Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinusta kännit kerran viikossa OK?

Vierailija
16.08.2015 |

Se näyttää nimittäin olevan tuolla miehellä tahti. Ollaan lapseton, noin 25-vuotias pariskunta. Molemmat käyvät töissä ja kotihommat menee tasan, arki sujuu hyvin.

Syystä tai toisesta miehen pitää päästä kerran viikossa kavereiden kanssa nollaamaan. Siellä ne jätkien kanssa yleensä lauantaisin ottaa olutta ja katsoo urheilua. Kotiin kömpii aamuyöstä ja ylös nousee puolilta päivin. Tähän asti oon aatellut, että senkun. Nyt kuitenkin aloin miettiä, että 52 kännit vuodessa on paljon.. ja jos lapsiakin on suunnitteilla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin huolestunut, jos ainut keino nollaamiseen on kännit kavereiden kanssa kerran viikossa. Varsinkin jos lapsia on suunnitteilla. Kukahan ne lapset aina viikonloppuisin sitten hoitaa....

Vierailija
2/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on mutta olen jo ohi lastentekoiän. Ei tuo lapsiperheessä toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. On meilläkin tuo elämänvaihe ollut, tolleen nuorena. Mutta se päättyi kriisiin, kun mulla tuli mitta täyteen ja tein miehelle selväksi, että homma ei voi jatkua.

Vierailija
4/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Ihan normaalia nuorilta miehiltä. Ja kuitenkin vain yhtenä päivänä.

Vierailija
5/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:34"]

On ok. Ihan normaalia nuorilta miehiltä. Ja kuitenkin vain yhtenä päivänä.

[/quote]

Yhtenä päivänä? Kyllähän tuohon aina viikonloppu menee, jos lauantaina aloittaa ja sunnuntaina nukkuu puolille päivin. Milloin sitä vapaa-aikaa vietetään sen puolison kanssa?

Vierailija
6/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu elämänvaiheeseen. Minun mieheni siirtyi rauhallisempaan tissutteluun kotona kun tuli lapsia. Eli kaljaa menee edelleen, mutta aamulla hän herää viimeistään klo 8 ja kapakassa ei käy.

Vierailija
7/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta ole ok, jos sama kuvio toistuu automaattisesti joka vkl. Pitäisi olla muitakin keinoja nollata, oli lapsia tai ei.

Vierailija
8/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mikään mies ole vaan pikkupoika jolle on jäänyt kaljavaihe päälle. En katselisi tuollaista nulikkaa viikkoakaan ja kuuntelisi hänen typeriä naureskeluitaan asiasta. Etsipä siis ap itsellesi joku toinen mies. Joku joka ei harrasta alkoholia. En ymmärrä ollenkaan tuollaista enää tai ehkä ymmärsin joskus 16-20 vuotiaana, mutta en enää sen jälkeen.

Vierailija
9/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. 0-2 känniä kuussa on vielä ihan ok mutta 4 on sellaista teinialkkismeininkiä.

Vierailija
10/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa omasta mielestä ole mitään omituista tai paheksuttavaa. Sitten jos yhtäjaksoisesti juodaan useampia päiviä, tai että alkoholista tulee joka toisen illan viettotapa, niin kannattaa miettiä asiaa uudestaan.

Vierailija
11/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään pärjäisi känneillä kerran viikossa Ellen joisi kerralla useampaa päivää putkeen pari kolme kertaa on parempi kuin yksi viikon känni.

Vierailija
12/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo täyttää jo ongelmakäytön kriteerit, ihan iästä ja elämänvaiheesta riippumatta. Jos nyt jotain rajoja pitää vetää, niin max. kerran kuussa. Ja 25-vuotias nyt voi vetää aika paljon ilman krapulaa, joten se yksistään on oma hälytysmerkkinsä.

Vierailija
13/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen tyylillään, mutta itse en jaksaisi kerran viikossa ryyppäävää miestä. Omat elämäntavat kun jotain ihan muuta. 

Vierailija
14/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselis tollasta menoa enkä tekis lapsia tollaseen tilanteeseen. Jos miehen on pakko olla humalassa joka viikonloppu, niin ei siitä mitään tule.
Mulla mies oli ihan normi kaveri ja tehtiin lapsia ja eräänä päivänä mies lähti kavereidensa kanssa kaljanhakureissulle Saksaan. Voi humalavita kun se selittely alkoi kuinka pitää nollata ja rentoutua ja tää on halvempaa ku maito ja limsa....aargh! Ei meillä ollu viikonloppuisin mitään yhteistä tekemistä ja arki-illat miehellä alkoi kulua lasi kädessä. Mua rupes vituttaa ja häiritsemään ihan suunnattomasti se dokaaminen. Mä olin tosi huolissani ja yritin miehelle asiasta puhua, muttei se ottanut sitä todeta. Siinä vaiheessa kun kännit alkoi olemaan tavallisia jopa 4 kertaa viikossa ja aamu alkoi tasottavilla, niin mä luovutin.Kymmenisen vuotta se tuhlas alkoholin kanssa mun elämästä ja eropäätös kypsyi sinä aikana. Mies ei tajunnut ollenkaan kuinka mä kärsin ja loppujen lopuksi vielä häpesikin.
Löysin uuden miehen jota tapailin ja huomasin sen nollaavan myös viikonloppuisin ja kavereiden kanssa lomilla ym. Sanoin sille, että mä en siedä yhtään tommosta, että voitaisko opetella yhdessä jotain muita rentoutumiskeinoja. Mies suuttui ja sanoi ettei todellakaan ala mun vuoksi miksikään absolutistiksi. No se mies jäi omiin oloihinsa dokaamaan. 70-80 känniä vuodessa on ihan liikaa.
Löysin sitten taas uuden potentiaalisen miehen, joka ei juo humalaan itseään koskaan ja alkoholi maistuu muutaman kerta vuodessa. Sen mä sitten pidin :)

Vierailija
15/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala keksimään yhteisiä menoja viikonlopulle. Suunnittele ja esittele joku tilaisuus johon voisitte mennä, mikä ikinä teitä kiinnostaakaan. Oli se sitte seinäkiipeily tai teatteri, mutta jotain valmiiksi suunniteltua kuitenkin. Jos miestä ei kiinnosta ja valitsee kerta toisensa jälkeen aina dokaamisen, niin ei muuta ku jätä se sika.
Eli ei toi todellakaan ole ok. Parit kännit vuodessa on ihan jees, mutta joka viikko ei.

Vierailija
16/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuksivuotta viettävälle 20-vuotiaalle ehkä, perheelliselle ei.

Vierailija
17/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysätkää pipoa, kerran viikossa ei ole paha jos ei mene pahempaan suuntaan ja voi tarvittaessa olla ilman pidemmänkin aikaa. Kännissä on kiva olla tralalaa.

Vierailija
18/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On OK. Vaikutat kontroloivalta ja nalkkuttavalta tyttöystävältä jolla ei omaa elämää

Vierailija
19/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. 'Kännit' ei pitäisi olla mikään tapa ollenkaan.

Vierailija
20/24 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos hoitaa velvollisuutensa ja ei muutu idiootiksi humalassa. Minun mieheni vetää kännit kaksi kertaa viikossa ja minulle tämä on yleensä ihan sama. Itse näen sillä välin kavereitani tai juon itsekin. Jos joskus mies käyttäytyy huonosti, niin mainitsen asiasta ja viimeistään nukkumaan mennessä hän pyytää anteeksi itku kurkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä