Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustelu tässä maailmantilanteessa?

Vierailija
28.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä itseäni ainakaan huvita, ei pysty iloitsemaankaan oikein mistään enää, elämä ei tunnu normaalilta. Kokisin tekeväni vääryyttää , jos matkustaisin huvimatkalle. Onneksi en muutenkaan ole matkusteluihmisiä.

Miksi jotkut pystyvät elämään niin kuin mitään ei olisi meneillään?

Koko ajan on maailmassa meneillään sotia ja erilaisia kriisejä. Älä esitä tekopyhää. Aivan varmasti sinäkin olet elänyt niin kuin mitään ei olisi meneillään vaikka jossain muualla on kärsitty. Miten elit esimerkiksi Bosnian sodan aikana? Darfurin sodan, Syyrian sodan, Irakin sodan aikana?

Vierailija
22/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähdössä nyt tulevana vkl Lontooseen työmatkalle, maanantaina lennän Lontoosta New Yorkiin ja muu perhe lentää sinne jo edeltä.

En mä ainakaan anna venäjän diktaattorin aiheuttaa mulle pelossa elämistä, sitähän se toivoo että länsimaalaiset istuisi puntit tutisten odottamassa mitä hän keksii seuraavaksi.

Onko työnantajallesi ok että työntekijä yhdistää työmatkan ja perheen loman? Kiinnostavaa.

Aika yleinen käytäntö.

Tein itsekin usein niin että jäin esim viikonlopuksi työmatkakohteeseen jolloin työnantaja maksoi lennot ja itse vkl majoituksen. Usein vielä lentolippu tuli halvemmaksi kun siinä oli la-su yö mukana pelkän ke-pe sijaan. Perhe lensi omalla kustannuksella viikonlopuksi mukaan.

Tai kuten edellisellä että jatkoimme suoraan työmatkalta lomakohteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähdössä nyt tulevana vkl Lontooseen työmatkalle, maanantaina lennän Lontoosta New Yorkiin ja muu perhe lentää sinne jo edeltä.

En mä ainakaan anna venäjän diktaattorin aiheuttaa mulle pelossa elämistä, sitähän se toivoo että länsimaalaiset istuisi puntit tutisten odottamassa mitä hän keksii seuraavaksi.

Onko työnantajallesi ok että työntekijä yhdistää työmatkan ja perheen loman? Kiinnostavaa.

Työnantajalleni ei kuulu hiivattiakaan mitä teen perheeni kanssa hiihtolomalla. Se oli ok, että kustansi vain yhden suuntaisen lipun Lontooseen, josta jatkan omakustanteisesti eteenpäin.

Tekstisi voi lukea myös joku työpaikaltasi kun olet halunnut tuon tiedon koko maailmaan kanssa jakaa. Ihme, jos noilla tiedoilla ei jo perhettäsi tunnista. Annetuista tiedoista selviää myös että perheelläsi on nyt hiihtolomaviikko, joten ette asu Pääkaupunkiseudulla ettekä Pohjois-Suomessa.

Matkustaa voi myös kouluaikana.

Vierailija
24/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä itseäni ainakaan huvita, ei pysty iloitsemaankaan oikein mistään enää, elämä ei tunnu normaalilta. Kokisin tekeväni vääryyttää , jos matkustaisin huvimatkalle. Onneksi en muutenkaan ole matkusteluihmisiä.

Kuka pystyy elämään, kuin ei mitään olisi tekeillä, ei kukaan.

Ei tässä vaan ole ehtinyt omia suunnitelmiaan muuttaa, kun maailma muuttuu nyt päivittäin.

Koko ajan pahempaan suuntaan muuttuu maailman meno. Ei huvita lentää eikä ostaa uusia puutarhakalusteita.. Myötätuntoni on vahvasti noin lähellä sodasta kärsivien ihmisten puolesta ja kun se on niin lähellä tapahtua myös meille! Elämme veitsenterällä nyt., miksi sitä ei jotkut osaa sisäistää?

Sitä ei tiedä milloin tulee lähtö pois omasta kodista jonnekkin turvaan.

Vierailija
25/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan on maailmassa meneillään sotia ja erilaisia kriisejä. Älä esitä tekopyhää. Aivan varmasti sinäkin olet elänyt niin kuin mitään ei olisi meneillään vaikka jossain muualla on kärsitty. Miten elit esimerkiksi Bosnian sodan aikana? Darfurin sodan, Syyrian sodan, Irakin sodan aikana?

