olen laihtunut 47kg, mikä sinun tekosyysi on liikalihavuuteen?
Asenteesta kiinni. Mulle tuli herätys vuosi sitten kun puntari näytti 108kg, tänä aamuna painoin 61kg. Ja en ole laihduttamalla laihduttanut vaan tehnyt elämäntaparemontin.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:13"]Taas joku mitätön heikkopaska, joka tulee hei muille vittuilemaan kun on ensimmäisen kerran "saanut jotain aikaan". Ostaisit vaikka ap itsellesi ison kurkun ja vetelisit pillusi kipeäksi, ettei tarvitse kuluttaa täällä muiden aikaa. [/quote] Hyi miten kuvottava olet. Oletko siis sitä mieltä että lihavilla ei voi olla muita saavutuksia, vai miksi oletat että tämä olisi ap:n ainoa saavutus. Ihrspersehän sä todennäköisesti olet. Huomaa tosta kurkun käytöstäsikin, että ei sulla se sen syöminen ollut ensimmäisenä mielessä. Mee vaikka heseen. [/quote] Mitä vittua? Etkö sinä huomaa aloituspostauksessa, miten täällä olla selvästi leuhkimassa kun on läskit saatu pillun päältä laihdutettua? Itse tulkitsit minun tekstin väärin joko tyhmyyttäsi tai tahallaan. En ole läski. Sulla se vittu homeessa on! [/quote] Kukaan ei ole tässä keskustelussa pillua maininnutkaan ennen sinua :D ei oo iha lääkitys sulla kohillaan.
[/quote]
Mut sä olet läski?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:13"]Taas joku mitätön heikkopaska, joka tulee hei muille vittuilemaan kun on ensimmäisen kerran "saanut jotain aikaan". Ostaisit vaikka ap itsellesi ison kurkun ja vetelisit pillusi kipeäksi, ettei tarvitse kuluttaa täällä muiden aikaa. [/quote] Hyi miten kuvottava olet. Oletko siis sitä mieltä että lihavilla ei voi olla muita saavutuksia, vai miksi oletat että tämä olisi ap:n ainoa saavutus. Ihrspersehän sä todennäköisesti olet. Huomaa tosta kurkun käytöstäsikin, että ei sulla se sen syöminen ollut ensimmäisenä mielessä. Mee vaikka heseen. [/quote] Mitä vittua? Etkö sinä huomaa aloituspostauksessa, miten täällä olla selvästi leuhkimassa kun on läskit saatu pillun päältä laihdutettua? Itse tulkitsit minun tekstin väärin joko tyhmyyttäsi tai tahallaan. En ole läski. Sulla se vittu homeessa on! [/quote] Kukaan ei ole tässä keskustelussa pillua maininnutkaan ennen sinua :D ei oo iha lääkitys sulla kohillaan.
[/quote]
Mut sä olet läski?
[/quote]
Kiitos kysymästä, en ole. :D tosin mua huvittaa vihaiset läskit.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:46"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:13"]Taas joku mitätön heikkopaska, joka tulee hei muille vittuilemaan kun on ensimmäisen kerran "saanut jotain aikaan". Ostaisit vaikka ap itsellesi ison kurkun ja vetelisit pillusi kipeäksi, ettei tarvitse kuluttaa täällä muiden aikaa. [/quote] Hyi miten kuvottava olet. Oletko siis sitä mieltä että lihavilla ei voi olla muita saavutuksia, vai miksi oletat että tämä olisi ap:n ainoa saavutus. Ihrspersehän sä todennäköisesti olet. Huomaa tosta kurkun käytöstäsikin, että ei sulla se sen syöminen ollut ensimmäisenä mielessä. Mee vaikka heseen. [/quote] Mitä vittua? Etkö sinä huomaa aloituspostauksessa, miten täällä olla selvästi leuhkimassa kun on läskit saatu pillun päältä laihdutettua? Itse tulkitsit minun tekstin väärin joko tyhmyyttäsi tai tahallaan. En ole läski. Sulla se vittu homeessa on! [/quote] Kukaan ei ole tässä keskustelussa pillua maininnutkaan ennen sinua :D ei oo iha lääkitys sulla kohillaan. [/quote] Mut sä olet läski? [/quote] Kiitos kysymästä, en ole. :D tosin mua huvittaa vihaiset läskit.
[/quote]
Mä en ole läski. Miksi sulla on eläinfetissi? Ihan nätti työpöytä muuten ;)
Saa olla rauhassa miesten katseilta ja kusipäät pysyvät kaukana minusta. Silloin kun olin luurangon laiha minua ahdisti miesten katseet vaikka kuljin peittävät vaatteet päällä. Itsepuolustus (krav maga) auttoi niissä vaikeissa ja uhkaavissa tilanteissa mutta yleensä miehet vain ajattelivat että "onpa siinä haaste iskeä tuo kuuma ämmä ja minähän sen vielä nappaan!" Minun ei tarvitse kenenkään takia olla laiha. Viihdyn sinkkuna eikä minun tarvitse olla laiha jotta saisin miehen tai ystäviä. En kaipaa somessa mitään ylistäviä tai ihailevia kommetteja ja jos joku haukkuu minua niin ei se minua kiinnosta. Olen onnellinen juuri näin 22 vuotiaana ja lihavana valaana.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:46"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:13"]Taas joku mitätön heikkopaska, joka tulee hei muille vittuilemaan kun on ensimmäisen kerran "saanut jotain aikaan". Ostaisit vaikka ap itsellesi ison kurkun ja vetelisit pillusi kipeäksi, ettei tarvitse kuluttaa täällä muiden aikaa. [/quote] Hyi miten kuvottava olet. Oletko siis sitä mieltä että lihavilla ei voi olla muita saavutuksia, vai miksi oletat että tämä olisi ap:n ainoa saavutus. Ihrspersehän sä todennäköisesti olet. Huomaa tosta kurkun käytöstäsikin, että ei sulla se sen syöminen ollut ensimmäisenä mielessä. Mee vaikka heseen. [/quote] Mitä vittua? Etkö sinä huomaa aloituspostauksessa, miten täällä olla selvästi leuhkimassa kun on läskit saatu pillun päältä laihdutettua? Itse tulkitsit minun tekstin väärin joko tyhmyyttäsi tai tahallaan. En ole läski. Sulla se vittu homeessa on! [/quote] Kukaan ei ole tässä keskustelussa pillua maininnutkaan ennen sinua :D ei oo iha lääkitys sulla kohillaan. [/quote] Mut sä olet läski? [/quote] Kiitos kysymästä, en ole. :D tosin mua huvittaa vihaiset läskit.
[/quote]
Mä en ole läski. Miksi sulla on eläinfetissi? Ihan nätti työpöytä muuten ;)
[/quote]
Ja harhanenki vielä :) nice :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:00"]Saa olla rauhassa miesten katseilta ja kusipäät pysyvät kaukana minusta. Silloin kun olin luurangon laiha minua ahdisti miesten katseet vaikka kuljin peittävät vaatteet päällä. Itsepuolustus (krav maga) auttoi niissä vaikeissa ja uhkaavissa tilanteissa mutta yleensä miehet vain ajattelivat että "onpa siinä haaste iskeä tuo kuuma ämmä ja minähän sen vielä nappaan!" Minun ei tarvitse kenenkään takia olla laiha. Viihdyn sinkkuna eikä minun tarvitse olla laiha jotta saisin miehen tai ystäviä. En kaipaa somessa mitään ylistäviä tai ihailevia kommetteja ja jos joku haukkuu minua niin ei se minua kiinnosta. Olen onnellinen juuri näin 22 vuotiaana ja lihavana valaana.
[/quote]
Katkeruus paistaa läpi
AP!!!! Mikä oli sinun syysi liikalihavuuteen?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:00"]Saa olla rauhassa miesten katseilta ja kusipäät pysyvät kaukana minusta. Silloin kun olin luurangon laiha minua ahdisti miesten katseet vaikka kuljin peittävät vaatteet päällä. Itsepuolustus (krav maga) auttoi niissä vaikeissa ja uhkaavissa tilanteissa mutta yleensä miehet vain ajattelivat että "onpa siinä haaste iskeä tuo kuuma ämmä ja minähän sen vielä nappaan!" Minun ei tarvitse kenenkään takia olla laiha. Viihdyn sinkkuna eikä minun tarvitse olla laiha jotta saisin miehen tai ystäviä. En kaipaa somessa mitään ylistäviä tai ihailevia kommetteja ja jos joku haukkuu minua niin ei se minua kiinnosta. Olen onnellinen juuri näin 22 vuotiaana ja lihavana valaana.
[/quote]
Katkeruus paistaa läpi
[/quote] Mikä katkeruus? :D kaikki eivät tunne oloansa mukavaksi kun miehet ylistävät ja katsovat sinua häpeilemättä. Taidan olla sitten joku friikki kun en pitänyt siitä. Luuletko sinä että kaikki naiset haluavat miesten huomiota ja sitten kun eivät enää saa miesten huomiota niin koko elämä loppuu siihen ja he katkeroituvat?
Ei ole tekosyytä ,koska en ole lihava :)Haluatko palkinnon teostasi? Hienovaraisesti sanon et miksi aina onnitellaan läskejä jotka laihduttaa hulluna.Te olette itse lihanne syöneet ja yleensä se on teidän oma vikanne.On tietysti joitain lääkkeitä jotka lihottaa järkyttävästi.En tarkoita pilkata sinua mutta yhteiskunnassa on jotain pahasti vialla kun epäonnistumisen normalisoinnista palkitaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:09"]Hieno juttu! Nyt siulla alkaakin vasta vaikein homma, painon pitäminen tavoitteessa. Pudottaminen on helppoa, mutta se miten saa pidettyä painonnousun kurissa :(
[/quote]
En ole pudottanut painoa vaan tehnyt elämäntaparemontin, paino on pudonnut siinä ohessa. Yhdessä psykiatrin, personal trainerin ja ravitsemusterapeutin kanssa :)
[/quote]
Eli tekosyy oli se, ettei hankkinut heti näitä apujoukkoja.
Tekosyy liikalihavuuteen? Onko siihen aina oltava tekosyy?
Oma oikea syyni on se, että rakastan ruokaa. Herkuttelu on ihanaa ja tuo nautintoa. Rehellisesti sanottuna mielummin herkuttelen ja nautin kuin lasken kaloreita tai kieltäydyn esim. juhlissa herkuista, jotten taas lihoisi.
En halua kuluttaa elämääni jatkuvaan painon kyttäämiseen. Siinä teille syitä. :)
t. 161/85
Itse vedin herneet nenään kaikkien liikalihavien puolesta, koska ap halusi provosoida ja onnistuikin. Otsikko antaa ymmärtää, että jokaisella liikalihavalla on tekosyy ja tässä vaan tiedustellaan sen laatua. Lisäksi olisi hyvä muistaa, että raitiskin alkoholisti on alkoholisti niin niin on myös laihduttanut lihava. Koskaan ei ole paluuta entiseen, ei edes aikaan normaalipainoisena ennen lihavuutta.
Niinhän se on: pahimpia räksyttäjiä ovat entiset tupakoijat, juopot ja läskit. Kohoavat muiden yläpuolelle.
Kansanedustaja Minna Karhunen julisti aikoinaan ip-lehden kannessa eduskunnan kuntosalilla soutulaitteessa "liikuntaan löytyy aikaa aina!". Kun katsoo rouvan nykykuvia, niin ei ole tainnut olla aikaa...
Itse laihdutin 48kg. Lihominen takaisin alkoi saman tien, sillä olin raskaana ja nälkä oli hirveä ja sittemmin söin siksi, että sikiö liikkuisi (NKL:n ohje). Nykyisin syön pahaan oloon ja lohdutukseksi. Mulla ei ole elämässä enää mitään muuta hyvää kuin ruoka ja herkut.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:00"]Saa olla rauhassa miesten katseilta ja kusipäät pysyvät kaukana minusta. Silloin kun olin luurangon laiha minua ahdisti miesten katseet vaikka kuljin peittävät vaatteet päällä. Itsepuolustus (krav maga) auttoi niissä vaikeissa ja uhkaavissa tilanteissa mutta yleensä miehet vain ajattelivat että "onpa siinä haaste iskeä tuo kuuma ämmä ja minähän sen vielä nappaan!" Minun ei tarvitse kenenkään takia olla laiha. Viihdyn sinkkuna eikä minun tarvitse olla laiha jotta saisin miehen tai ystäviä. En kaipaa somessa mitään ylistäviä tai ihailevia kommetteja ja jos joku haukkuu minua niin ei se minua kiinnosta. Olen onnellinen juuri näin 22 vuotiaana ja lihavana valaana.
[/quote]
Aika hyviä nämä suomalaisten tekemät syyt.Ei me miehet olla mitään iskukoneita.Et ihan oikeasti jokanen saa olla miten hyvännäköinen vain .Jos suo joku katsoo ota se kohteliaisuutena.Mutta epäilen et enää ei katso ja se terveys olisi aika tärkeää.Valaana et ole terve
Ei pelkästään se et syö vähemmän.Oisko liikunta se mitä syö ja sit miten paljon.Tsemii
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:37"]Niinhän se on: pahimpia räksyttäjiä ovat entiset tupakoijat, juopot ja läskit. Kohoavat muiden yläpuolelle.
Kansanedustaja Minna Karhunen julisti aikoinaan ip-lehden kannessa eduskunnan kuntosalilla soutulaitteessa "liikuntaan löytyy aikaa aina!". Kun katsoo rouvan nykykuvia, niin ei ole tainnut olla aikaa...
Itse laihdutin 48kg. Lihominen takaisin alkoi saman tien, sillä olin raskaana ja nälkä oli hirveä ja sittemmin söin siksi, että sikiö liikkuisi (NKL:n ohje). Nykyisin syön pahaan oloon ja lohdutukseksi. Mulla ei ole elämässä enää mitään muuta hyvää kuin ruoka ja herkut.
[/quote]
Missä lapsi?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:00"]Saa olla rauhassa miesten katseilta ja kusipäät pysyvät kaukana minusta. Silloin kun olin luurangon laiha minua ahdisti miesten katseet vaikka kuljin peittävät vaatteet päällä. Itsepuolustus (krav maga) auttoi niissä vaikeissa ja uhkaavissa tilanteissa mutta yleensä miehet vain ajattelivat että "onpa siinä haaste iskeä tuo kuuma ämmä ja minähän sen vielä nappaan!" Minun ei tarvitse kenenkään takia olla laiha. Viihdyn sinkkuna eikä minun tarvitse olla laiha jotta saisin miehen tai ystäviä. En kaipaa somessa mitään ylistäviä tai ihailevia kommetteja ja jos joku haukkuu minua niin ei se minua kiinnosta. Olen onnellinen juuri näin 22 vuotiaana ja lihavana valaana.
[/quote]
Katkeruus paistaa läpi
[/quote] Mikä katkeruus? :D kaikki eivät tunne oloansa mukavaksi kun miehet ylistävät ja katsovat sinua häpeilemättä. Taidan olla sitten joku friikki kun en pitänyt siitä. Luuletko sinä että kaikki naiset haluavat miesten huomiota ja sitten kun eivät enää saa miesten huomiota niin koko elämä loppuu siihen ja he katkeroituvat?
[/quote]
Kyllä juurikin näin me sovinistiliitossa ajattelemme
Olen normaalipainoinen, mutta avasin keskustelun vain sanoakseni onnea ap!! Mahtava tulos, vaatinut varmasti hirveästi tahdonvoimaa! Toivottavasti kilot pysyy poissa :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:28"]
Tekosyy liikalihavuuteen? Onko siihen aina oltava tekosyy?
Oma oikea syyni on se, että rakastan ruokaa. Herkuttelu on ihanaa ja tuo nautintoa. Rehellisesti sanottuna mielummin herkuttelen ja nautin kuin lasken kaloreita tai kieltäydyn esim. juhlissa herkuista, jotten taas lihoisi.
En halua kuluttaa elämääni jatkuvaan painon kyttäämiseen. Siinä teille syitä. :)
t. 161/85
[/quote]
Et sinä ruokaa rakasta, vaan lihottavia herkkuja.
mikä on sinun syysi että olet noin heikko itsetuntoinen että pitää täällä muita arvottaa ja moittia?