Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
161/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Miehet voisivat itse tulla kirjoittamaan kommentteja tänne ja kertomaan mikä on heidän mielipiteensä asiaan.

Naisten vaatimustaso on äärimmäisen korkealla.

Ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies vaan pitäisi olla joku suplkiikkistatusmiesalfakomistus

Vierailija
162/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän olevani rumempi kuin miehet keskimäärin. Lihaksia ei ole, on silmälasit ja tyyli mitä on. Palkka 2000 euroa ja rapiat. Mukavan näköisen naisen olen silti itselleni saanut, kun rohkeasti menin juttelemaan ja teen alotteita. Olen aika sosiaalinen niin tutustun.

Asun muuten vuokralla eli omaa taloakaan ei ole. Mies ja tasan 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei itse olen ujo ja itsetunto huono ja en uskalla lähestyä naisia... mutta silti naiset kehuneet pitkä ja ihan komea mies.

Vierailija
164/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset eivät katso edes mun päälle ja ihmettelen sitä suuresti kun ovat kehuneet kuitenkin.. miten on mahdollista en ymmärrä

Vierailija
165/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep kaula tatuoitu oikein pelimies pitäs olla kallis mersu ja hieno kello kädessä.. status alfa kyllä kelpaa

Vierailija
166/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ainaski täälä etelässä niin todella nirsoja

Vierailija
167/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin eilen itäkeskuksessa naiset ei katsoneet ees tavallisen miehen päälle.. olis pitäny olla hieno kello ja uusimmat muotivaatteet.. naiset meikattuja pinnallisia yöks.

Vierailija
168/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset ja herrat.

Jatkakaa.

En edes viitsi enää vastailla näille. Olen osuuteni muissa vastaavissa langoissa hoitanut, etsikää niistä.

Uppiniskaista sakkia LoL

Vierailija
169/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset voivat paremmin sinkkuina. Miehillä tämä on päinvastoin, voivat huonosti sinkkuina.

Ehkä osa naisista on kyllästynyt olemaan äiti aikuiselle miehelle. Ja sitä mieslasta pitäisi vielä panna aina kun se älähtää, että tekee mieli? Ei varmasti houkuta. Ja sitten ollaan se huorista huorin ja typerin nainen ikinä, jos kaikkea ei saa nythetivälittömästi.

Naisen pitää huolehtia kodista, tuoda vakityöllä leipä pöytään, kasvattaa lapset, maksaa lasten kulut, huolehtia miehestä yms yms. ja mies voi vähän pikkuapurina toimia kodissa. Muutoin se piereskelee sohvalla ja luulee voivansa elää kuin poikamies. Kaikilla ei kantti riitä tähän, enkä yhtään ihmettele, etteivät sitä halua.

Miesten tulisi miettiä, mikä heissä ei haluta. Kunnolliset miehet pariutuu varsin varhain ongelmitta.

Vierailija
170/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa vain naiset komeita miesmalleja adoniksia.. eihän teille kelpaa lihava ylipainonne tavalline nmies... rikaski pitäs vielä olla.. naurettavaa

Vierailija
171/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti noin? Kun minulla on se käsitys, että tuota kysymystä pohtii nainenkin. Sinkkuja löytyy kummastakin sukupuolesta ja paljon. Ehkä ne kriteerit on mitoitettu molemmin puolin päin pers..huonosti?

Vierailija
172/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun lähipiirissä ainakaan ole montaa miestä, joilla ei olisi suhdetta. Katsotaanpa, millaisia nämä sinkkumiehet ovatkaan.

Yksi on alkoholisti. Seurusteli nuorempana, mutta kaikki suhteet kaatuivat viinan kanssa läträilyn vuoksi. Nykyään on juonut aivonsa pilalle.

Toinen on muuten hyvä mies, mutta takertunut pakkomielteisesti eksäänsä. Vertaa kaikkia naisia tähän ja on nostanut eksänsä aivan mahdottomiin korkeuksiin jalustalle, johon yksikään nainen ei voi yltää.

Kolmas on ikisinkku. Hän on mukava, mutta todella erikoinen ihminen ja sosiaalisesti aika pihalla. Ihmettelen, jos joskus löytää itselleen naisen.

Vierailija
173/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset voivat paremmin sinkkuina. Miehillä tämä on päinvastoin, voivat huonosti sinkkuina.

Ehkä osa naisista on kyllästynyt olemaan äiti aikuiselle miehelle. Ja sitä mieslasta pitäisi vielä panna aina kun se älähtää, että tekee mieli? Ei varmasti houkuta. Ja sitten ollaan se huorista huorin ja typerin nainen ikinä, jos kaikkea ei saa nythetivälittömästi.

Naisen pitää huolehtia kodista, tuoda vakityöllä leipä pöytään, kasvattaa lapset, maksaa lasten kulut, huolehtia miehestä yms yms. ja mies voi vähän pikkuapurina toimia kodissa. Muutoin se piereskelee sohvalla ja luulee voivansa elää kuin poikamies. Kaikilla ei kantti riitä tähän, enkä yhtään ihmettele, etteivät sitä halua.

Miesten tulisi miettiä, mikä heissä ei haluta. Kunnolliset miehet pariutuu varsin varhain ongelmitta.

En tietenkää viihdy sinkkuna kaipaan naista. Mua ei tarvi paasata ja elättää maksan omat laskuni yksin en piereskele ja makaa sohvalla.. mutta silti teille naisille ei kelpaa.. pitäs olla niin ihana adonis.. ja tavallinen ei riitä.. pitäkää tunkkinne.

Vierailija
174/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy saattaa olla liberaalius. Kun miehet ja naiset saavat valita elämäntyylinsä perinteisen ulkopuolelta, naiset ja miehet tekevät erilaisia valintoja, jotka eivät niin helposti sovi yhteen. Miehen elämä ei näytä sellaiselta, johon haluaisi osaksi tai jossa voisi toteuttaa omia unelmia.

Vierailija
175/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Air -> Puola

Vierailija
176/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluki on ihminen... sori nyt vaan--- ihmisiä on erilaisia toiset ruikuttaa ja toiset viihtyy sinkkuna.. toiset kaipaa rakkautta

Vierailija
177/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, komea, työ, rahaa, käy salilla jne joten syyn on oltava p*ska luonne, jos naista ei saa

Vierailija
178/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkää viihdy sinkkuna kaipaan naista. Mua ei tarvi paasata ja elättää maksan omat laskuni yksin en piereskele ja makaa sohvalla.. mutta silti teille naisille ei kelpaa.. pitäs olla niin ihana adonis.. ja tavallinen ei riitä.. pitäkää tunkkinne.

Tavalliset ei sääli itseään eikä jatkuvasti syyllistä naista/naisia siitä ja tästä. Ulkönäöstä on vahän lohtua, jos sisältö on mätä. Kyllä suurin osa tämän edelleen tajuaa, viimeistään kantapään kautta.

Vierailija
179/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, komea, työ, rahaa, käy salilla jne joten syyn on oltava p*ska luonne, jos naista ei saa

En tiedä miksen saa naista.. joku mättää

Vierailija
180/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy saattaa olla liberaalius. Kun miehet ja naiset saavat valita elämäntyylinsä perinteisen ulkopuolelta, naiset ja miehet tekevät erilaisia valintoja, jotka eivät niin helposti sovi yhteen. Miehen elämä ei näytä sellaiselta, johon haluaisi osaksi tai jossa voisi toteuttaa omia unelmia.

Naiset eivät jaksa enää kuunnella miesten itsekeskeisiä monologeja, oli koulutustausta mikä hyvänsä.

Jos nainen ei kelpaa muuksi kuin ihailijaksi, yleisöksi tai muuksi palvelijaksi, niin huonolta näyttää. Naisten ei enää tarvitse suostua mihin tahansa ajan haaskuuseen pönkittääkseen jonkun huonoitsetuntoisen ressukan itsetuntoa.

Tuleeko tämä jonain suurenakin uutisena vuonna 2022?

Jokaisen pitäisi pyrkiä sukupuoleen katsomatta itsenäisyyteen. Ottamaan selvää, mistä tulee ja mihin uskoo.

Tämän jälkeen mahkut hyviin ihmissuhteisiin paranevat huomattavasti, kun ei eletä illuusioissa.