Matkustelu tässä maailmantilanteessa?
Kommentit (47)
Eipä itseäni ainakaan huvita, ei pysty iloitsemaankaan oikein mistään enää, elämä ei tunnu normaalilta. Kokisin tekeväni vääryyttää , jos matkustaisin huvimatkalle. Onneksi en muutenkaan ole matkusteluihmisiä.
Miksi jotkut pystyvät elämään niin kuin mitään ei olisi meneillään?
en ymmärrä miksi pitäisi matkustella juuri nyt
Jokaisen oma valinta. Itse en matkustele ulkomaille muutenkaan joten en tee sitä nytkään. Jos joku haluaa lähteä ulkomaille niin ei se minulta ole pois
Milloin maailmassa ei olisi sodittu? Miten tuo liittyy juuri matkailuun, jos ei ole sotatoimialueelle menossa?
Alkaa olla sen verran venäläiskoneilla näitä rajoituksia, etten ihmettelisi vaikka tulisi törmäyksiä tuolla taivaalla. En lähtisi huvikseen taivaalle.
Vierailija kirjoitti:
Milloin olisi hyvä hetki?
Olen lähdössä nyt tulevana vkl Lontooseen työmatkalle, maanantaina lennän Lontoosta New Yorkiin ja muu perhe lentää sinne jo edeltä.
En mä ainakaan anna venäjän diktaattorin aiheuttaa mulle pelossa elämistä, sitähän se toivoo että länsimaalaiset istuisi puntit tutisten odottamassa mitä hän keksii seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no niin no, sitä voi varmaan itse miettiä. Kai sitä normaalia elämää saa elää, mutta itsestä tuntuisi valjulta lähteä huvimatkalle nyt kun puhutaan isoista päästöistä jo muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no niin no, sitä voi varmaan itse miettiä. Kai sitä normaalia elämää saa elää, mutta itsestä tuntuisi valjulta lähteä huvimatkalle nyt kun puhutaan isoista päästöistä jo muutenkin
Milloin isot päästöt ovat vihreitä lomalentelijöitä haitannut? Iät ja ajat on lennelty ympäri maailmaa osoittamassa mieltä ilmastonmuutosta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä nyt tulevana vkl Lontooseen työmatkalle, maanantaina lennän Lontoosta New Yorkiin ja muu perhe lentää sinne jo edeltä.
En mä ainakaan anna venäjän diktaattorin aiheuttaa mulle pelossa elämistä, sitähän se toivoo että länsimaalaiset istuisi puntit tutisten odottamassa mitä hän keksii seuraavaksi.
Onko työnantajallesi ok että työntekijä yhdistää työmatkan ja perheen loman? Kiinnostavaa.
Tekopyhää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin isot päästöt ovat vihreitä lomalentelijöitä haitannut? Iät ja ajat on lennelty ympäri maailmaa osoittamassa mieltä ilmastonmuutosta vastaan.
Niin joo, senkus läks sit vaan ottamaan aurinkoa palmun alle :) Nauttikaa.
Mikään ei sivistä niin paljon kuin matkustaminen ja niin kauan kuin ihminen on täällä ollut on ollut myös sota käynnissä jossain päin maailmaa joka helvetin päivä. Onneksi on passi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko työnantajallesi ok että työntekijä yhdistää työmatkan ja perheen loman? Kiinnostavaa.
Työnantajalleni ei kuulu hiivattiakaan mitä teen perheeni kanssa hiihtolomalla. Se oli ok, että kustansi vain yhden suuntaisen lipun Lontooseen, josta jatkan omakustanteisesti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pelon lietsontaan ja vastustajan toimintakyvyn halvaantumiseen Venäjä pyrkii. Jos matkustaminen pois nykyisestä ympäristöstä ja maiseman vaihtaminen pitää yllä toimintakykyä, suon matkustamisen muille. On aina parempi tukea omaa toimintakykyään kuin itkeä paniikissa kotona 👍
Mukavaa työmatkaa ja pidä ihana loma perheesi kanssa. Yhteinen aika on aina arvokasta.
Ilmastonmuutos ilmastonmmuutos! Omia matkustamisesta aiheutuvia päästöjään voi kukin hyvittää omalla tavallaan ja se ei kuulu kenellekään kuinka teen sen itse, ei tunnu missään jos joku alkaa moralisoimaan matkusteluani, hän ei tiedä mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalleni ei kuulu hiivattiakaan mitä teen perheeni kanssa hiihtolomalla. Se oli ok, että kustansi vain yhden suuntaisen lipun Lontooseen, josta jatkan omakustanteisesti eteenpäin.
Tekstisi voi lukea myös joku työpaikaltasi kun olet halunnut tuon tiedon koko maailmaan kanssa jakaa. Ihme, jos noilla tiedoilla ei jo perhettäsi tunnista. Annetuista tiedoista selviää myös että perheelläsi on nyt hiihtolomaviikko, joten ette asu Pääkaupunkiseudulla ettekä Pohjois-Suomessa.
Jos ei aio matkustaa Venäjälle, Valko-Venäjälle, Ukrainaan tai Finskillä kaukoitään niin ei ole ainakana toistaiseksi mitään esteitä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä itseäni ainakaan huvita, ei pysty iloitsemaankaan oikein mistään enää, elämä ei tunnu normaalilta. Kokisin tekeväni vääryyttää , jos matkustaisin huvimatkalle. Onneksi en muutenkaan ole matkusteluihmisiä.
Miksi jotkut pystyvät elämään niin kuin mitään ei olisi meneillään?
Kuka pystyy elämään, kuin ei mitään olisi tekeillä, ei kukaan.
Ei tässä vaan ole ehtinyt omia suunnitelmiaan muuttaa, kun maailma muuttuu nyt päivittäin.
Mikäs siinä jos haluaa jännitystä elämäänsä.