Siis... Ottaako joku suihin kakkosen jälkeen?? Srsly?

[/quote]

Jokaisen naisen kuuluu ottaa kerran viikossa kakkosen jälkeen muna suuhun ja imeä puhtaaksi.  Tämän olette velkaa tälle maailmalle, jonka miehet ovat sydänverellä ja persehiellä teille suunnitelleet ja rakentaneet PISTE

Vierailija
47/58 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:03"]

Suihin en ota koskaan. 

Kakkosta on ihan liian harvoin. Minä tykkään siitä mutta mies ei niinkään välitä.

Painoa 70kg.

[/quote]

Ratsastatko sentään? Minulla on teoria että suihinoton vastenmielisyys ja päällä olemisen vastenmielisyys kulkevat käsi kädessä.

[/quote]

Mulla ei korreloi. Voin olla päällä, (vanha ratsastaja), mutta en ota suihin.

Vierailija
48/58 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä päivittäin joten myös suihinottoa. Anaaliin aina kun niin haluamme, useampi krt viikossa. Paino 70, ikä +40 ja pitkä parisuhde. :D

Vierailija
49/58 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa, ei koskaan, 43kg

Vierailija
50/58 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein otan suihin, koska minusta se on mukavaa sekä antajana että saavana. Persereikä on vain "exit only", samantien menee halut jos edes meinaa mennä. Painoa 51kg

Vierailija
51/58 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin olen ottanut kerran loppuun asti. Viimeisestä suikkarista on kyllä jo vuosia. Kakkoseen annoin miehen panna viimeksi joskus 2002 tai 2003. 169 cm, 65 kg

Vierailija
52/58 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus iteltäni suihin ihan pallitkin kokonaan ja imen oman lastin ni ei mee hukkaan. kun kelle muulle se ei kelpaa.

Sit silitän mun palleja nurkassa sikiöasennossa.

Vierailija
53/58 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies haluaa moista. Itse haluaisin kumaakin useammin, mutta tuo ukko on sellainen perusjuntti joka tykkää selällään makaavasta naisesta ihan kamalasti.

Miten paino liittyy tähän? BMI yli 40, riittääkö?

Vierailija
54/58 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan/en koskaan. Painan 61 kg.

Vierailija
55/58 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin joka kerta jos vaan ehdin ennen ku mies haluu sisään (pikapano).

Kakkoseen mielellään jos on aikaa valmistautua siihen. Mulla ei koskaan tule pelkällä jyystöllä. Kulli kakkosessa, sormet klitalla ja nännit suussa takaa valtavan ison Ooooon

Vierailija
56/58 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekevät mitä tahansa typerää, kun joku vaan keksinyt, että jotenkin erityishienoa ja vieläpä muka vapaata ja nykyaikaista. Oikeasti vain oikea aito herkkä seksi hienoa kaikkine pikku osa-alueineen. Muu vain leikittyä tai oikeeta jopa sairasta vallankäyttöä. Ei anaaliseksi kuin suihinottokaan muuta kuin lähinnä sotkuista ja ehkä myös likaista. Mutta kukin tyylillään. Jos haluaa uskoa lapsellisesti jonkin hienouteen, vaikka ei oikeasti niin suurta ja ihmeellistä olisikaan. 

Vierailija
57/58 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin aina sekin yhteydessä eli 5-7krt viikossa. 

Anaalia en harrasta enkä ymmärrä sen normalisointia. Tykkään pitää sulkijalihakseni jatkossakin toimivana enkä henkilökohtaisesti tiedä mitään vastenmielisempää kun anaalia vinkuva mies. 

Ja nää daamit jotka anaaliaan tarjoaa pitkin, olette aina hyvin samanlaista keppanatuoppi ja muovisaapas porukkaasiihen vielä punanen malli huuleen. 

Vierailija
58/58 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan suihin aina sekin yhteydessä eli 5-7krt viikossa. 

Anaalia en harrasta enkä ymmärrä sen normalisointia. Tykkään pitää sulkijalihakseni jatkossakin toimivana enkä henkilökohtaisesti tiedä mitään vastenmielisempää kun anaalia vinkuva mies. 

Ja nää daamit jotka anaaliaan tarjoaa pitkin, olette aina hyvin samanlaista keppanatuoppi ja muovisaapas porukkaasiihen vielä punanen malli huuleen. 

No tästä täytyy olla vähän samaa mieltäei ne anaalinaiset ekonomeja yleensä ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän