Milloin Victorias secret liike Suomeen?
En nyt puhu lentoaseman tulevasta liikkeestä kun sinne ei pääse. Vs hajuvedet on ihan parhaita. Ja niitä ei nykyään saa edes netistä tilaamalla.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:06"]
No jos vertaa Prisman, Henkkamaukan, Anttilan, Seppälän jne. alusvaatteita VS:ään, niin kaikki muut kulahtaa, reikääntyy jne. Paljon nopeammin. Mä veikkaan, että te jotka annatte negatiivisia kommentteja ja alapaukutatte, että ole koskaan ostaneet mitään oikeasta Victoria's Secretin liikkeistä. Ne Turkin ja Egyptin kojuista ostetut tuotteet eivät ole aitoja. ;-)
[/quote]
Kyllä olen ostanut ja Prima Donnan liivit ovat edelleen sata kertaa parempia. Käyn pelkästään alusvaateliikkeissä, mutta nämä olivat huonommin istuvia ja kalliimpia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:06"]No jos vertaa Prisman, Henkkamaukan, Anttilan, Seppälän jne. alusvaatteita VS:ään, niin kaikki muut kulahtaa, reikääntyy jne. Paljon nopeammin.
Mä veikkaan, että te jotka annatte negatiivisia kommentteja ja alapaukutatte, että ole koskaan ostaneet mitään oikeasta Victoria's Secretin liikkeistä.
Ne Turkin ja Egyptin kojuista ostetut tuotteet eivät ole aitoja. ;-)
[/quote]
Höpöjä, katselin just VS-kamaa Barajasin lentokentällä ja en vakuuttunut niistä. Ylihypetettyä roinaa. Olen kuitnkin kohderyhmää, mutten osta.
No jos vertaa Prisman, Henkkamaukan, Anttilan, Seppälän jne. alusvaatteita VS:ään, niin kaikki muut kulahtaa, reikääntyy jne. Paljon nopeammin. Mä veikkaan, että te jotka annatte negatiivisia kommentteja ja alapaukutatte, että ole koskaan ostaneet mitään oikeasta Victoria's Secretin liikkeistä. Ne Turkin ja Egyptin kojuista ostetut tuotteet eivät ole aitoja. ;-)
[/quote]
Alusvaatteet ostan alusvaateliikkeestä enkä marketista. En osta mitään vaatteita marketista, enkä edes käy niissä. VS:n alusvaatteet eivät ole mitenkään huippulaatua.
Mielummin ostan vaikka Anttilasta kuudet alkkarit siihen hintaan kuin VS:ltä yhdet. Nekin on vain kulutustavaraa.
Netistä saa kyllä tilattua. Ainakin nordicfeelilta ja mylookista.
Tuotemerkki osuvasti brändätty. Luodaan toive..uskotellaan,että tätä merkkiä käyttämällä ihan tavisnaisesta tulee uskomaton povipommi,uhkea ja hehkeä kaunotar....Näinhän nää menee. Päälle täysin tuulesta temmattu hinta,jolla luodaan illuusio luksuksesta.
Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä miten tälle palstalle on kerääntynyt niin vihaisia ja katkeria ihmisiä.
Joku tekee avauksen, jossa kyselee tykkäämänsä tuotteiden perään ja ihmiset, jotka eivät edes tykkää/tunne kunnolla koko merkkiä, kirjoittelevat kuinka kamalia tuotteet ovat ja kuinka he eivät niitä missään nimessä osta. =D Oikeasti?! Oletteko jotain 12 vuotiaita?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:15"]Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä miten tälle palstalle on kerääntynyt niin vihaisia ja katkeria ihmisiä.
Joku tekee avauksen, jossa kyselee tykkäämänsä tuotteiden perään ja ihmiset, jotka eivät edes tykkää/tunne kunnolla koko merkkiä, kirjoittelevat kuinka kamalia tuotteet ovat ja kuinka he eivät niitä missään nimessä osta. =D Oikeasti?! Oletteko jotain 12 vuotiaita?
[/quote]
Pinkin pikkarit on ihan parhaita! Hamstraan niitä aina mukaan jos vaan satun kaupunkiin jossa on VS:n liike.
Ne seksipikkarit ei sitten ookaan mun makuun :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:13"]
Netistä saa kyllä tilattua. Ainakin nordicfeelilta ja mylookista.
[/quote]
Noissa on tosi huonot ja pienet valikoimat aikaisempiin aikoihin verrattuna. Myöskään hajuvesiä ei enään myydä noissa. Nordicfeelillakin oli aiemmin. Mistäköhän johtuu ettei enää?
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:15"]Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä miten tälle palstalle on kerääntynyt niin vihaisia ja katkeria ihmisiä.
[/quote]
[/quote]Mielipiteensä voi kertoa. Toisekseen,mistä päättelelet,ettei kokemusta löydy? Kolmanneksi oma vaikuttimeni on se,että jos edes yhden tallaajan (AP) järjen valo syttyisi.
No jos vertaa Prisman, Henkkamaukan, Anttilan, Seppälän jne. alusvaatteita VS:ään, niin kaikki muut kulahtaa, reikääntyy jne. Paljon nopeammin.
[/quote]
Kuvitellaan sitten, että koska nämä sinun haluamasi alusvaatteet kestävät esim. 6 kertaa pitempään kuin marketin alusvaatteet. Sehän tarkoittaa, että käyt kaupassa kuusi kertaa harvemmin.
Ei täällä ole tarpeeksi ihmisiä, että kauppa menestyisi, jos siellä käydään vain pari kertaa vuodessa.
Vai aiotko ostella niitä kestäviä alusvaatteitasi loputtomiin vaikket saa entisiäkään käytettyä? Jos taas heität ne roskiin ennen käyttöiän loppua, voit aivan yhtä hyvin ostaa halvempaakin merkkiä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:01"]
No onhan tänne Zarakin avattu ja käsittääkseni menestyy ihan hyvin. Luulen että Pinkin tai VS liike menestyisi myös. Nuoriso kasvaa. Nuoret nähneet näitä merkkejä matkustaessaan. Pdetään sitten vaan kämäisiä Seppälöitä väkisin täällä mitkä ei varmana menesty.
ap
[/quote]
Jotenkin kuvittelisin että VS laajentaisi ennen Suomea vaikkapa Ranskaan, Saksaan, Espanjaan ja muihin maihin, joissa on hitusen enemmän porukkaa kuin Suomessa.
Ota huomioon, että Zara on espanjalainen merkki ja ennen Suomeen laajentumista Zaralla oli Euroopan isot maat ollut hallussa jo 90-luvulta.
Eli tovin saanet vielä odottaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:01"]
Mä ainakin kävisin ja myös kaksi teiniäni. Ostettu tähän saakka kaikki VS:n tuotteet Lontoosta, joten varmasti kannettaisiin myös suomalaiseen liikkeeseen rahaa, vaikka se ei lähellä olisikaan.
[/quote]
No sittenhän se varmasti kannattaa! Nyt vaan soitto suoraan Victorialle ja liikettä perustamaan.
No siis onhan tuo kauppa tarjonta aika masentavaa. Lindex, Kappahl, H&M, joka kauppakeskuksessa. Edes Helsinkiin kaipaisi vaihtelua.
Voi kuinka maailmasta löytyy höynäytettäviä naisia....