Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koin tänään jotain aivan kamalaa...

Vierailija
27.09.2006 |

Olin vatsalaukuntähystyksessä ja jos olisin tiennyt et se tutkimus on aivan yhtä helvettiä, niin en todellakaan olisi mennyt. Ainoa hyvä puoli tässä on et syy löyty vaivoihin...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. " Vatsatähystyksen kokenut, mutta ei synnyttänyt"

Vierailija
2/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yläkautta tähystettävässä, eikä minusta ollut ihan kamalaa..Tosin eipä se nyt mukavaakaan ollut mutta luulin että on pahempaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä synnytys oli minusta pahempi, tosin eipä sekään ihan kamalaa ollut kuin sen ponnistusvaiheen ajan. Eikä sekään kuitenkaan niin hirveän kauan kestä...yleensä..

Vierailija
4/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään alakautta.... pitää olla sitä letkua kamerassa jos pitää muutaman metrin suolistoa mennä ensin ennen kuin pääsee vatsalaukkuun....

Vierailija
5/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löydettiin kyllä kolme sairautta vatsasta et sinänsä hyvä et tutkittiin (voi olla et senkin vuoksi tutkimus oli kamala minulle).

Synnyttäisin kyllä alakautta mielummin kuin menisin enään samaan tutkimukseen, minulle tuo kokemus oli hirveä, ei välttämättä kaikille muille tietenkään.

Vierailija
6/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kaksi kertaa. Ei kestänyt kuin jotain 5 minuuttia. Ei sattunut ollenkaan. Vahän tukala olo. Kurkku oli pari päivää kipeä. Ei erityisen kamalaa. Synnytys oli mielestäni paljon vaativampaa.

Vierailija
7/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoa hyvä puoli tässä on et syy löyty vaivoihin...

Vierailija
8/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehty kaksi kertaa. Ensimminen kerta julkisella puolella oli ihan kamala mutta toinen yksityisellä työterveyshuollon kautta oli paljon paljon helpompi... vaikki inhottava tutkimus olikin. Mutta kyllä synnyttäminen kaikilla kolmella kerralla oli paljon kamalampaa kuin kumpikaan näistä tutkimuksista.

Vierailija
9/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kivaa.

Vierailija
10/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri näkee missä kunnossa ruokatorvi suolisto ja vatsalaukku on. Otetaan kolme näytepalaa, se ei satu. Mutta se letkun oleminen ruokatorvessa on aivan kamalaa, nytkin yökittää kun ajattelen sitä.

Vierailija
11/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kovaa närästystä ja poltetta vatsassa, viime aikoina ole ruvennut oksentamaan myös. T:ap

Vierailija
12/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan hirveältä! Mulla meinaa oksennus tulla jo kun lääkäri laittaa suuhun sellaisen tikun, kun katsoo kurkkuun...

Vierailija
13/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ollut tarkoitus ketään pelotella. Voihan se olla et muille se kokemus ei ole niin paha kuin mulle. T:ap

Vierailija
14/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain ne vielä imi ne ilmat pois mut silti tuli vielä autossakin yksi järkky röyhtäsy. Kurkku tosiaan tuli kipeäksi ja koski kooajan muutenkin kurkkuun. Eniten jännitti se letkunieleminen ja että muistaako hengittää. Mullakin kesti vaan sen 10 min ni sen kyllä kesti ihan hyvin.

Vierailija
15/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia sinulta löytyi? Itselläni on ollut jatkuvasti vastaavia oireita, ei tahdo untakaan saada jatkuvan pahanolontunteen takia ja vatsaa polttaa närästää. Minulla on kyllä ollut näitä vaivoja pienestä asti ja tähystys tehtiin lukioiässä ja silloin löytyi palleatyrä, mutta mietin nyt, onko tullut muutakin, kun oireet niin kovasti kiusaa. Onkohan vatsani vain ärtynyt?

Vierailija
16/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiistaina kävin kans moisessa tähystyksessä ja voin sanoo, et niin hirvee oli, että siinä ja siinä, saattasin jopa synnyttääkin ennemmin. Kesti 20min ja yökötti vietävästi. Toiste ei varmasti tehä, jos ei henkeä uhkaa.....

Vierailija
17/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen uudestaankin ihan hyvällä mielellä jos on terveyden takia mentävä.

Sen sijaan pepun kautta tehtävä toimenpiden oli kivulias ja minusta aika kamala, mutta pakkohan se on mennä jos jotain epäillään.

Vierailija
18/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa puudute kurkkuun. Sitten hengitellä ja pysyä mahd rauhallisena.

Toisilla oksennusrefleksi on herkempi kuin toisilla.

Vierailija
19/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepun kautta tehtävä sattui mulla aivan hirvittävästi kerran ja kaksi kertaa oli ihan siedettävä.

Vierailija
20/25 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin suomessa yksityisellä puolella ja kurkku oli tosi kipeä jälkeen päin. Ihan kamalaa. oksetti ja oli siis jotain ihan hirveetä. Tämän lisäksi minulle on tehty se ulkomailla kaksi kertaa myös yksityisesti ja kevyt narkoosissa. Ei tuntunut missään ei kurkkukipua ja kun kerroin ettei mua edes suomessa sprayattu niin lääkärit olivat järkyttyneitä tästä kidutusmuodosta. Tutkimus voi olla miellyttävä ja täysin kivuton. et silleen, huraaa suomen terveydenhuolto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän