Onko kortiton mies turn off?
Parikymppinen mies tosiaan kysyy. Ei ole korttia eikä työttömänä sillä tekis mitään. Pitääkö miehellä olla kortti ja auto että naiset kiinnostuu?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:00"]On. Ajotaito on perustaito.
Jos korttia ei ole, herää jopa kysymys millainen miehen tausta on, oliko perhe köyhä tai välinpitämätön vai miksei tuettu ajokortin hankkimisessa.
t. 24N nainen, joka on hankkimassa nyt vasta ajokortin :)
[/quote]
Osaan ajaa autoa. Nuorempana ajeltiin ilman korttia. Nykyisin en enää koska ei kiva virkavallankaa joutua tekemisiin. Pointti on että ajotaito ja kortti ei ole sama asia.
Ap
Mä en voi käsittää miksi joku ei ajaisi ajokorttia. On kuitenkin tiedossa, että 28 vuotiaasta alkaen sellaisen saa hankittua. Varmasti saa säästettyä rahaa sen verran viimeistään siinä vaiheessa, kun saa ensimmäisen työpaikan.
Itselle se on ollut itsestäänselvyys. Kohta mun esikoinen menee autokouluun ja hänen 2 nuorempaa sisarusta parin vuoden päästä. Maksetaan ne tottakai, koska ajokortista on niin suuri hyöty ja on naurettavaa, jos aikuisella ei sellaista ole. Asui hän sitten Helsingin keskustassa tai ei.
Olen mies ja minulla on ajokortti, mutta en ajele enää autoa, enkä halua omistaa autoa. Vihaan ajamista ja auton kustannukset yli kaiken. Ajelin pakosta monta vuotta melkein joka päivä ja aina ahdisti ja ärsytti. Sitten lopetin kokonaan ajamisen ja olen todella helpottonut. Autot ei ylipäätään kiinnosta. Voisin itse asiassa poistaa ajo-oikeuteni käytöstä.
Tämä vaikuttaa varmasti naistensaantiin, mutta olkoon. Tästä asiasta en aio joustaa ja varmasti jossain vaiheessa löytyy ymmärtävä nainen. Tämä myös vinkkinä ap:lle
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:00"]On. Ajotaito on perustaito. Jos korttia ei ole, herää jopa kysymys millainen miehen tausta on, oliko perhe köyhä tai välinpitämätön vai miksei tuettu ajokortin hankkimisessa. t. 24N nainen, joka on hankkimassa nyt vasta ajokortin :) [/quote] Osaan ajaa autoa. Nuorempana ajeltiin ilman korttia. Nykyisin en enää koska ei kiva virkavallankaa joutua tekemisiin. Pointti on että ajotaito ja kortti ei ole sama asia. Ap
[/quote]
:D nussipa nyt vielä kiihkeämmin sitä viestin sisältöä, luuseripoju!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:58"]miksi mies on pakolta työtön jos ei ole autoa? :D tunnen monia joilla säästöjä ja käyät töissä mutta siltikkään ei ole autoa tai korttia.. pk-seudulla kun kulkee julkiset hyvin
[/quote]
niin pk-seudulla. Ja on se silti varmaan mukavampi ajella kotiovelta suoraan työpaikalle, kuin ajaa raitsikalla, metrolla jne että pääsee kohteeseen.
Mutta esim täällä missä asun, bussit kulkee hyvin joka paikkaan, mutta viimeiset vuorot ajetaan 22. Mites kun pääsee klo 23 töistä ja matkaa on se lähes 20km? Ei huvittais alka pyörällä ajamaan 20km keskellä yötä fyysisesti raskaan työpäivän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:54"]Kyllä mun mielestä kortiton ja autoton on luuseri on turn off. Kuinka monella työttömällä edes on varaa taksiin? Vai sossustako haetaan joku lupalappu, että saadaan vaimo sairaalaan? [/quote] Joo. Kysynkin tätä mun kaltasilta luuseri naisilta. En työssäkäyviltä tai opiskelijoita. Niille en kelpaa ja sen tiedän. Oli kortti tai ei. ap
[/quote]
Miks naisen pitäis haluta sut kun et arvosta itseäsi vaan alennat sekä itsesi että naiset nimikkeellä 'luuseri'?