Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan LAPSEN, mutta en naista!

Vierailija
22.07.2015 |

Tilanne on tämä: Olen kolmekymppinen sinkkumies ja vauvakuume on yltynyt kovaksi viimeisten parin vuoden aikana. Naisiin olen joutunut pettymään elämän aikana liian monta kertaa. Pettäjiä, nalkuttajia, hulluja, sitoutumiskammoisia on nähty tarpeeksi. Haluan siis lapsen, ja olen varma, että olisin hyvä isä ja pystyisin hoitamaan lasta. 

Kun homopariskunnatkin hankkivat lapsia, miksei myös yksinäinen heteromies? Kaipaisin nyt käytännön vinkkejä, miten voisin toteuttaa haaveeni. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus tehty 3 vuotta sitten, AP tuskin tulee enää vastaamaan pyyntöihinne

62/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskon, että Suomessa on naisia, jotka voisivat auttaa (mahdollisesti rahallista korvausta vastaan?). Mutta MITEN löydän heidät? 

-ap"

Täällä on yksi nainen joka on vakavissaan kiinnostunut, haluan äidiksi, mutta miestä joka haluaa lapsia ei ole löytynyt. Laitatko s-postiosoitteesi vai laitanko minä omani?

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4469 kirjoitti:

"Tilanne on tämä: Olen kolmekymppinen sinkkumies ja vauvakuume on yltynyt kovaksi viimeisten parin vuoden aikana. Naisiin olen joutunut pettymään elämän aikana liian monta kertaa. Pettäjiä, nalkuttajia, hulluja, sitoutumiskammoisia on nähty tarpeeksi. Haluan siis lapsen, ja olen varma, että olisin hyvä isä ja pystyisin hoitamaan lasta. 

Kun homopariskunnatkin hankkivat lapsia, miksei myös yksinäinen heteromies? Kaipaisin nyt käytännön vinkkejä, miten voisin toteuttaa haaveeni. "

Täällä nainen joka haluaisi lapsen mahdollisimman pian. :) Minulle kävisi, että ei oltaisi miehen kanssa paljon tekemisissä, vaikka hankittaisiin lapsi yhdessä. Minulla on myös huonoja kokemuksia miehistä mutta haluan lapsen, mutta sopivaa isäehdokasta ei ole. Kiinnostaako? Minulla on myös erittäin kova vauvakuume. Opiskelen korkeakoulussa, ja olen seurustellut pari kertaa mutta mies ei halunnut lasta...

N27v

Miks et vaan ota jotain yhden illan juttua, panet ilman ehkäisyä ja alat yh:ksi. Mies ei saa ikinä tietää ja toiveesi toteutuu.

Vierailija
64/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:54"]

Voin synnyttää sulle lapsen, jos hinnasta sovitaan. N24

Ihan vakavasti puhuen...Olisin valmis maksamaan asiallisen korvauksen naiselle kohdunvuokrasta, jos saisin huoltajuuden kokonaan itselleni. (en ole ihan varma miten laki Suomessa menee näissä asioissa? Onko naisella sopimuksista huolimatta oikeus vaatia lasta myöhemmin itselleen?)

Ja mielummin suosin suomalaista vaihtoehtoa kuin venäläistä tai aasialaista.

Et ole tainnut ikinä nähdä miten hyvännäköisiä lapsia tulee kun isä on suomalainen ja äiti filippiiniläinen? Ja kun tapaat kauniin filippiinan, niin haluat hänestä vaimon itsellesi. On ne niin paljon parempia suomalaisiin puhkihöylättyihin luuskiin verrattuna.

Vierailija
65/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat jollekin naiselle kohdun vuokrasta. Muista tehdä tarpeeksi tarkka sopimus että naisella ei myöhemmin ole lapseen mitään oikeuksia.

Ulkomailla sitten, Suomessa tuo on laitonta.

66/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen joka olisi kiinnostunut, minulle voi laittaa s-postia:

lumipallo115@hotmail.com

Haluan äidiksi mutta mies joka haluaa lapsia nyt puuttuu. Olen kiinnostunut myös yhteishuoltajuudesta ja meidän ei tarvitsisi asua yhdessä, vaikka lapsi olisi yhteinen.

N27

67/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi suuresta summasta voisin vuokrata kohdun. Mutten käyttäisi omaa munasolua, vaan se pitäisi hankkia muualta ja keinohedelmöittää. Siten lapsi ei olisi mun enkä osallistuisi lapsen elämään mitenkään. Hautoisin vain sen 9kk. Mulla on lapsia ennestään, ja raskaudet ja synnytykset ovat menneet turvallisesti ja onnistuneesti.

Vierailija
69/70 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi nainen, joka voisi tehdä lapsen miehen kanssa joka haluaa lapsia mutta ei parisuhdetta. Myös yhteishuoltajuus kävisi. Suurin toiveeni olisi kuitenkin saada parisuhde ja lapsia, mutta miestä joka haluaa oikeasti lapsia ei ole tullut vastaan. Usein mies lykkää asiaa viime tinkaan, ja kohta alkaa biologinen kelloni soida. Olen 27-vuotias.

Voit laittaa minulle viestiä jos olet kiinnostunut: lumipallo115@hotmail.com

Olen tavallinen, kunnollinen nainen ja opiskelen korkeakoulussa. Olen luotettava.

Vierailija
70/70 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea homoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän