Sorry läskit: turha aloittaa laihista. Et kuitenkaan laihdu.
Tutkittua tosiasiaa, että siiderivalas on siiderivalas loppuikänsä.
Kommentit (33)
Jaa, se on av-mamman ääni kellossa muuttunut! Niin, mites nyt suu pannaan, kun tutkimus osoittaa, että vahvakaan tahto ja itsekuri tai erityinen ruokavalio eivät auta. Noo, odotellaan, kyllä av-mamma uuden selityksen löytää.
Kyllä kai tuo nyt jokaisen normaalijärkisen tiedossa on ollut. Samaan syssyyn voisi vielä oikein tutkia senkin, että vain pienen pieni osa miehistä pystyy kasvattamaan lihasmassaa edes kohtuullisesti. Aineilla tietysti useampi, mutta suurimmalla osalla lopputulos jää silti niin rumaksi, ettei sillä lavoilla pärjätä. Geenit, geenit.
Vaikeaahan se varmaan on useimmille. Itse laihduin pysyvästi, enkä ole lihonut takaisin vaikka tästä aikaa jo 15 vuotta. Avainsana on elämäntavan muutos.
Jee. Ei tarvi alottaa stressiä ruoista ja liikunnasta, kuten en tähänkään mennessä. Kyllä elämä on mukavaa.
T. Bmi 30
Joo, ei kannata päästä itseään huonoon kuntoon! Helpompi on pysyä hyvässä kunnossa, kun lihoa ja sen jälkeen yrittää laihtua.
Nyt on 80kg. 9kg on tippunut kuin "itsestään". Siihen vielä liikunta lisäksi niin karisee loputkin ylimääräiset kilot. :)
Täällä absolutisti läski. Vituttaa nämä siiderivalas-huutelijat. Lihavissa ei ole sen enempiä alkoholin juojia kuin laihoissakaan. Ja esim. Lihavia lapsia on olemassa ja he eivät juo alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:48"]Täällä absolutisti läski. Vituttaa nämä siiderivalas-huutelijat. Lihavissa ei ole sen enempiä alkoholin juojia kuin laihoissakaan. Ja esim. Lihavia lapsia on olemassa ja he eivät juo alkoholia.
[/quote]
Jep. Ja rapajuopothan ovat langanlaihoja ;)
Jep. Pääsin 114kg -> 90kg , mutta nyt ei enää laihdu tästä mihinkään vaikka mitä tekisin. 80kg asti pitäis päästä että oisin tyytyväinen. Ei laihdutus kuitenkaan turhaa ollut, kyllä 90kg on huomattavasti kevyempi olo kuin 120kg.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:48"]Täällä absolutisti läski. Vituttaa nämä siiderivalas-huutelijat. Lihavissa ei ole sen enempiä alkoholin juojia kuin laihoissakaan. Ja esim. Lihavia lapsia on olemassa ja he eivät juo alkoholia.
[/quote]
joo tämä on ihme juttu, enemmän baareISSA YM, näkee siiderin kittaajien olevan laihja normi painoisia kuin lihavia, eli mitä tämä vajukkien lempi mantra oikeen tulee ?? itsekin olen bmi juuri sen 30 ja valitettavasti olen myös abso ollut suurimman osa elämääni, kun joskus vielä join olin normaali painoinen.
Voi ei, just olin vaihtamassa ipadilta pöytäkoneelle, että etsisin jonkun kunnonkohotukseen tähtäävän kävely tai sauvakävelyohjelman. Porin juoksukoulun tapaisen, mutta juoksemaan en nyt pysty. Leikkauksesta toipuminen meni kehonrakennukseksi. Mutta tuskinpa nyt sitten kannattaa. Haenkin suklaalevyn lähikaupasta.
Myöhässä tuli uutinen, laihdutin jo.
"Heidän mukaansa nykyään keskitytään vain kalorien vähentämiseen ja liikunnan lisäämiseen, vaikka valtaosa ylipainoisista ei onnistu näillä keinoilla laihduttamaan."
Hitto mitä potaskaa kirjoittavat, semmoista joka ei noilla keinolla pystyisi laihduttamaan ei ole olemassakaan. Kyse on siitä, että eivät pysty vähentämään kaloreita ja lisäämään liikuntaa. Aivan eri asia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:54"]Voi ei, just olin vaihtamassa ipadilta pöytäkoneelle, että etsisin jonkun kunnonkohotukseen tähtäävän kävely tai sauvakävelyohjelman. Porin juoksukoulun tapaisen, mutta juoksemaan en nyt pysty. Leikkauksesta toipuminen meni kehonrakennukseksi. Mutta tuskinpa nyt sitten kannattaa. Haenkin suklaalevyn lähikaupasta.
[/quote]
Oon muuten myös absolutisti, eli ehkä herkkuperse tai jos se viittaa vaan hyviin muotoihin, niin sitten vaikka ... Ööö... Vaikka sitten metukkamatami, tosin en syö edes metukkaa.
En aio keskittyä tilastoihin vaan omaan itseeni, siksi tuo ei kyllä muuta omaa asennettani.
Kävin just 1h30min lenkillä, hyvä olo on nyt :) banaani ja paljon vettä nyt masuun, ettei tuu kauhee nälkä
Yksi juttu vaan tuossa oli aikaraja, vuosi. Minä olen laihtunut terveillä elämäntavoilla, en laihduttamalla painoindeksista 30 painoindeksiin 24. Mutta siihen meni yli vuosi, joten en minäkään tuohon lukemaan mahtuisi. Ja silti olen normaalipainoinen, ja aion pysyä.
Joten tsemppiä kaikille, yhdellä vuodella ei ole mitään merkitystä, vaan loppuelämällä.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
Tuli paha mieli, ajattelin huomenna aloittaa laihiksen :( EI SITTEN JOS EI KELPAA SAATANA!!
Terv. BMI 33
Mut miten paljon geenit voi tähän vaikuttaa? Mä oon ollu jo viistoista vuotta sellanen bmi about 26, eli ylipainoinen. Ei oo ollu mitään välii mitne oon syöny tai liikkunu, oon ollu aina samankokonen. Vaik vetäisin suklaata joka päivä, en liho, mut vaik vetäisin salaattia ja kävisin lenkillä joka päivä, en laihdu. Oon koittanu lohduttaa itteäni sillä, että mun koko isän puoleinen suku on samankokosta porukkaa ku minä, ja että se riippuu jotenkin siitä että meiän geeneihin kuuluu olla pikkasen pläski. En tiiä. En ajatellu luovuttaa kuitenkaan, mahdun vielä joskus koon 38 vaatteisiin!
Laihduttaminen ei ole vaikeaa, vaan laihtuneena niiden kilojen poissa pitäminen.
Uskomattomat luvut. Kyllä minä tiedän ihmisiä, jotka ovat laihduttaneet ja pysyneet painossaan. Kaikilla heillä on liikunta jäänyt pysyväksi elämäntavaksi.
Aika masentava uutinen kyllä! Vain 1/124 naista laihtui.