Pitäisikö perustaa avioeroa vastustava kansalaisliike?
Sellainen, joka kieltää Hannu-nimisiä miehiä eroamasta. Muut voisivat erota kuten ennenkin. Kun eihän nyt avioliittolakien tarvitse olla kaikille samat.
Kommentit (10)
Uskovaiset miehet on kuulemma kaikista kovimpia pettäjiä, ja homosuhteita harrastellaan myös paljon.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:03"]
Uskovaiset miehet on kuulemma kaikista kovimpia pettäjiä, ja homosuhteita harrastellaan myös paljon.
[/quote]
No sehän selittikin kaiken! Nämä yrittävät estää homojen avioliiton, koska tekevät parhaansa, jotta homot eivät eläisi sitoutuneissa parisuhteissa, jotta heillä olisi mahdollisimman helposti irtoseksiseuraa.
Hauska aloitus ja hölömöt vastaukset, including tämä.
Voidaan sitä kieltää eroamisen myös uskovaisilta miehiltä. Tai ehkä olisi loogisista kieltää heiltä avioliitto: Eivät voisi siten erottamaan ja ongelma olisi ennaltaehkäistä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:50"]Voidaan sitä kieltää eroamisen myös uskovaisilta miehiltä. Tai ehkä olisi loogisista kieltää heiltä avioliitto: Eivät voisi siten erottamaan ja ongelma olisi ennaltaehkäistä.
[/quote]
Erotakaan ja ennaltaehkäisty.
Samalla voisi kieltää ennakoivan tekstinsyötön koko maailmasta.
Avioeroehtoja pitäisi tiukentaa. Nykyään eroaminen on liian helppoa.
Ei palata keskiajalle, jookos? Miksi avioeroa pitää vastustaa? Jos sellainen laki tulisi, eivät ihmiset enää avioituisi lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:55"]Avioeroehtoja pitäisi tiukentaa. Nykyään eroaminen on liian helppoa.
[/quote]
Joo, kannata. Tehdään laki, joka estää erot Hannujen lisäksi myös sinulta. Myös muut halukkaat voivat ilmoittautua, jos haluavat lakia omalta osaltaan tiukennettavan. Mä voin ilomielin kieltää sulta asioita, olisiko jotain muuta mitä haluaisit juuri sinulta kiellettävän?
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:25"]Ei palata keskiajalle, jookos? Miksi avioeroa pitää vastustaa? Jos sellainen laki tulisi, eivät ihmiset enää avioituisi lainkaan.
[/quote]
Ei tietenkään kielletä kaikilta, eikä varsinkaan sinulta ja minulta. Kielletään vain muilta ihmisiltä juttuja, jos nyt sattuu huvittamaan. Ehkä jotain voisi kieltää kaikilta, jos ei itse tykkää. Mä voisin kieltää vihreät sukat kokonaan, kun en niistä tykkää niin ei tarvitse kenenkään muunkaan tykätä ja sitä paitsi mua ällöttää, jos mietin vihreitä sukkia jonkun hikisen tyypin jaloissa. Parempi siis kieltää ne kokonaan. Eikä Raamatussakin kenelläkään ollut vihreitä sukkia.
T. Ap
En nyt sanoisi nimen mukaan, mutta kyllä minusta kristityiltä pitäisi kieltää.