G: kuinka usein otat suihin ja annat kakkosta?
Kommentit (58)
Aina kun mies haluaa, otan myös kakkosesta suoraan suuhun, mies tykkää kun mua vähä ällöttää ja saa alistaa, tavalla tai toisella, kiihotun siitä itsekkin.. oon 156cm ja 60kg, F/85 rintsikat, sekin kun jostain syystä monia kiinnostaa..
Suihin en ota koskaan.
Kakkosta on ihan liian harvoin. Minä tykkään siitä mutta mies ei niinkään välitä.
Painoa 70kg.
Mies ei halua kakkosta vaik tarjoan.
Suihin otan joka rakastelukerralla, 1-5 kertaa viikossa. Kakkoseen ei koskaan. Paino 52, pituus 164. Ikä 34. Lapsia 3. Oliko muuta?
En koskaan kumpaakaan, koska en halua, painoa 60kg.
Kakkosta en anna ikinä! Se sattuu aivan jäätävästi vaikka mies olisi kuinka varovainen... Ja koska mieheni ei ole sadisti, hän ei myöskään halua kakkosta, koska tietää sen sattuvan minua.
Olen 25-vuotta, musta pitkä tukka, 158cm/55kg. Olen niin lyhytkin, ettei mun peffaan mahdu kenenkään metrimuna! Olen tuo 29...
Tapaan rakastajaani n. kerran viikossa. Joka kerta meillä on suuseksiä puolin ja toisin ja useita yhdyntöjä useissa asennoissa ja annan kakkoseen oikein mielelläni koska nautin siitä itsekin. Painan 92 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:35"]Tapaan rakastajaani n. kerran viikossa. Joka kerta meillä on suuseksiä puolin ja toisin ja useita yhdyntöjä useissa asennoissa ja annan kakkoseen oikein mielelläni koska nautin siitä itsekin. Painan 92 kiloa.
[/quote] Tapaatko kenties ukkomiestä joka ei saa tarpeeksi vaimoltaan ?. Olet lihava ja luulen, että sulla on huono itsetunto. Ukkomiestä ei haittaa sun koko, koska muuten ei saisi ollenkaan. Kehuu sua kauniiks, koska on vailla pelkkää sun pillua. Sä nautit ukkomiehen huomiosta ja kehuista jotka ei todellakaan pidä paikkaansa. Kukaan ei sua kehu ikinä joten luulet että äijä oikeesti välittää. Kuule, ei se välitä !!.
En koskaan :) Mun ei tartte suostua epämiellyttävään seksiin, onneksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:35"]Tapaan rakastajaani n. kerran viikossa. Joka kerta meillä on suuseksiä puolin ja toisin ja useita yhdyntöjä useissa asennoissa ja annan kakkoseen oikein mielelläni koska nautin siitä itsekin. Painan 92 kiloa. [/quote] Tapaatko kenties ukkomiestä joka ei saa tarpeeksi vaimoltaan ?. Olet lihava ja luulen, että sulla on huono itsetunto. Ukkomiestä ei haittaa sun koko, koska muuten ei saisi ollenkaan. Kehuu sua kauniiks, koska on vailla pelkkää sun pillua. Sä nautit ukkomiehen huomiosta ja kehuista jotka ei todellakaan pidä paikkaansa. Kukaan ei sua kehu ikinä joten luulet että äijä oikeesti välittää. Kuule, ei se välitä !!.
[/quote]
Ja lihava nainen ei voi nauttia seksistä???? Miksi luulet että nainen nussisi vain huomion takia? Kyllä sitä nainen nai nautinnon takia, ei huomion. Toki tuo pettämiskuvio on moraaliton.
Melkein joka kerta kun on yhdyntä, otan myös suhin, eli vähintään 3 kertaa viikossa. Pelkkä suihinotto ehkä noin kerran viikossa. Kakkoseen otan hyvin satunnaisesti riippuen omasta fiiliksestä. Joskus lyhyen ajan sisään voin ottaa monta kertaa ja sitten voi olla todella pitkä aika että en ota. Sanotaan keskimäärin kerran kolmessa kuukaudesa. En myös ymmärrä painon relevanssia, joten en vastaa siihen.
Otan suihin päivittäin. En edes perusyhdynnästä niin kovin sa kiksejä kuin molemminpuolisesta suukivasta... :P
Seksiä lähes päivittäin ja suihin otan joka kerta ,kakkoseenkin naidaan melkeinpä joka kerta n43p
Suihin 1-10 kertaa kuukaudessa. Anaalia ollaan kokeiltu muutamaan otteeseen, ei mene edes sisälle ja silti aiheuttaa lähes joka kerta virtsatietulehduksen minulle, joten jääköön se. 170/55
No hyvä että sentään tarjoat![quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:05"]Mies ei halua kakkosta vaik tarjoan.
[/quote]No hyvä että sentään tarjoat!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:31"]Suihin 1-10 kertaa kuukaudessa. Anaalia ollaan kokeiltu muutamaan otteeseen, ei mene edes sisälle ja silti aiheuttaa lähes joka kerta virtsatietulehduksen minulle, joten jääköön se. 170/55
[/quote]
Suunnilleen sama suihinottotahti meillä. Anaalia ehkä kerran vuodessa miehen mieliksi. Nyt tosin ollaan keksitty että pieni vibra pyllyssä panon aikana tekee hyvää molemmille. Ehkä tästä innostuu vielä enemmänkin. 166/88
En koskaan kumpaakaan