Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lihonnu 8 kiloa kesän aikana.

Vierailija
22.07.2015 |

Olen muutenkin ylipainoinen ja arkena käyn muutaman kerran salilla ja syön terveellisesti.Kun loma alkoi ajattelin et haluan kyllä nauttia kesästä enkä laskea koko ajan kaloreita. En siis laihduta kesällä, kunhan vain ylläpidon nykyistä painoa. Ei ihan onnistunutkaan ilman kunnon kuria. Oon pettynyt itseeni :(((

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut -4kg. Painoin 109kg, nyt 105. Aloitin juuri salilla käymisen, mutta ruokavaliomuutoksia en ole tehnyt vielä. Orlistaattia kyllä ostin pakkauksen.

Olen liikkunut enemmän, koittanut saada 12 000 askelta täyteen joka päivä.

Vierailija
42/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Äidinkieli ei ole vahvuuteni! :) - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:34"]

mäpä olen lihonnut 50 kiloa kesän aikana :o mitäs siihen sanot?

[/quote]

Et ole.

Vierailija
44/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lähtöpaino 80kg.. -ap

Vierailija
45/50 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja on tullut kesällä mullekin, vaikka yhtään lisää en enää tarviis... Tsemppiä ap!

Vierailija
46/50 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekkään käynyt niin että on ollut tosi perso herkuille eikä tykännyt liikunnasta, mut kun pakosta vaan syö terveellisesti ja liikkuu niin lopulta niistä tuleekin asioita mistä nauttii? -ap

Vierailija
47/50 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä vetää jätskiä naamaan ihan huomaamattaan hulppeat määrät.

En ole uskaltanut vaa'lle, mutta huomaa jo vaatteista painoa tulleen.

Vierailija
48/50 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kivaa, mutta lohduttavaa kuulla etten ole ainut jolla mennyt överiksi. Ja tsemppiä myös teille!

Vierailija
49/50 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
50/50 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:09"]

Mulla sama, tai siis vaa'alla en ole käynyt kun ei täällä mokillä ole mutta vyötärönympärys on kasvanut 10 senttiä. Farkkuja olin vetämässä jalkaan ja hups, ei ne sit enää mennytkään vaikka kesäkuun alussa oli jopa vähän löysät.. Mä en ees ymmärrä tätä, en mä kuitenkaan niin paljon ole herkutellut tai syönyt ylimääräisiä. Varsinkaan kun ei näillä keleillä ole ees pahemmin grillailtu. Eikä syöty jäätelöä. Mansikoita kyllä ihan sikana.

[/quote]

Jäi mainitsematta, etten käytä alkoholia lainkaan. Ja ap, 80kg se oli mullakin paino kesän alussa. Ihan jotenkin luotin sen pysyvän siinä tai jopa pikkaisen tippuvan, kuitenkin ihan tolkullista ollut syömiset. Ja hyötyliikuntaa tulee mökillä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän