Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sorry läskit: turha aloittaa laihista. Et kuitenkaan laihdu.

Vierailija
21.07.2015 |

Tutkittua tosiasiaa, että siiderivalas on siiderivalas loppuikänsä.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2015072120067324_tr.shtml

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaloreiden vähennys, vaan hiilareiden.

Vierailija
22/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:03"]

Mut miten paljon geenit voi tähän vaikuttaa? Mä oon ollu jo viistoista vuotta sellanen bmi about 26, eli ylipainoinen. Ei oo ollu mitään välii mitne oon syöny tai liikkunu, oon ollu aina samankokonen. Vaik vetäisin suklaata joka päivä, en liho, mut vaik vetäisin salaattia ja kävisin lenkillä joka päivä, en laihdu. Oon koittanu lohduttaa itteäni sillä, että mun koko isän puoleinen suku on samankokosta porukkaa ku minä, ja että se riippuu jotenkin siitä että meiän geeneihin kuuluu olla pikkasen pläski. En tiiä. En ajatellu luovuttaa kuitenkaan, mahdun vielä joskus koon 38 vaatteisiin!

[/quote] Oletko ollut esimerkiksi kokonaisen vuoden terveellisellä ruokavaliolla ja liikkunut paljon? Ihmeellistä. Suosittelen lääkäriä, jos paino ei todellakaan putoa, vaikka mitä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin vittuakos tässä si laihduttelemaan turhia :)

Vierailija
24/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:12"]Uskomattomat luvut. Kyllä minä tiedän ihmisiä, jotka ovat laihduttaneet ja pysyneet painossaan. Kaikilla heillä on liikunta jäänyt pysyväksi elämäntavaksi.
[/quote]

Noniin, mutta mahtuuhan maailmaan vielä aika monta ihmistä tuollakin suhdeluvulla. Ja missä briteissä tuo tutkimus oli tehty... geeneissä on eroja kansojenkin välillä.

Vierailija
25/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hämää, että miesten on muka vielä vaikeampi laihtua kuin naisten. Juu, tiedän miehissä olevan enemmän ylipainoisia, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, ettei miehiä kiinnosta.

Vierailija
26/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijat oli mulle just sopiva juttu. Harmi, että ne on lopettanuu Suomessa. Mulla on nyt aivan retkahtanut.

Vierailija
27/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:29"]

Tuo hämää, että miesten on muka vielä vaikeampi laihtua kuin naisten. Juu, tiedän miehissä olevan enemmän ylipainoisia, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, ettei miehiä kiinnosta.

[/quote]

On outoa, koska naisilla on enemmän rasvaa kehossa muutenkin.

Vierailija
28/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minäpäs laihduin! 20kg vähemmän jo ja normaalipainossa mennään :)

Vierailija
29/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ei kannata edes vaivautua. no ei sitten. 

seuraavalle "miks läskit ei vaan laihduta????" ketjulle postaan vaan tuon linkin ja otan toisen palan kakkua :)

Vierailija
30/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:29"]

[/quote]

Sinähän lähestyt asian ydintä. Eihän tuossa mitenkään erikseen tutkittu laihduttajia, vaan kyseessä oli vain terveystietojen perusteella tehty otanta, jonka mukaan reilussa vuodessa kaikista BMI 30-35 omaavista vain pieni osa laihtui normaalipainoiseksi. 

Vierailija
31/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Miten mä sit laihduin 70kg --> 44kg jos se on mahdotonta? Hoikkana pysyn kun syön kerran vuorokaudessa enkä juo kahvia yms ikinä ja käyn joka päivä 20km juoksulenkillä.

Vierailija
32/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:01"]Ai. Miten mä sit laihduin 70kg --> 44kg jos se on mahdotonta? Hoikkana pysyn kun syön kerran vuorokaudessa enkä juo kahvia yms ikinä ja käyn joka päivä 20km juoksulenkillä.
[/quote]

Olet tuo yksi parista sadasta?

Vierailija
33/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekä laiha että lihava ja tiedän, että lihavuus on tila, josta on lähes mahdotonta päästä normaaleihin mittoihin. Koko elimistö pysähtyy ja olo on huono, läski vain kertyy, söi kuinka vähän hyvänsä, eikä paino putoa, vaikka yrittäisi kaikki vippaskonstit. Laihdutusyritys voi johtaa uupumiseen ja läskien palautumiseen korkojen kera.