Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan LAPSEN, mutta en naista!

Vierailija
22.07.2015 |

Tilanne on tämä: Olen kolmekymppinen sinkkumies ja vauvakuume on yltynyt kovaksi viimeisten parin vuoden aikana. Naisiin olen joutunut pettymään elämän aikana liian monta kertaa. Pettäjiä, nalkuttajia, hulluja, sitoutumiskammoisia on nähty tarpeeksi. Haluan siis lapsen, ja olen varma, että olisin hyvä isä ja pystyisin hoitamaan lasta. 

Kun homopariskunnatkin hankkivat lapsia, miksei myös yksinäinen heteromies? Kaipaisin nyt käytännön vinkkejä, miten voisin toteuttaa haaveeni. 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:14"]

Eikös kohdunvuokraus ole Suomessa laitonta? Eli miten löydän sopivan naisen tähän, jos sopimukset eivät päde juridisesti? 

-ap

[/quote] On laitonta. Tuomio ihmiskaupasta näyttää hyvältä rikosrekisterissä. 

Vierailija
42/70 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:35"]

On niitä mukaviakin naisia olemassa. Laita treffipalstalle perhemyönteinen seuranhakuilmoitus, ja lyö hynttyyt yhteen jonkun mukavan naisen kanssa.

[/quote]

Olen seurustellut ihan tarpeeksi ja olen mielummin sinkku kuin suhteessa, jossa en ole onnellinen. Treffipalstat on myös kokeiltu eikä onnistunut. En siis todellakaan halua naista, vaan pelkästään lapsen.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sussa on vikana kun et oo pystynyt naista pitämään?

Ja sä olet muka pystynyt pitämään miehesi?

Kyllä osalla miehistä kumppanin löytäminen ja perheen perustaminen  on mahdottomuus. Vaikka itse olen ok näköinen kunnon mies mutta 99% naisista on todennut että me ollaan liian erilaisia? Mitä vittua!

Aika Stereotypistä ajattelua kun pitää olla niin ja niin samanlainen.....

Vierailija
45/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sinkku miehen ja naisen jotka päättivät tehdä lapsen yhdessä vaikka asuivat erillään. Alkuun kaikki meni hyvin mutta sitten nainen kielsi miestä osallistumista lapsen elämään. Syytä välirikkoon en tiedä, mutta mies oli murheen murtama kun ei päässyt enää tapaamaan parivuotiasta poikaansa. Toivottavasti ovat saaneet riidan sovittua, mutta naisen tuntien ei ole helppo tapaus. Olisiko raha ratkaisu?

Vierailija
46/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako teinit? Vai vaan vauvat? Täältä voisit tulla hakemaan pari uhmateini-ikäistä nuorta. Laitan ne portaille odottamaan, käy hakemassa. Eikä pelkoa, että minä lähtisin mukaan.

Vierailija
47/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko kokeilla vaikka netistä hakea. Joku treffisivusto tms. Se vaan että kuinka pitäviä sopimukset on naisten puolelta on eri asia...

Vierailija
48/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mut, mä oon tasapainoinen ja ihana! :D Ja sinkkunainen.

Vierailija
49/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustut näihin äiti-ehdokkaisiin, valitset mielestäsi luotettavimman ja teette lapsen :) Ja ette kerro kenelläkään, että maksoit lapsesta. Mutta tänne foorumille tietenkin kerrotte sitten kaiken oleellisen :)

Vierailija
50/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho!

Vierailija
51/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut ihan tarpeeksi ja olen mielummin sinkku kuin suhteessa, jossa en ole onnellinen. Treffipalstat on myös kokeiltu eikä onnistunut. En siis todellakaan halua naista, vaan pelkästään lapsen.

-ap

Tarvitseeko sitä ajatella, että on suhteessa? Järkiavioliitto saattaisi tulla kyseeseen. Jakaisitte asunnon ja arjen, mutta olisitte enemmänkin ystäviä ja kasvatuskumppaneita kuin mikään lemmenpari. Jos löydät tolkullisen ihmisen jonka kanssa voisit kuvitella lisääntyväsi, niin miksei sillä lapsella saisi olla äitikin kuvioissa mukana?

Vierailija
52/70 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sussa on vikana kun et oo pystynyt naista pitämään?

Ja sä olet muka pystynyt pitämään miehesi?

Kyllä osalla miehistä kumppanin löytäminen ja perheen perustaminen  on mahdottomuus. Vaikka itse olen ok näköinen kunnon mies mutta 99% naisista on todennut että me ollaan liian erilaisia? Mitä vittua!

Aika Stereotypistä ajattelua kun pitää olla niin ja niin samanlainen.....

Ohis mutta kyllä mä ainakin haluan miehen olevan luonteeltaan ja arvomaailmaltaan samankaltainen kuin minä. Liika erilaisuus luo vaan turhia ristiriitoja ja toinen alkaa ärsyttämään kun alkuhuuma haihtuu. Olen pari kertaa haksahtanut uskomaan sen sanonnan, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Vaan kun eivät täydennä ja yhtäkkiä huomaat, että eihän teillä ole enää mitään yhteistä, kun se symbioosissa elämisen vaihe on mennyt ohi.

Minä haen kumppania tositarkoituksella, en mihinkään max 2 vuotta kestävään rakastumissuhteeseen, joka kuolee kun rakastumisen tunne ei vaihdukaan rakkaudeksi. Siksi en enää lähde yrittämäänkään jos mies jo alussa tuntuu olevan hyvin erilainen kuin minä.

Vierailija
53/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan sut jos olet valmis lapsia tekemän mulle :)

54/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilanne on tämä: Olen kolmekymppinen sinkkumies ja vauvakuume on yltynyt kovaksi viimeisten parin vuoden aikana. Naisiin olen joutunut pettymään elämän aikana liian monta kertaa. Pettäjiä, nalkuttajia, hulluja, sitoutumiskammoisia on nähty tarpeeksi. Haluan siis lapsen, ja olen varma, että olisin hyvä isä ja pystyisin hoitamaan lasta. 

Kun homopariskunnatkin hankkivat lapsia, miksei myös yksinäinen heteromies? Kaipaisin nyt käytännön vinkkejä, miten voisin toteuttaa haaveeni. "

Täällä nainen joka haluaisi lapsen mahdollisimman pian. :) Minulle kävisi, että ei oltaisi miehen kanssa paljon tekemisissä, vaikka hankittaisiin lapsi yhdessä. Minulla on myös huonoja kokemuksia miehistä mutta haluan lapsen, mutta sopivaa isäehdokasta ei ole. Kiinnostaako? Minulla on myös erittäin kova vauvakuume. Opiskelen korkeakoulussa, ja olen seurustellut pari kertaa mutta mies ei halunnut lasta...

N27v

55/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut ap voin laittaa s-postiosoitteeni tai sinä voit laittaa omasi niin voidaan kirjoitella. Voisin tulla sinulle raskaaksi.

N27

Vierailija
56/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman suuntaisia ajatuksia ollut kuin alkuperäisen viestin kirjoittajalla. Olen pitkään halunnut lapsia, mutta sopivaa naista ei ole löytynyt. Nyt olen valmis vaikka maksamaan siitä että saan omia lapsia ja saisin myös kasvattaa lapseni. Että mistä ihmeestä löydän naisen, joka synnyttää minulle lapsia ja antaa minun hoitaa, sekä kasvattaa ne??

Vierailija
57/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Jani Toivolalta.Eli siis hankit lapsen jonkun kanssa ja sovit että lapsi jää sinulle.Ei tuo nyt mahdotonta ole.

58/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan vakavasti puhuen...Olisin valmis maksamaan asiallisen korvauksen naiselle kohdunvuokrasta, jos saisin huoltajuuden kokonaan itselleni."

Minä olisin kiinnostunut. Voisin vuokrata kohtuni sinulle.

N27

59/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saman suuntaisia ajatuksia ollut kuin alkuperäisen viestin kirjoittajalla. Olen pitkään halunnut lapsia, mutta sopivaa naista ei ole löytynyt. Nyt olen valmis vaikka maksamaan siitä että saan omia lapsia ja saisin myös kasvattaa lapseni. Että mistä ihmeestä löydän naisen, joka synnyttää minulle lapsia ja antaa minun hoitaa, sekä kasvattaa ne??"

Täällä on yksi. Minusta hyvä ratkaisu voisi olla myös se että molemmat saisivat hoitaa lasta, mutta emme olisi yhdessä. Kiinnostaako?

N27

Vierailija
60/70 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tasan ole, jos olet täällä itseäs tarjoamassa vauvatehtaaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi