Miksi et käy kuntosalilla?
otsikko ja mitä ajattelet kuntosalilla käyvistä ihmisistä?
Kommentit (154)
Koska en uskalla. Itsetuntoni on surkea ja olen pullukka. Liikaa kuullut ja lukenut niitä juttuja missä kaltaiseni saavat pilkkaa osakseen kuntosaleilla, en vaan halua altistaa itseäni sille. Sain tarpeeksi kuulla koulussa ilkeyksiä, en jaksa enää enempää.
N24
Vierailija kirjoitti:
Nussin muijaa joka yö eri asennoissa ja pitelen häntä käsivarsienikin varassa. On niin kovaa treeniä tyydyttää emäntää parin tuntia, että käy ihan salitreeneistä.
No näinhän se oli. Harmi että paneminen ei vaan vastaa mitenkäänpäin salitreeniä ja kuluttaa olemattoman vähän kaloreita. Toki tasapainollehan se on hyvästä (ellei sitten makaa paikallaan kuin lahna).
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt käydä salilla, mutta se on vaan niin tylsää. En tykkää rehkiä kaikuvissa tiloissa muiden kanssa. Kotona kahvakuulailen, vedän leukoja, punnerran ym. Eniten tykkään liikkua ulkona luonnossa, sekä kävellä että juosta. Lisäksi mulla ei ole autoa, joten hyötyliikuntaa tulee. En käytä talomme hissiä enkä julkisia kulkuvälineitä, vaan pyöräilen tai kävelen kauppaan ja kaikkialle.
En tiedä mitä salilla käyvät ystäväni siellä oikein tekevät, jalkaprässiäkö vaan vai sisäreisiä, mutta eivät jaksa kovin montaa punnerrusta tai leuanvetoa. Hengästyvät myös ripeästi kävellessä, huomasin tän kun mentiin jalan terassille yksi viikonloppu. Ilmeisesti jos käy vain salilla, mutta ei harrasta päivittäin hyötyliikuntaa, kunto ei kuitenkaan kohoa samalle tasolle (eikä paino tipu) kuten sellaisella joka hyötyliikkuu päivittäin.
Mä kävelen tai pyöräilen joka päivä 7km ja käyn joka toinen päivä salilla. Allergia- ja astmataipumusten vuoksi mulla on kuitenkin ikuisesti "huono" kunto ja hengästyn herkästi esim. ylämäessä.
ostin soutulaitteen kotiin, siinä riittää mulle
Olen pariin otteeseen yrittänyt käydä, mutta ihmisten käyttämät hajusteet ovat lopettaneet yritykset alkuunsa. Jotkut laittavat salille tullessa ilmeisesti lisätujaukset hajuvettä, joten ikinä ei arvaa, kuka lähistölle tuleva tuoksuu liikaa. Ajatuskin salin pukuhuoneeseen menosta on mahdoton, siellä vasta haiseekin.
Harrastan hiihtoa, juoksua, kävelyä, squashia, tennistä, padelia, sulkapalloa, pyöräilyä, golfia ja uintia. Lisäksi kotoa löytyy juoksumatto, kuntopyörä ja erilaisia käsipainoja lihaskuntotreeniin. Muutenkin teen lihasjumppaa kotona säännöllisesti. Olen pysynyt hyvässä kunnossa ilman salia eikä huvita maksaa sellaisesta kuukausittain kun tiedän ettei ole minun juttu tuo salitreeni
Sali on varmaan ihan hyvä paikka jos haluaa lihaksia kasvattaa mutta minulle riittää normaali lihaskunto, jolla pärjää arjessa. Sellaista pystyy ylläpitämään pelkällä kotitreenilläkin
En pidä tunnelmasta kun jääkaappipakastimen kokoiset herrat ähkivät painojen kanssa ja varaavat taljat ja tangot koko ajaksi kun ovat siellä. Ja jättävät hel@tilliset painot tangoille minä niitä jaksa siirrellä pois.
Ei ole varaa käydä missään kalliilla ja trendikkäillä naistensaleilla
Laiskuus, enole käynyt koskaan edes kuntosalissa.
M 65 v
Liikunta on ilmaista ja vihaan ihmisiä. Eiköhän se riitä.
Eihän tämä ole kuin vuodelta 2015
Koira kärsii eroahdistuksesta, minkä takia yritän minimoida poissaoloajat.
Aloitin punttitreenit jo 80-luvulla mutta into lopahti jokunen vuosi sitten saamaani leikkaushoitoa vaatineeseen rasitusvammaan. Uutta draivia ei ole löytynyt.