Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen laihtunut 47kg, mikä sinun tekosyysi on liikalihavuuteen?

Vierailija
22.07.2015 |

Asenteesta kiinni. Mulle tuli herätys vuosi sitten kun puntari näytti 108kg, tänä aamuna painoin 61kg. Ja en ole laihduttamalla laihduttanut vaan tehnyt elämäntaparemontin.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:14"]

Ei ole tekosyytä ,koska en ole lihava :)Haluatko palkinnon teostasi? Hienovaraisesti sanon et miksi aina onnitellaan läskejä jotka laihduttaa hulluna.Te olette itse lihanne syöneet ja yleensä se on teidän oma vikanne.On tietysti joitain lääkkeitä jotka lihottaa järkyttävästi.En tarkoita pilkata sinua mutta yhteiskunnassa on jotain pahasti vialla kun epäonnistumisen normalisoinnista palkitaan.

[/quote]

Mitä sinä hoikka edes teet tässä ketjussa? Tulit dissamaan näemmä. Kivat sulle! Oot varmaan tosi mukava ihminen!

Vierailija
102/105 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin kolme kiloa ylipainoa ja en oikeasti jaksa niiden takia ruveta laihduttamaan sillä olen muuten täysin terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:14"]

Ei ole tekosyytä ,koska en ole lihava :)Haluatko palkinnon teostasi? Hienovaraisesti sanon et miksi aina onnitellaan läskejä jotka laihduttaa hulluna.Te olette itse lihanne syöneet ja yleensä se on teidän oma vikanne.On tietysti joitain lääkkeitä jotka lihottaa järkyttävästi.En tarkoita pilkata sinua mutta yhteiskunnassa on jotain pahasti vialla kun epäonnistumisen normalisoinnista palkitaan.

[/quote]

Lihominen on epäonnistumista???????

Vierailija
104/105 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:31"]

Mulle ei ole avautunut, miksi kaikkia lihavuuteen johtaineita syitä pidetään tekosyinä. Itse asiassa koen sen tosi loukkaavana kaikkia lihavia kohtaan. Miksi ei voida ihan vaan puhua syystä?

[/quote]

Juuri siksi: se kuulostaa ilkeämmältä ja loukkaavammalta, ja siihen 'tekosyy'-sanan käyttäjät tähtäävät.

Ratkaisu on yleensä yksinkertaisempi kuin kuvitellaan.

Vierailija
105/105 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:28"]

Tekosyy liikalihavuuteen? Onko siihen aina oltava tekosyy?

Oma oikea syyni on se, että rakastan ruokaa. Herkuttelu on ihanaa ja tuo nautintoa. Rehellisesti sanottuna mielummin herkuttelen ja nautin kuin lasken kaloreita tai kieltäydyn esim. juhlissa herkuista, jotten taas lihoisi.

En halua kuluttaa elämääni jatkuvaan painon kyttäämiseen. Siinä teille syitä. :)

t. 161/85

[/quote]

Et sinä ruokaa rakasta, vaan lihottavia herkkuja.

[/quote]

Niinkö? Jos olet selvännäkijä, suosittelen vaihtamaan alaa.

Mielestäni myös kotiruoka on hyvää. Syön siis tavallista ruokaa myös enemmän kuin pitäisi. Eivät lihavat syö pelkkää roskaa. :)

t. nro 89