Ne sodat eivät ole vaikuttaneet meidän turvallisuuteen millään tavalla, mutta nyt on meidänkin turvallisuus vaakalaudalla , venäjän Trolli !! Da,da tatjaanaa, kerro putelle keskisormi terveisiä!

Vierailija
26/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

venäjän trolli !!!!!!! kukaan muu ei puhu tekopyhästä ja vääristele ihmisten puheita kuin venäläinen narsisti /psykop.aatti

Vierailija
27/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Thaimaassa on nyt suomalaisia eikä heillä mitään kiirettä takaisin. Aurinko paistaa, turistit saavat todella hyvää palvelua, koska heitä on vähän, hinnat halpoja, ihmiset ystävällisiä ja auttavaisia. Pitkiä hiekkarantoja lähes privaattikäytössä, livemusiikkia jne. Maskit tosin päällä lähes joka paikassa. Matkailustriimejä  twitchissa.

Vierailija
28/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aika matkustaa, niinku aina.

Vierailija
29/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä uutisia siviilikoneiden alasampumisista, eikös niitä laivojakin jo ammuttu useilta eri mailta, varmaan sama ongelma tapahtuu euroopan-aasian-venäjän ilmatilassa.

Vierailija
30/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimiää ja Hintikkaa ei ainakaan mikään estä matkustamasta. Mautonta, sota Ukrainassa ja nämä julkaisevat lomakuvia "Tää on niin ansaittua"

Vierailija
31/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalleni ei kuulu hiivattiakaan mitä teen perheeni kanssa hiihtolomalla. Se oli ok, että kustansi vain yhden suuntaisen lipun Lontooseen, josta jatkan omakustanteisesti eteenpäin.

Tekstisi voi lukea myös joku työpaikaltasi kun olet halunnut tuon tiedon koko maailmaan kanssa jakaa. Ihme, jos noilla tiedoilla ei jo perhettäsi tunnista. Annetuista tiedoista selviää myös että perheelläsi on nyt hiihtolomaviikko, joten ette asu Pääkaupunkiseudulla ettekä Pohjois-Suomessa.

Olet sairas.

Vierailija
32/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reissaa itse muutenkaan juuri koskaan, mutta kukin tehköön omat ratkaisunsa. Ei ole minulta pois mitenkään. Sotaa ei sillä pysäytetä, että joku peruu suunnitellun lomamatkansa.

Vierailija
33/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsellä ei ole kyllä mitään hinkua matkustaa. Tammikuussa kävi jo hetken mielessä, että uskaltaisiko ensi kesänä johonkin, mutta tämä Ukrainan keissi nyt kyllä sammutti senkin vähäisen innon. Sen verran mieltä synkentää ja ahdistaa tämä sota, etten varmasti edes osaisi olla lomafiiliksellä ja sehän olisi pelkkää rahan hukkaa. Ja niin kauan, kun on pienikin uhka siitä, että naapurin hullu vanha käpy painaa punaista nappia, en halua olla kaukana kotoani ja läheisistäni. 

Vierailija
34/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon karanteeni ja kuusinkertainen testaus - ei kiitos.

Olen matkustanut viimeksi 27 kuukautta sitten.

Vierailija
35/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En reissaa itse muutenkaan juuri koskaan, mutta kukin tehköön omat ratkaisunsa. Ei ole minulta pois mitenkään. Sotaa ei sillä pysäytetä, että joku peruu suunnitellun lomamatkansa.

Edesvastuuton asenne! Empatiakyvytön! Mitäs muista , me vaan juhlitaan, tyylillä!

Vierailija
36/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimiää ja Hintikkaa ei ainakaan mikään estä matkustamasta. Mautonta, sota Ukrainassa ja nämä julkaisevat lomakuvia "Tää on niin ansaittua"

Milloinkahan kotiutuvat! Pimiästä en ole koskaan muutenkaan pitänyt, hyökkäävä ja itseään täynnä asenne! Minä,minä,minä,minä

Vierailija
37/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen on täällä kyllä osalla täysin olematonta. Tai sitten vain tahallaan käännetään ihmisten kirjoitukset päälaelleen palvelemaan omaa agendaa.

Vierailija
38/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on hyvä hetki matkustaa Euroopassa, kun venäläisturisteja ei tule massana.

Vierailija
39/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa jos joku keski-suomalainen perhe lähtee lomalle New Yorkiin? Mitä sillä tiedolla kukaan tekee?

Vierailija
40/47 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi nyt lähteä, jos sota leviää Euroopassa niin ei tiedä miten pääsee kotiin.

En halua viettää lomaani stressaten ja uutisia seuraten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan