S-ryhmä poistaa venäläiset tuotteet kaupoistaan mutta ei sulje kauppojaan Venäjällä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3a42b9d4-dcb5-4bad-a599-485b14f031dd
Miksi ei sulje kauppojaan ja hotellejaan Venäjällä?
Kommentit (47)
Ja mistes sitten venäjänkielestä suomennetut iskelmät? Ja Kirkan musiikkia (Babitzinit alunperin Venäjältä, itse tykkään Kirkan musiikista)? Tai Viktor Klimenko? Alettaisiinkinko boikotoimaan niitäkin?
T: Kommentin 41/41 kirjoittaja.
Vedetäänkö rikkinäiset venäläiset perseenpäristimetkin markkinoilta? Mitä tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vedetäänkö rikkinäiset venäläiset perseenpäristimetkin markkinoilta? Mitä tilalle?
ruotsalaisia polttomoottorikyrpiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavallisia kansalaisia pitäisi kurittaa?
Koska kansa sitä Putinia on äänestänyt ja kansa sitä kannattaa.
Mites suomen TB huoltamo yrittäjät? Heidän työntekijät ja perheet? yms... Onko ne äänestäneet Putinia? Pitääkö heitä kurittaa? Entäs jos löytyy sukujuurista venäläisiä? Pitäiskö silloin koko sukua kurittaa? Entäs jos jollain vaarilla on Lada? Olisiko sekin hyvä syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mitähän polttoainetta myyvät ABC-asemilla sitten jatkossa, kun öljy pääasiassa tulee Venäjältä? Onko pokkaa panna tankit lukkoon ja ilmoittaa, että meidän asemilta ei polttoainetta saa niin kauan, kun Venäjä sotii Ukrainassa.
Neste ja Teboil käyttävät venäläistä öljyä.
Kuten myös ABC ja st.1. Kaikki suomalaiset asemat käyttää venäläistä öljyä enemmän tai vähemmän.
Eli jos olet oikeasti jotain muuta kuin "Putinin kätyri" niin sillo ei käytetä mitään polttoainetta, ei omisteta yhtään venäläistä tuotetta eikä suvusta löydy missään vaiheessa vaikka kuinka pitkälle tonkii mitään venäläistä verta... Eikä ole sukunimi myöskään venäläinen eikä karjalainen.... Kaikki muu on tekopyhyyttä.... Eli mitäs jos ihmiset vain käyttäisi edes hitusen järkeä? Syyttömiä normi venäläiset on tähän tilanteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Ja mistes sitten venäjänkielestä suomennetut iskelmät? Ja Kirkan musiikkia (Babitzinit alunperin Venäjältä, itse tykkään Kirkan musiikista)? Tai Viktor Klimenko? Alettaisiinkinko boikotoimaan niitäkin?
T: Kommentin 41/41 kirjoittaja.
Tottakai... Ja kaikkia suomalaisia yrityksiä joissa on edes 1 venäläinen työntekijä, vaareja joilla on Lada niitä pitäisi körmyttää ja jos joku on jossain vaiheessa käynyt venäjällä niin ne vasta onkin "kätyreitä" Ketäs "puhtaita" jää jäljelle? Jos joku jää niin kyllä tekosyy löytyy tehdä siitäkin kätyri...
Tällä samalla metodilla pitäisi sitten boikotoida myös vaikka Tsaikovskin musiikkia, venäläisten kirjailijoiden kirjoja kuten vaikka Boris Pasternakin "Tohtori Zivago" (itselläni hyllyssä ja olen lukenut, mutta en heitä pois, samoin en heitä venäläistä keittokirjaa ja aion tehdä siitä vielä joskus venäläistä kalakeittoa, joka yhteen aikaan yks mun lempiruuista), Leo Tolstoin "Anna Karenina", Dostojevskin "Rikos ja Rangaistus" yms. venäläisiä klassikoita ja nykykirjallisuutta (kirjastojen pitäisi heittää kaikki venäläiset kirjat pois hyllyistään ja kirjakauppojen), teattereiden lakata esittämästä venäläisiä teatteriesityksiä (esim. Tsehovin näytelmiä) jne.
Pitäisi mun nyt myös varmaan erota ortodoksikirkosta (kuulun tuohon kirkkoon), koska venäjälläkin on ortodokseja.
Tämä on mennyt jo liian pitkälle. Eivät tavalliset Venäjän kansalaiset ja Suomessa asuvat venäläiset ole syypäitä siihen, että Putin hyökkäsi Ukrainaan. Ei esim. tavallinen venäläinen lapsi voi itenkään olla vastuussa Putinin tekemisistä tai maan euroviisuedustaja (Venäjä ei saa osallistua Euroviisuihin) tai joku muu laulaja, urheilija tai muu, joka haluaa osallistua johonkin kisaan.