Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lihonnu 8 kiloa kesän aikana.

Vierailija
22.07.2015 |

Olen muutenkin ylipainoinen ja arkena käyn muutaman kerran salilla ja syön terveellisesti.Kun loma alkoi ajattelin et haluan kyllä nauttia kesästä enkä laskea koko ajan kaloreita. En siis laihduta kesällä, kunhan vain ylläpidon nykyistä painoa. Ei ihan onnistunutkaan ilman kunnon kuria. Oon pettynyt itseeni :(((

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:16"]Minkä takia pitää alapeukuttaa, jos kesän aikana onnistuukin laihtumaan ja liikkumaan? Ihme logiikka. [/quote] Normaalipainoinen laihtuu 9 kg. Normaali?

[/quote]

Tai satakiloinen laihtuu 4kg?

Vierailija
22/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten joku voi lihoa kesällä. 

Eihän silloin ruoka edes maistu. 

Vierailija
24/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä tulee herkuteltua grilliruokaa ja tekee mieli tissutella... -ap

Vierailija
25/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:03"]Olen aina ihmetellyt miten joku voi lihoa kesällä. 

[/quote]
No mitäpä sitä tänä kesänä muutakaan tekis kun söis? :D

Vierailija
26/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteen heikkoutta, otaksun.

Vierailija
27/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän luonteen heikkouden. Harmittaa kun olin hyvällä mallilla laihdutuksessa :/ -ap

Vierailija
28/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut tätä "tissuttelua" jostain siidereistäjin saa ihan tajuttomia kalorimääriä huh

Vierailija
29/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kiloa loman aikana? Järkyttävä määrä, siis en ymmärrä kuinka paljon pitää oikein syödä ja olla liikkumatta että saa 8 kiloa lisää..

Vierailija
30/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:03"]Olen aina ihmetellyt miten joku voi lihoa kesällä. 

[/quote]

Voisi ehkä toimia, jos Suomessa olisi 30-40 asteen helteitä. Noissa oloissa minäkin olen laihtunut parhaimmillaan 5-6 kiloa kuussa. Mutta tänä kesänä Suomessa ei kyllä sellaisiin ruokahalua hillitseviin hellelukemiin ole päästy...

Vierailija
31/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, tai siis vaa'alla en ole käynyt kun ei täällä mokillä ole mutta vyötärönympärys on kasvanut 10 senttiä. Farkkuja olin vetämässä jalkaan ja hups, ei ne sit enää mennytkään vaikka kesäkuun alussa oli jopa vähän löysät.. Mä en ees ymmärrä tätä, en mä kuitenkaan niin paljon ole herkutellut tai syönyt ylimääräisiä. Varsinkaan kun ei näillä keleillä ole ees pahemmin grillailtu. Eikä syöty jäätelöä. Mansikoita kyllä ihan sikana.

Vierailija
32/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet syönyt? Voisiko olla turvotusta

Vierailija
33/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan järkyttävä määrä. Mun pitäs koko ajan vaan olla tarkkana syömisteni kanssa. Ja juu huono tapa se tissuttelu on. Pitäs koittaa vaan nauttii vaikka jäävesi jos tekee mieli ottaa jotain terassilla. :) Mut nyt mä kyl alan jatkamaan mun urakointia ja pudotan noi takas. Hävettää vaan.. -ap

Vierailija
34/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan sama et en mielestäni ole ihan järkyttävästi sikaillut ja olen vähän lenkkeillyt. Mut esim. leipää on aina paljon tullut syötyä, mitä en pahemmin arkena syö.. -ap

Vierailija
35/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon*

Vierailija
36/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmanne on suhteenne ruokaan. Hoikistumisessa on kysymys uusien, terveellinen ruokailutottumusten omaksumisesta - ei mistään että hetki syödään pussikettoja dieetillä ja sitten palataan takaisin vanhaan esim grillinälän muodossa. Ja tokihan kesästä saa nauttia, mutta aina on mahdollisuus valita terveellisempi vaihtoehto. Tissuttelu ei kuulu näihin.

Vierailija
37/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:19"]Ongelmanne on suhteenne ruokaan. Hoikistumisessa on kysymys uusien, terveellinen ruokailutottumusten omaksumisesta - ei mistään että hetki syödään pussikettoja dieetillä ja sitten palataan takaisin vanhaan esim grillinälän muodossa. Ja tokihan kesästä saa nauttia, mutta aina on mahdollisuus valita terveellisempi vaihtoehto. Tissuttelu ei kuulu näihin.
[/quote]
Älä saarnaa, se on ihan helvetin ärsyttävää!!!

Vierailija
38/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hyvä vaan, kun saarnataan niin ehkä saisin iskostettua aivoihini, että näin ei voi jatkua. Taidan olla semmonen ihminen, joka ei sais yhtään joustaa tai menee kirjaimellisesti läskiksi :D On vaan oikeesti surullista luopua noista asioista mistä nauttii. Mulla ei taida olla ihan terve suhde ruokaan. Inhoan liikuntaakin. Hampaat irvessä aina köpöttelen töiden jälkeen salille.. -ap

Vierailija
39/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäpä olen lihonnut 50 kiloa kesän aikana :o mitäs siihen sanot?

Vierailija
40/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää itseänikin olla tällainen p-n-ssija, mutta lihonut kirjoitetaan yhdellä n-kirjaimella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi