Mies ei suostu että jäisin kotiin
Hoitamaan Eeviä 4v. Myönnän että meillä on paljon velkaa ja laskettu että myös minä olen töissä. Mutta kotiäitiys olisi ihanaa. Ei paineita. Nautinnollista kotirauhan.
Ida Bois kuvaa heidän aamujaan. Mies lukee Raamattua kahvipöydässä. Tee ja karjalanpiirakat ja munat tuoksuu. Ihanat lapset lähdössä kouluun. Ida itse jää nuorten kanssa kotiin. Aivan ihana aamutiokio. Voi Ida. Olet onnellinen. Kunpa saisin saman.
Kommentit (16)
Taas joku mies haaveilemassanaisena olemisesta ilman mitään käsitystä sen kovuudesta. Mukavampaa ja helpompaa on sinun syrjäytyneenä miehenä keskittyä köllöttelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku mies haaveilemassanaisena olemisesta ilman mitään käsitystä sen kovuudesta. Mukavampaa ja helpompaa on sinun syrjäytyneenä miehenä keskittyä köllöttelyyn.
Ap on yhteiskunnan elätti jonka aika kuluu leikkiessä naista.
Mieskö ne karjalanpiirakat aamutuimaan leipaisi pari pienintä jaloissa roikkuen?
Oletko sä vetänyt mämmiä suoraan henkitorveen?
Olen kotiäiti ja olemme uskovia. Ja luen Raamattua klo 5.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotiäiti ja olemme uskovia. Ja luen Raamattua klo 5.
Teetkö myös jotain tärkeää vai luetko vain Raamattua ja lojut lopun aikaa paikallasi?
En loju. Hoidan kodin. Ja autan monessa hankkeessa. Autan meidän seurakunnan äitityössä. Hoidan usein anoppia jonka jalat ei toimi. Harrastan lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En loju. Hoidan kodin. Ja autan monessa hankkeessa. Autan meidän seurakunnan äitityössä. Hoidan usein anoppia jonka jalat ei toimi. Harrastan lasten kanssa.
Jää kotiin. Sitten sen näkee, että mitä tapahtuu
Kotiäitiys liittyy monilla uskontoon. Luen Nea Finnilän blogia. Hänen miehensä suhtautuu kivasti kotivaimoiteen. Kyllä rahat riittävät. Meillä ei riitä.
Olin kotiäiti ja emme ole uskovaisia. Elämä oli helppoa lasten kanssa ja arki rullasi mainiosti. Mies oli keskituloinen mutta ihan hyvin rahat riitti kaikkeen tarpeelliseen vaikka oli asuntolaina (kohtuullinen) ja opintolainat. Auto tosin oli vanha ja halpa. Lapset oli terveitä ja rauhallisia. Ihanaa kun sai keskittyä perheeseen ja kotiin.
Kotiäidit ovat melkoisia tööttipäitä oltuaan muutaman vuoden kotona. Aivot tarvitsevat haasteita ja lapset työssäkäyvän äidin mallin.
Miestä ei paljon äitiys tai lapsen oikeudet kiinnosta vaan ainoastaan siemenen levittäminen ja oma valta sekä raha. Kannattaisi miettiä pari kertaa ennen kuin synnyttää miehelle.
Moi, Pertti