Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koin tänään jotain aivan kamalaa...

Vierailija
27.09.2006 |

Olin vatsalaukuntähystyksessä ja jos olisin tiennyt et se tutkimus on aivan yhtä helvettiä, niin en todellakaan olisi mennyt. Ainoa hyvä puoli tässä on et syy löyty vaivoihin...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kehui useaan otteeseen että onpa helppo potilas kun ei yhtään edes kakinut. Mutta hän onkin niin soputuva tyyppi ja hän tiesi etukäteen ettei se ole kivaa ja löytyhän se syy vatsavauvoihinkin, mutta tosin vasta testien jälkeen.

Vierailija
22/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jää siihen, ettei koepaloista mitään muuta löydy. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalaukun ja pohjukaissuolen alkuosan tähystys tehdään aina ruokatorven kautta. Alakautta tähystetään suolisto.

Vierailija
24/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palleatyrää ei leikata kuin viimeisenä vaihtoehtona. Leikkaus epäonnistuu aika usein ja tilanne vain pahenee. Vanhempia ihmisiä yleensä leikataan

Refluksia hoidetaan vain närästyslääkkeillä joita saa apteeksita ja ruokavaliolla

tulehtunut ruokatorvi hoidetaan tulehduskipu lääkkeillä muutamassa viikossa kuntoon

siis loppullista parannusta ei ole. Tautien kanssa täytyy vain oppia elämään. Itse käyn noin joka toinen vuosi tähystyksessä koska tilannetta seurataan mm. syöpäriskin takia. Muuten menen sairaalaan akuutissa tilantteessa n 0-3 kertaa vuodessa.

Vierailija
25/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vatsa ei siedä niitä yhtään, joten en voisikaan niitä syödä. Jatkan somacin syömistä. Täytyy omalle lekurille varata aika ja keskustella mahdollisesta toisesta lääkityksestä. Mutta uudestaan minua ei hevillä saa tuohon tähystykseen. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän