Hugh Hefnerin organisaatiossa salainen "siivousryhmä"
Aikamoista meininkiä...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f465163e-f669-4c56-9118-11410f7…
Kommentit (20)
Te ymmärsitte nyt väärin. Siivousryhmä meni paikkaamaan pahoinpidellyt ja raiskatut puputytöt tai pelasti heitä sieppaajilta.
Olikos se sopeutumiseläkeläinen Tanja Vienonen-Nygård-Karpela-Saarela-mikälie tuollakin "edustamassa"?
Vierailija kirjoitti:
Te ymmärsitte nyt väärin. Siivousryhmä meni paikkaamaan pahoinpidellyt ja raiskatut puputytöt tai pelasti heitä sieppaajilta.
Plus piti tapaukset poissa julkisuudesta ja poliisilta.
Lindan mukaan Hugh H oli kuin isä hänelle.
Hui ja Hyi!
miten täälläkin ollaan niin sinisilmäisiä ja puolustellaan hefneriä.
Vierailija kirjoitti:
Hui ja Hyi!
Taisi antaa isä Lindallekin keppiä.
Linda vaan puolustelee perwokääkkää😀
Vierailija kirjoitti:
Ensin huoraavat siellä ja sitten saavat rahaa ja julkisuutta kertomalla siitä ja kuinka heitä on kohdeltu kaltoin. Käsittääkseni kenenkään heistä ei tarvinnut olla siellä ja olisivat voineet lähteä milloin tahansa vaan eivät niin tehneet.
Taisi olla normaalia ja ammatin tuomia varjopuolia tuollainen kaltoin kohtelu. Niin kai niille silloin olisi sanottu jos tapauksia olisi tullut ilmi. Nyt ei tullut edes ilmi, kun kulissit haluttiin pitää tahrattomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivatkohan edes lääkärin hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivatkohan edes lääkärin hoitoa.
Veikkaan, että talon lääkekaapissa oli yksityiseltä lääkäriltä hommattuja antibioottikuureja tavallisimpia sukupuolitauteja vastaan. Kortsuja talossa tuskin käytettiin. Tytöt pidettiin huumeilla niin pyörryksissä, etteivät he kamapäissään kantaneet huolta taudeista. Abortteja tehtiin epäilemättä jatkuvasti.
Sellainen tyttö, jonka mielenterveys on kunnossa, ei tuollaiseen taloon lähtisi. Kenenkään mielenterveys ei tuollaisessa talossa parempaan kuntoon tule.
En voi käsittää, miten kukaan tuollaiseen suostuu - paitsi jo valmiiksi huumeriippuvainen. Kama-addikti tekee mitä vaan saadakseen huumeita. Sellaiselle ei ole millään muulla väliä.
Jos jostain syystä olisin itse tuossa talossa käynyt, niin en ikinä varmasti sanoisi siitä kenellekään mitään.
Ei kai tämä oikeasti tullut kenellekään yllätyksenä? Itse olen aina pitänyt päivänselvänä, että koko kartanotouhu oli kulissi tietynlaiselle bordellitoiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä oikeasti tullut kenellekään yllätyksenä? Itse olen aina pitänyt päivänselvänä, että koko kartanotouhu oli kulissi tietynlaiselle bordellitoiminnalle.
Niinpä. Eikä siellä bordellissa huolehdittu eläkevakuutusmaksuista.
Vierailija kirjoitti:
Ai Hugh kääri paremman väen massit liiveihinsä?! Nokkelaa sinänsä, kun teki köyhistä tytöistä ensin julkkiksia ja ryhtyi sitten myymään tavaraa maksukykyisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Hugh kääri paremman väen massit liiveihinsä?! Nokkelaa sinänsä, kun teki köyhistä tytöistä ensin julkkiksia ja ryhtyi sitten myymään tavaraa maksukykyisille.
Hugh taisi olla ihan vaan tavallista tyhmempi ja häikäilemätön seksiaddikti. Ei häntä raha kiinnostanut, tyttöjen pöksyihin pääseminen vaan kiinnosti sairaalloisessa määrin.
Vierailija kirjoitti:
Hui ja Hyi!
Nygardista joutui kärsimään valtaavt taloudelliset menetykset ja itsetunnon romahdukset, ja silti toinen vastaava olikin ihan toista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesää tarjottiin kavereille ihan muuta kuin rahaa vastaan.
Muut käyttivät kamaa. Linda veti siideriä. Tanja veti ohi.
Linda imuroi😀