Onko kortiton mies turn off?
Parikymppinen mies tosiaan kysyy. Ei ole korttia eikä työttömänä sillä tekis mitään. Pitääkö miehellä olla kortti ja auto että naiset kiinnostuu?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:48"]No mä vaan ihmettelen ylipäätään ajokortittomia ihmisiä. Kyl mun miehellä kortti olla pitää, sillä tykkään reissata paljon enkä jaksa aina itse ajaa :)
[/quote]
No köyhissä niitä paljon. Sitten Helsinkiläissä myös. Mitä ihmettelistä?
Ap
No mulle vähän on juuri samoista syistä, kun kakkosellakin eli jos yhdessä lähdetään pitkälle reissulle niin on aika puuduttavaa vaan itse ajaa koko matkan. Toki ymmärrän, että joku ei korttia halua ja auton ajaminen ei kiinnosta, mutta mä en ainakaan tykkäis esimerkiksi synnytyksen käynnistyttyä, jos oma mies ei voisi kortittomuuden takia ajaa mua sairaalaan.
On todellakin. Eri asia, jos mieheltä löytyy auto ja kuljettaja.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:50"]No mulle vähän on juuri samoista syistä, kun kakkosellakin eli jos yhdessä lähdetään pitkälle reissulle niin on aika puuduttavaa vaan itse ajaa koko matkan. Toki ymmärrän, että joku ei korttia halua ja auton ajaminen ei kiinnosta, mutta mä en ainakaan tykkäis esimerkiksi synnytyksen käynnistyttyä, jos oma mies ei voisi kortittomuuden takia ajaa mua sairaalaan.
[/quote]
Taksilla pääsee sairaalaan. Ei ongelma.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:48"]No mä vaan ihmettelen ylipäätään ajokortittomia ihmisiä. Kyl mun miehellä kortti olla pitää, sillä tykkään reissata paljon enkä jaksa aina itse ajaa :)
[/quote]
Ap
[/quote]
No asunkin landella, daa. On täälläkin köyhiä, mutta korttirahat on säästetty itte kesätyörahoista ja rippirahoista ym.
Olisin enemmän huolestunut onko työtön mies turnoff kuin kortiton.
Mun miehellä ei aikoinaan ollut korttia (lähes 30v) kun tavattiin, mutta otti sitten pankista lainan että sen sai. Oli työtön silloin.
Ja eipä se olisi nykyistä työtäänkään voinut ottaa vastaan jos ajokorttia ei löytyisi. Että ihan työpaikankin takia kannattaisi se kortti hommata, ei se että tarvitsisit autoa työssäsi vaan se että pääset sinne työpaikalle helpommin, sijaitsi se sitten missä tahansa.
On turn off... Mikä mies se sellainen on :-D
No ois se kyllä aika puuduttavaa ajaa yksin esim. 300 km mökille tai just vaikka synnyttämään...
Oma mies on kasvissyöjä, ajokortiton ja lääkäriopiskelija eikä todellakaan turn off. En jaksa muistaa koko ajokorttia, ei minulla itsellänikään ole. Turnoff on työttömyys, tsemppiä työnhakuun!
Kyllä mun mielestä kortiton ja autoton on luuseri on turn off.
Kuinka monella työttömällä edes on varaa taksiin? Vai sossustako haetaan joku lupalappu, että saadaan vaimo sairaalaan?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:48"]No mä vaan ihmettelen ylipäätään ajokortittomia ihmisiä. Kyl mun miehellä kortti olla pitää, sillä tykkään reissata paljon enkä jaksa aina itse ajaa :)
[/quote]
Ap
[/quote]
No asunkin landella, daa. On täälläkin köyhiä, mutta korttirahat on säästetty itte kesätyörahoista ja rippirahoista ym.
[/quote]
Jaa se selittää miksi vaadit korttia.
Ap
pinnallisia paskoja palsta täynnä.. kaikki ei todellakaan omista korttia eikä tarviikkaan
miksi mies on pakolta työtön jos ei ole autoa? :D tunnen monia joilla säästöjä ja käyät töissä mutta siltikkään ei ole autoa tai korttia.. pk-seudulla kun kulkee julkiset hyvin
On. Ajotaito on perustaito.
Jos korttia ei ole, herää jopa kysymys millainen miehen tausta on, oliko perhe köyhä tai välinpitämätön vai miksei tuettu ajokortin hankkimisessa.
t. 24N nainen, joka on hankkimassa nyt vasta ajokortin :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:54"]Kyllä mun mielestä kortiton ja autoton on luuseri on turn off.
Kuinka monella työttömällä edes on varaa taksiin? Vai sossustako haetaan joku lupalappu, että saadaan vaimo sairaalaan?
[/quote]
Joo. Kysynkin tätä mun kaltasilta luuseri naisilta. En työssäkäyviltä tai opiskelijoita. Niille en kelpaa ja sen tiedän. Oli kortti tai ei.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:54"]
Kyllä mun mielestä kortiton ja autoton on luuseri on turn off. Kuinka monella työttömällä edes on varaa taksiin? Vai sossustako haetaan joku lupalappu, että saadaan vaimo sairaalaan?
[/quote]
Kunnon äijä kävelee tai pyöräilee, eikä säästä tai rasituksesta välitä. Pullamössöt ajelee sitten autolla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:50"]No mulle vähän on juuri samoista syistä, kun kakkosellakin eli jos yhdessä lähdetään pitkälle reissulle niin on aika puuduttavaa vaan itse ajaa koko matkan. Toki ymmärrän, että joku ei korttia halua ja auton ajaminen ei kiinnosta, mutta mä en ainakaan tykkäis esimerkiksi synnytyksen käynnistyttyä, jos oma mies ei voisi kortittomuuden takia ajaa mua sairaalaan.
[/quote]
Taksilla pääsee sairaalaan. Ei ongelma.
ap
[/quote]
Mutta kysyitkin mielipiteitä ymmärtääkseni? Ja tämä on mun mielipide :)
No mä vaan ihmettelen ylipäätään ajokortittomia ihmisiä. Kyl mun miehellä kortti olla pitää, sillä tykkään reissata paljon enkä jaksa aina itse ajaa :)